hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ki mit nyer a Bosch tenderén?

Blaskó Nikolett véleménye a rettegő, döntésképtelen megrendelőkről és az értelmetlen tenderezésről.

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (23 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
a hit freelancers swear by exercises — washing your face, putting on real garments and placing smartphone boundaries — and those recommendations increase to ingesting.

https://www.blogtopvip.com
#
https://www.bestgrouponline.com
[url=https://www.bestgrouponline.com]https://www.bestgrouponline.com[/url]
This site is also good
#
You Inner Passion in Your Heart.Everyone -every person in this world has a Dream: a passion, a vision in
their life that pulls them and urges them to move forward in life. You, my friend have this vision within
you, it "whispers" to you occasionally, but in some cases it cries out. https://www.bestgrouponline.com
#
A most futó Bosch kondenzációs OP kampány már ennek a tendernek az eredménye?
Ehhez a színvonalhoz nem kell tender, csak egy grafikus haver, aki 30 perc alatt összedobja.
#
Még az is lehet, hogy fejvadászat zajlik tendernek álcázva... Hová keresnek mostanában kreatív igazgatót? (Vagy inkább hová nem?)
#
a legfontosabb kérdést kihagytátok: miért is jutott idáig ez a szakma? és még egy: miért is tehet meg bármit a megbízó?
válasza hozzászólásához
#
És azért, mert a "legnagyobb", biztosan igaza van? Egyébként ő az "ügyféloldalon" nyilván nem fog a "másik oldalért" harcolni. Ez a reklámszakma dolga, ezt
keresztülvinni. Erre vannak a szakmai szövetségek, meg ÖRT,meg testületek, meg satöbbik. Ami a szakmai "összefogást" illeti: nem látok benne garanciát. Ez általában
"föl szokott oldódni" a tortaszeletkért folytatott versenyben (még akkor is, ha ezen az egész szakma bukja folyamatosan a presztízsét!). De ha egyszer valami ilyen irány
törvényerőre lehetne emelni, akkor az kikényszeríthető (mert legalább annyira hivatkozási alap, mint a legnagyobb reklámbüdzsé kezelőjének véleménye...).
#
nemreg szerepelt - es nagy vihart kavart - itt mas ugyeben kallos andras.
a kreativ egy regebbi cikkeben ot is megszolaltattak a tenderezesrol es az erte fizetendo ugyfelkompenzaciokrol.
ellene volt/van.
o az egyik legnagyobb hazai reklambudzse fonoke.
ha o mond valamit ebben a temaban, akkor annak pusztan emiatt is sulya van, arra lehet hivatkozni, lehet egyfajta sarokpontnak tekinteni. es nincs egyedul a velemenyevel.
ugynoksegi-szakmai osszefogas lenne ebben is, mint annyi minden mas reklamos problema megoldasaban a jo.
pl. mint pl. a belga(?) ugynoksegeke volt nemreg. amikor a honlapjaikon kozosen uzentek.
#
"Ez ellen kéne tenni valamit, mert szerintem ez az igazán felesleges munka."
Szerintem is.
A "tenni valamit" pedig lehetne pl az., hogy a szakmai szövetség felveti a parlament irányába az ötletet, hogy esetleg a Reklámtörvény legközelebbi módosításánál el
kéne gondolkodni a tendereztetés etikai (és gazdasági) szabályozásának törvénybe emeléséről. Teszem azt törvényben előírni, hogy a tenderre pályázatot beadóknak
eleve díjazás JÁR! (Mert az már munka, ötlet, idő, stb. - amiből a tendereztető mindenképp nyer valamit, hát jogos érte a díjazás! Gondolom a BOSCH sem ad egyetlen
gyújtógyertyát sem "csak úgy" a piacon...).
Ez lehet, hogy beindítaná a megrendelői agyakat abba az irányba, hogy szakmailag is részt vegyenek a projektenben, segítve ezzel az ügynöükségi partnereket, folyamatosan
napi kapcsolatokat ápoljanak a reklámszakmával, miáltal folymatosan "képben lesznek".
Ehelyett ma el sem tudod őket érni, hacsak nincs valami "régi őskapcsolatod"! Ezért hisszük el, reméljük, hogy a tender a kapunyitási lehetőség, pedig nem...
válasza hozzászólásához
#
Nem veszem bántásnak amit írtál. Azt vallom, hogy mindenből és mindenkitől lehet tanulni.Nem tagadom, hogy mi kis cég vagyunk az ACG-hez vagy a Roxerhez viszonyítva. Sőt
most is került be olyan is akinél jobbak vagyunk, tudom mert dolgoztam annál a cégnél, tudom mit tudnak....
Eddig is volt olyan, hogy nem kerültünk be,sőt olyan is, hogy a leadott anyagot odaadták másnak és ő megcsinálta a projectet az én ötletem alapján. Ez ellen kéne tenni
valamit, mert szerintem ez az igazán felesleges munka.
válasza hozzászólásához
#
a reklám helye??? :((((
válasza hozzászólásához
#
na igen ez már a hazai piac viszont :((((
#
Egyetértünk Blaskó Nikolett cikkével, BTL ügynökségként sajnos mi is hasonlókkal találkozunk általában a tendereken. Bármilyen olyan akcióban, megmozdulásban, amely
a tendereztetés szakmaisága felé vinné az irányt, mi szívesen részt vennénk.
Yoman&Yoman BTL ügynökség :-)
válasza hozzászólásához
#
hát az bizony az, valóban :)
de az még azabb, ha ebből 120 ötletüket felismerik megváltoztatva, érted, hogy mondom.
válasza hozzászólásához
#
Azért az kellemetlen, már ha 125-ből semmi egy vállalat NB ROI-ja. :)
válasza hozzászólásához
#
Tényleg nem akarlak bántani, mert megértelek, de ha majd 125-ödször sem kerülsz be egy ilyen után, szemben azokkal, akiknél elvileg jobbak vagytok, akkor érteni fogod,
miről is van szó. Nem hiszem, hogy lehetőségnek fogod érezni.
#
Tisztelt Uraim és Hölgyeim!

Nagyon szép amiket írtok, egyet is értek veletek bizonyos pontokban, azonban egy kisebb ügynökségnek mint amilyenek mi is vagyunk, egy ilyen tender remek lehetőség a
bemutatkozásra. Hiszen hiába vagyunk szakmailag jók ügyfeleink visszajelzése alapján, képezzük magunkat folyamatosan, lehetőséget sem kapunk arra, hogy megmutassuk mit
tudunk, mivel a nagyobb ügynökségek mellett szóhoz sem jutunk. Én ügyvezetőként ezt a tendert egy lehetőségnek fogom fel, még akkor is ha mi pont nem kerültünk be a
rendezvényes szekcióba, olyan meg igen akiknél jobbak vagyunk. Támogatom, hogy legyen szakmai minősítése az ügynökségeknek, azonban felmerül bennem a kérdés, hogy kik
lesznek azok akik ezt a minősítést elvégzik, és az is kérdés, hogy mi alapján....
Tapasztalataim szerint ebben a szakmában sok esetben a kapcsolatok dominálnak nem pedig a szakmaiság...
válasza hozzászólásához
#
Csak egyetérteni tudok, az idézet pedig zseniális :)
#
Szép gondolatok! Hajrá!
A hogyan jutott ide, viszonylag egyszerű: sok-sok ügynökség vs. csökkenő piac vs. kapkodó / nyomás alatt lévő ügyfelek
#
Bravó Nikolett!
Ez a beszéd!
Kaszás Gyurival (korábbi publikációja ugyanitt)kísértetiesen összecseng a gondolat!
Hová lett a reklámszakma önbecsülése??!! Miért akad egyáltalán olyan szakmai szereplő, aki "bedől" egy ilyen felhívásnak, és elindul egy effajta tenderen??!!
Ez semmi más, mint a kreatív-reklámos energiák elfecsérlése "ostoba reggelitorna-gyakorlatokra"! Utána pedig ugyanez a döntésképtelen, kockázatokat nem vállaló
"megrendelő" fanyalog az elé tett végterméken. Elég nehéz minőséget produkálni, ha még azt sem tudjuk pontosan megfogalmazva látni, mit is akar a "megrendelő", van-e
egyáltalán elképzelése, vagy csupán koordinálgatni próbálja az érdekkörébe tartozó beszállítóit, és mindeközben a szakmát komolyan gondolóknak alkotó munka
helyett "tornagyakorlatokat" kell végeznie, teszteket töltögetnie! Ezen mutatványok közben persze mindig akadnak olyan ötletek is, amelyeket a "vizsgáztató" később
örömmel használ sajátként, és soha nem bizonyítható a plágium!
Szóval ennek a szellemi kizsákmányolásnak mihamarabb véget kell vetni!
Az "energiavámpír" mindeképp nyer! (Mi meg lassan belesápadunk és elalélunk... lehet, hogy ez a cél, a stratégia??!!)
Klappol ide egy kb. idézet a Becket vagy Isten becsülete c. drámából (a bíboros mondja a Pápának):
"Szentatyám! Nagy erőd ád nékünk a tudat, hogy nem tudjuk pontosan, mit akarunk. A szándékok mély bizonytalansága hatalmas manőverezési lehetőségeket biztosít..."
#
De ez komoly, ez a 102 vagy mennyi ügynökség? Mert ilyet még nem hallottam, bevallom. Ennyire nem tudja valaki előre kiválogatni, ki az, akivel el tudja képzelni az
együttműködést? Mert már a 8-10 résztvevős tender is irgalmatlanul sok, szerintem max 2-3 lenne a profi, de 102, az komoly nagyon.
#
Szép és jogos észrevétel, bár ezt pont ettől az ügynökségtől hallani… kinek nem igazán jó a hírneve, pont tenderezések kapcsán. Hm… De ettől független igaz ami
igaz.
#
karakán állásfoglalás, még a MAKSZ-os szelfpromó is elfogadható, ríszpekt!
remélem, a Bosch marketingesei olvassák, és érdemben reagálnak rá, de vmiért az az érzésem, h a számukra olcsó és kényelmes, számunkra(ügynökségi szekértolók
számára) drága és gyilkos sunnyogást választják majd
ne így legyen!!
hirdetés
hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés