hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

YouTube Hajó 2017

BETELT, sajnos nem tudunk több jelentkezést fogadni!

Időpont:
2017. október. 12. 13:30
Helyszín:
A38 Hajó (Petőfi híd, budai hídfő)

A 2017-es Youtube Hajó BETELT, sajnos nem tudunk több jelentkezést fogadni! Megértésüket köszönjük!

13.30 - 14.00 Regisztráció

14.00 Keynote
Heal Edina, Country Director, Google

14.10 - 14.40
1. BLOKK
HIRDETÉSI ÉS MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK A YOUTUBE-ON. MI VÁLTOZOTT?

Tomasz Czudowski, Google, Head of YouTube B2B Marketing CEE & Emerging Markets, EMEA

14.45 - 15.25
2. BLOKK
A YOUTUBEREK ÉS A SZPONZORÁCIÓ

Hogyan talál egymásra a YouTuber és a brand? Min múlik az együttműködés sikere? Hogyan maradhat a vlogger és márka egyaránt hiteles?

14.45 - 14.55 Szponzorációs együttműködések típusai
Hogyan dolgozik együtt a szponzor és az influencer? Milyen típusú influencer együttműködésekkel dolgoznak a gyakorlatban?
Benkő Lilla, Special Effects Media
Dancsó Péter, Videománia

14.55 - 15.05 Mire kell az MCN?
Hogyan lehet az influenszerekhez eljutni? Hogyan fest a jogi háttér? Mi az előnye, ha valaki az MCN-eken keresztül bonyolít le ilyen együttműködéseket?
Szabó Gergő, Special Effects Media

15.05 - 15.15 Mainstream celebek a YouTubeon
Mainstream media szereplőinek megjelenése a YouTube platformon.
Guld Ádám, Pécsi Egyetem

15.15 - 15.25 Influencer, mint a márka arca
Miért előnyös egy márka és egy videós számára, ha hosszú távon köteleződnek el egymással. Gyakorlati példán keresztül mutatjuk be mindkét fél oldaláról az ilyen együttműködések tapasztalatait.
Sápi Márton, Star Network

15.30 - 15.50 Kávészünet (pogácsa, sütemény és alkohol mentes italok - víz, kávé, tea)

15.50 - 16.20
3. BLOKK
AZ ON-LINE TENGEREN, ÉS A TARTALOM HEGYEKEN IS TÚL - MESÉS TARTALMAK A YOUTUBE-ON

Tartalomfogyasztási szokásokról, biztonságos tartalmakról, reklámszűrésről, és a Trusted Flagger programról. A gyerekeknek szóló tartalmak sikerétől az idősebb generációk bevonásának lehetőségéig.
Pintér Róbert, 4Kids Network

16.25 - 17.00
4. BLOKK
YOUTUBE-RA HANGOLÓDVA

Hogyan használjuk a zenei tartalmakat a YouTube-on márkánk népszerűsítéséhez? Milyen lehetőségeink vannak, hogyan csinálták mások, és mire kell figyelnünk - ebből az előadásból kiderülnek az alapok.

16.25 - 16.35 Márkamegjelenés útjai a zenei tartalmakon
Milyen lehetőségek vannnak a brandek számára a YouTube zenei tartalmain való megjelenésre, avagy optimális márkamegjelenés a zenei audiovizuális tartalmak új típusú formátumain.
Bodrogi Bozán András, YouTube szakértő-tréner

16.35 - 16.50 Zene és Branding a gyakorlatban - AM:PM Music
Az AM:PM vezetője bemutatja, hogy a kiadó zenekarai milyen brand együttműködésekben vettek részt.
Soltész Péter, AM:PM Music

16.50 - 17.00 Hogyan is hangolódjunk a YouTube-ra - miért fontos a megfelelő jogosítás?
Miért elengedhetetlen a reklámfelhasználáshoz a zenék jogosítása, mi ennek a menete, és miért van különösen fontos jelentősége a Youtube-on?
Sebestény-Gallasz Enikő, WMMusicDistribution

17.05 - 17.45
5. BLOKK
EREDETI ÖTLETEK, ÚJ UTAK ÉS LEHETŐSÉGEK

A YouTubenak köszönhetően mára számos bevételi lehetősége van egy videósnak, tartalomtulajdonosnak és MCN-nek. A szekcióban különböző lehetőségek, új irányok és olyan eredeti ötletek kerülnek bemutatásra amelyek a következő évek során meghatározói lesznek ennek a szegmensnek.

17.05 - 17.15 User generated tartalmak felhasználása a YouTube-on
Miért fontos a user generated tartalom, hogyan tudja márkánk hatékonyan használni ezeket a tartalmakat a YouTube-on?
Sebestény-Gallasz Enikő, WMMusicDistribution

17.15 - 17.25 Videós Gála, avagy hogyan érjünk el tízezreket élő adással a YouTube-on!
Idén április 22-én került megrendezésre az első Videós Gála, amelyen a hazai online videósokat díjazta számos kategóriában a zsűri és a közönség. Az eseményt élőben követhették az érdeklődők a YouTube felületén. Íme az eredmények és tapasztalatok közvetlenül a szervezőktől.
Hernádi Gábor, Star Network

17.25 - 17.35 Hogyan tud a YouTube aktivizálni, hogyan lesz offline event belőle?
Az elmúlt évek során bebizonyosodott, hogy az óriási online közösséggel rendelkező videósok képesek sok ezer fiatalt megmozgatni, ha egy offline rendezvényről van szó. Az előadásban három különböző példa kerül bemutatása, hogy miként is tud a YouTube aktivizálni manapság.
Farkas Dániel, Star Network

17.35 - 17.45 Fesztiváljelenlét a Youtube-on
Milyen tartalmakkal és hogyan jelenhet meg leghatékonyabban egy fesztivál a Youtube-on? Milyen lehetőségeket rejt magában és hogyan erősíti egy fesztivál brandjét a Youtube-csatornája?
Horváth Kristóf, Sziget

17.50 - 18.10 Kávészünet (pogácsa, sütemény és alkohol mentes italok - víz, kávé, tea)

18.10 - 18.40
6. BLOKK
INFLUENCER KISOKOS

Véleményvezérek az élet minden területén jelen vannak, az influencerek szerepére mostanában mégis sokszor egyféle misztikumként tekintünk. Szekciónk célja rendet tenni a fogalom körül, valamint megvilágítani, milyen hatalommal és felelősséggel jár az influencer szerep.

18.10 - 18.20 Influencer kategóriák: újságírótól a Youtuberig
Influencerek, influencerek mindenhol. De mit is takar a kifejezés? Vagy még inkább, mi mindent jelenthet? Előadásunkban az influencer kategóriák széles skáláját tekintjük át, az újságíróktól egészen a YouTuberekig.
Szabó Gergő, Special Effects Media

18.20 - 18.40 Mit szabad felvállalni és mit nem? Influencer felelősség a marketingtől a politikáig.
Meddig terjed a YouTuberek felelőssége? És miért kell, vagy kell-e egyáltalán felelelősséget vállalni? Mit szabad egy vloggernek felvállalnia és mit nem? YouTuber kerekasztalunkon ezekre a kérdésekre igyekszünk választ találni.
Résztvevők:
Farkas Dániel, Star Network
Szabó Gergő, Special Effects Media
Maris
Chloe From The Woods
Csebe
Dancsó Péter
Moderátor: Bíró Pál, Google

18.45 - 19.00
7. BLOKK
A YOUTUBE SZTÁROK MÉG MINDIG FÉNYESEBBEN RAGYOGNAK?

A vlogger követés fellángolás vagy trend? Még mindig hatással vannak a fiatalokra a YouTube sztárok vagy már elmúlt a hype? Valóban hatással vannak az eladásokra?
Ambruszter Géza, Gemius

19.05 - 19.35
8. BLOKK
BRAND CASES IN BRIEFCASES

Milyen a sikeres videó-kampány? Hogyan készítsünk eredményes videó-hirdetést? Esettanulmányok azokról a márkákról, akik az elmúlt évben kiemelkedően sikeresek voltak a videó-hirdetések terén.
Buda Andrea, Cinema City
Boroznaki Gergő, (Crane) MasterCard
Dolezsai Gergely, OTP Bank
Juhász Péter, Telekom

Szabó Károly, (Kaméleon Reklám) Soós Tészta
Varga Gábor Zoltán, (Café Communications) Fanta

19.40 - 20.30 Vacsora

 

A jelentkezési lap a képre kattintva letölthető:

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Részvételi díj: 29 900 ft + áfa / fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 24 900 ft + áfa / fő

 

Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu +3614304570
Helyszín: A38 Hajó (Petőfi híd, budai hídfő)

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Részvételi díj: 29 900 ft + áfa / fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 24 900 ft + áfa / fő

A jelentkezési lap a képre kattintva tölthető le:

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

 

Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu +3614304570 

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés