hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jó évet zárt a Fidesz-közeli médiabirodalom

3,75 milliárd forintos nyereséget termeltek a kormány-közeli médiumok.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (23 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
:)))!!! Akkor képzeld magadat az én helyembe! Olyasvalakivel megpróbálni egy szakmai fórumon kommunikálni, aki nem tartja méltónak magához megjelent tényekkel való
foglalkozást, ehelyett csak a saját prekoncepcióját védelmezi, s ennek keretén belül nem átall céget, embereket vádolni, másik fórumozót alaknak szólítani. Vagyis:
vagdalkozni.Hú, ne tudd meg, na az aztán a szörnyű dolog.
válasza hozzászólásához
#
Akkor nem lettem volna gazdagabb (vagy inkább szegényebb)egy újabb tapasztalattal, miszerint nincs értelme e helyen hozzászólni, mert olyan alakokkal futhatok össze, mint
te...
válasza hozzászólásához
#
Haj, ha az első hozzászólásod előtt döntöttél volna az időd értelmesebb eltöltése mellett...
válasza hozzászólásához
#
1.Nincs saját cégem, aminek gagyi péert kellene csinálnom. 2.Van viszont véleményem, amit ki is nyilváníthatok. 3.Veled nem lehet vitatkozni, csak személyeskedsz, nulla
konstruktivitás. 3.Ezzel részemről lezártam a témát, drága időmet értelmesebben és tartalmasabban kívánom tölteni.
válasza hozzászólásához
#
Jaj, te! Nem tudok rajtad eligazodni. Először nem reagáltál a szóban forgó cikkek adataival, tényeivel kapcsolatosan.Ahogy írtad, nem tartod méltónak azokat magadhoz, nem
tartod a szakma fontos kérdéseinek azokat. A tények figyelembe vétele nélkül írni valamiről pedig szubjektív vaktában vagdalkozás.Azután leírtad, hogy a vaktában
vagdalkozás nem a te stílusod. Ezek után csak arra gondolhattam, hogy ha vaktában vagdalkozol, ami nem a te stílusod, akkor valaki más stílusát karikírozod ki.Ezt
szellemesnek találtam, aminek hangot is adtam. Majd mindezek után személyeskedsz, és az én stílusomat kritizálod - megjegyzem, megint csak vaktában, konkrétumok nélkül -
az emeberek(sic!) nevében. Egyébiránt, mint olvasó, én örülnék, ha minden olyan kollégának elmenne a kedve a fórumozástól, aki a saját cége nevében nyomja az
általános jellegű ostobaságokat anélkül, hogy a hivatkozott írások tartalmával vitába tudna szállni. Mert az se nem előremutató, se nem érdemi, és nagyon nem
szellemes. És még csak nem is fórumozás. Azt rendesebb helyeken gagyi péernek híjják.
#
Jaj, te! Nem tudok rajtad eligazodni. Először nem reagáltál a szóban forgó cikkek adataival, tényeivel kapcsolatosan.Ahogy írtad, nem tartod méltónak azokat magadhoz, nem
tartod a szakma fontos kérdéseinek azokat. A tények figyelembe vétele nélkül írni valamiről pedig szubjektív vaktában vagdalkozás.Azután leírtad, hogy a vaktában
vagdalkozás nem a te stílusod. Ezek után csak arra gondolhattam, hogy ha vaktában vagdalkozol, ami nem a te stílusod, akkor valaki más stílusát karikírozod ki.Ezt
szellemesnek találtam, aminek hangot is adtam. Majd mindezek után személyeskedsz, és az én stílusomat kritizálod - megjegyzem, megint csak vaktában, konkrétumok nélkül -
az emeberek(sic!) nevében. Egyébiránt, mint olvasó, én örülnék, ha minden olyan kollégának elmenne a kedve a fórumozástól, aki a saját cége nevében nyomja az
általános jellegű ostobaságokat anélkül, hogy a hivatkozott írások tartalmával vitába tudna szállni. Mert az se nem előremutató, se nem érdemi, és nagyon nem
szellemes. És még csak nem is fórumozás. Azt rendesebb helyeken gagyi péernek híjják.
válasza hozzászólásához
#
Kár, hogy a hozzád hasonló stílusú hozzászólások miatt megy el a kedve az embereknek a fórumozástól... Na hát én is egy vagyok közülük. De remélem legközelebb egy
igazán szakmai (és nem politikai) témában fogunk együtt fórumozni, előremutató, építő jellegű, érdemi és "szellemes" eszmecsere formájában.
válasza hozzászólásához
#
Áhá, már értem. Tehát egy stílusparódiát volt szerencsénk olvasni tőled. A más stílusának kifigurázását. Szellemes.
válasza hozzászólásához
#
A vaktában vagdalkozás nem az én stílusom, de nem szeretem a hangulatkeltést olyan fórumokon, aminek nem ez (lenne) a feladata.
válasza hozzászólásához
#
Köszönöm kedves válaszod. A hangulatot nem én keltem, hanem ti az említett írásaitokkal. Ebben a meggyőződésemben sajnos nem tudtál megingatni.
válasza hozzászólásához
#
Minden világos. Tehát a publikált szakmai tények, adatok nem olyan fontosak, hogy te, mint mértékadó véleménytulajdonos, méltónak érezd azokat arra, hogy foglalkozz
velük. Igazad is van. Sas nem kapkod legyek után. Kívánok neked további kellemes vaktában vagdalkozást.
válasza hozzászólásához
#
Ágnes! Gratula! Így kell (mert másképp nem lehet!)!
:))))
válasza hozzászólásához
#
Ha tényleg olvasod a hozzászólásaimat, talán megtalálod bennük az "érdemit" is. Még akkor is, ha kevés számmal dolgozom. Lehet, hogy azért, mert én "szívből"
közelítem a szakmát. Ez is egy "érdem", amit, mint képességet kapni lehet...
#
Kedves juszticia2012,

Akkor itt az info:
A Professional Publishing Hungary (PPH)összes lapjának összes szerkesztője állításait mindig tényekkel támasztja alá. Publicisztika, kritika esetén pedig jelölik,
hogy véleménycikk következik.
Kérdésbe ágyazott sejtetésedre a válasz:
A PPH szaklapkiadó volta miatt a bevételek 95%-a szakmai hirdetőktől érkező, direkt megkereséséből, megrendeléséből származó hirdetésekből, illetve eseményeinken
való regisztrációkból származik. Az ügynökségeken keresztül érkező kis mennyiségű megrendelések mögött is nagyrészt a cégekkel közvetlenül folyatott
tárgyalások húzódnak, azonban ők maguk vannak kötve ügynökségen keresztüli megrendeléshez. A (sajnos) minimális ügynökségi megrendelés pedig az egész PPH-t
érintő KKV szektorra érkezik. Ha ismered a lapjainkat és online felületeinket, akkor magad is meggyőződhetsz a fentiekről.
Ha komolyan érdekel bevételeink összetétele, és nem csak hangulatot akarsz kelteni, akkor szeretettel látlak és szívesen megmutatok Neked mindent (ahogy ezt tettem már
egyszer egy hasonló felvetésre - talán épp Neked?), mert személyesen is büszke vagyok arra, hogy semmilyen takargatni valónk nincs, és amíg a nevem a PPH-hoz kötődik,
nem
is lesz. Remélem, meggyőztelek, ha nem, keress nyugodtan. És természetesen olvass tovább minket (is).
üdvözlettel
Vándor Ágnes
ügyvezető igazgató PPH
válasza hozzászólásához
#
Esetleg valami érdemi hozzászólás?
válasza hozzászólásához
#
Édes barátom, majd olyan témákban osztom meg érdemben szakmai véleményem ezen a helyen, amelyek méltóak arra, és tényleg a szakma fontos kérdéseit feszegetik (lenne
bőven), nem pedig egyik vagy másik politikai áramlat szócsöveként funkcionálnak.
válasza hozzászólásához
#
Kedves romanb!
1.Ilyen könnyen lemondhattok az előfizetőtökről? Csak nehogy mások is kövessenek engem a másik weboldalra való áttérésben... Tudtommal nem az a marketing célja a
Kreatívnak, ugye?
2.Hirdetői összetételetekről (ügynökséggel együtt)nem írtál semmit, mikor várható info?
válasza hozzászólásához
#
Tiéd a pont romanb! :)))
válasza hozzászólásához
#
Igazából juszticia2012-nem üzenem, hogy ugyanakkor Magnifier gondolataiban is komoly igazságtartalmat "hallok" ám. A szakmai részről elég keveset szóltál... ...eddig...
#
Juszticia, nagyon sajnáljuk, ha elmész egy másik weboldalra, de ha az jobban tetszik mint ez, akkor mit tehetünk, tudomásul vesszük. Még szerencse, hogy manapság már
színes a média világa.
válasza hozzászólásához
#
Édes barátom, az általad említett cikkek konkrét tartalmával, adataival, tényeivel kapcsolatban nincs mondandód? Hamisak? Helytállók? Valami vélemény? Csak mert ez egy
szakmai fórum,és tudod, vannak, akik azért látogatnak ide, mert a szakmai aspektusok érdeklik őket. Élvezettel olvasnám a mértékadó szakmai véleményedet a
publikációk tartalmával kapcsolatosan is. Megértésedet köszi előre is.
válasza hozzászólásához
#
Szó, mi szó, elég "bulváros" a címválasztás. (Nem lenne jó, ha ez(is) egy koncepció részeleme
volna!
Én kedvelem a Kreatívot, épp ezért néha féltem is a "félrelépésektől". (Mert egy-egy félrelépéssel kezdődhet az "el(k)durvulás"...)
#
Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban, Miért hirdetett az állam a Volt Fesztiválon, Jó évet zárt a Fidesz-közeli médiabirodalom... - Az utóbbi néhány nap
Kreatív-nyitóoldalas cikkei, vezércikkei... A Kreatívnak mindig mindenről ugyanaz jut az eszébe?! Persze csak az utóbbi két évben... Kezdem azt érezni, hogy itt a
Népszava kihelyezett, ifjúsági tagozatának lapjával állunk szemben. Az egyáltalán nem objektív és a témát nem minden oldalról körüljáró politikai írások nem a
kommunikációs szakma lapjába valók, hanem az előbb említett "elfogulatlan" médiumba. Amennyiben engem a politika érdekel, majd ott el fogom olvasni. Ott fogom elolvasni. A
Kreatívot a szakmaisága miattam olvastam eddig, úgytudom szakmai lap. De ezek után inkább áttérek az mmonline-ra. Egyébként a Kreatív nem akar egy ön-oknyomozást
végezni? Szívesen megnézném a hirdetői összetételt, biztos nagyon beszédes lenne, és kiderülne, hogy miért forszírozza a Kreatív az utóbbi 2 évben a politikát,
előtte pedig miért nem (egy-két cikkecskétől eltekintve). Lehet, hogy ebben az esetben is igaz a mondás: Más szemében a szálkát is megtalálja, magáéban a gerendát
sem...?
hirdetés
hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés