hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vevőszerzés és -megtartás konferencia - esettanulmányok és best practice-ek

A Kreatív Csoport szeptember 17-én konferenciát rendez Vevőszerzés és -megtartás címmel.  Esettanulmányok és best practice-ek szakértő előadóinktól.  

 

Időpont:
2015. szeptember. 17. 09:00
Helyszín:
Lurdy Konferenciaközpont (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)

A Kreatív Csoport szeptember 17-én konferenciát rendez Vevőszerzés és -megtartás címmel. 

Őszi konferenciánk célja, hogy meghívott szakemberek segítségével utánajárjunk az aktuális hűségprogram-trendeknek, kuponakciók rendszerének továbbá arra is válaszokat keresünk, hogy mivel tudjuk legjobban motiválni már meglévő és jövőbeli fogyasztóinkat.  

PROGRAM:

 8.30 - 9.00 Regisztráció

9.00 - 9.20 Lengyel András előadása, Ringier Axel Springer, hirdetési- és marketing igazgató

9.25 - 9.45 BURGER KING® - Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője, Makkay János, Burger King, marketingigazgató 

9.50 - 10.10 Építs hűséget - játékos módon, Nemes András, Antavo, értékesítési vezető 

10.15 - 10.35 A Word Of Mouth szerepe a vevőszerzésben, Mészáros Milán, trnd, senior WOM consultant

 10.40 - 11.10 Kávészünet

  11.15 - 11.35 Mennyit ér az adatbázisod? Annyit, amennyit kihozol belőle - NESCAFÉ Dolce Gusto esettanulmány, Pogány András, Lead Generation, ügyvezető

11.40 - 12.00   Jüttner Ádám - Hogyan törjük át az ügyfél-akvizíció legfőbb gátjait? , TNS Hoffmann, ügyfélkapcsolati igazgató

12.05 - 12.25 Vevőszerzés big data alapon, Dr. Salánki Viktor, Magyar Telekom, osztályvezető

12.30 - 12.50 Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó? A Libri Shopline saját tapasztalatai kedvezményrendszerekről, lojalitás programokról, Starcz Ákos, Libri Shopline, vezérigazgató

 13.00-14.00 Ebéd 

14.00 - 14.20 A Rossmann vevőprogramjai, Varga Anita, Rossmann, marketingvezető 

14.25 - 14.45 Szegmentáció és/vagy perszonalizáció? - a vásárlói kapcsolatok evolúciója, Dr. Orosz András, Tesco, országos marketing vezető 

14.50 - 15.10 Vásárlót akarsz vagy rajongókat? Zemplén Zsófia, Nu Skin, gyémánt executive

  15.15 - 15.35 Loyalty Körkép - Fejlődési irányok a hűségprogramok testre szabásában, mérhetőségében és "mobilizálhatóságában"Boroznaki Gergő,  CRANE, ügyfélkapcsolati igazgató

 

Részvételi díj:

Csoportos jegy 3 főtől: 34 900 Ft + Áfa/fő, féléves Üzlet és Pszichológia előfizetéssel

Teljes árú jegy: 39 900 Ft + Áfa/fő, féléves Üzlet és Pszichológia előfizetéssel  

 

Kapcsolat: 

Kassai Dávid, projekt menedzser

e: kassaid@kreativ.hu

t: + 36 1 430 4591

 

A konferencia jelentkezési lapja a lenti képre kattintva letölthető:

Kapcsolat: 

Kassai Dávid, projekt menedzser

e: kassaid@kreativ.hu

t: + 36 1 430 4591

A konferencia szponzorai:
trnd
Telekom
Sodexo
A4C
Lead Generation
Dolce Gusto

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés