hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi médiás és mobilkommunikációs tréning

A közösségi médiás és mobilkommunikációs csatornák egyre inkább szükségessé válnak a turizmusban is. Hogyan lehet ezeknek a felületeknek minél hatékonyabban kihasználni az előnyeit?

Erre ad választ a Turizmus Trend közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréningje - Vegye kezébe az irányítást!

Időpont:
2013. február. 14. 09:00
Helyszín:
Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Mozsár u. 2.)

Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréning turisztikai szakembereknek - Vegye kezébe az irányítást!

 

A tréning felépítése:

A tréning két blokkból épül fel, az egyik a közösségi médiás, a másik pedig a mobilkommunikációra fókuszál.

Mindkét rész egy bevezető, alapokat felvázoló előadással indul, melyet interaktív problémamegoldást célzó workshop követ a résztvevők előre leadott és helyben felmerülő kérdései alapján.

Minden résztvevőnek lehetősége van a saját kérdéseit, és problémáit előre elküldeni a havask@ttrend.hu 
emailcímre.

A részletes programért kattintson a program fülre!


Előadók
 
Közösségi médiás kommunikációról szóló blokk
Lizán Balázs, Utazom.com, alapitó, marketingkommunikációs vezető


Lizán Balázs több mint 10 éve foglalkozik marketinggel, nevéhez fűződik a Budavár Tours újrapozícionálása és sikeres marketingkommunikációja 2004 és 2011 között, de számos légitársaság számára tervezett már internetes kampányokat itthon, Európában és Észak-Amerikában.

Jelenleg az utazom.com egyik alapítójaként a közösségi médiában legsikeresebb magyar turisztikai vállalkozás brand- és marketing kommunikációs tevékenységét felügyeli.

 

Mobilkommunikációról szóló blokk
Both Balázs, Starski, tartalommenedzser

Both Balázs reklámügynökségi pályafutását 2003-ban ügyfélkapcsolati menedzserként a Hammer Reklámügynökségnél kezdte, majd team vezetőként folytatta.2008-ban került a Clair & Curtis Reklámügynökséghez, mint ügyfélkapcsolati vezető. 

Kis reklámgrafikai kivitelezői és szabadúszó kommunikációs tanácsadói kitérőt követően került 2011-ben a Starskihoz, mint az ügynökségi divízió vezetője.




Részvételi díj:
 19 900 Ft + áfa
Akik részt vettek az őszi Turizmus Webtréningen 16 900 Ft + áfa
Turizmus Trend előfizetőknek 16 900 Ft + áfa
Kedvezmény már 2 fő jelentkezésétől 16 900 Ft + áfa

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2013. február 14., 9.00 - 15.30
Helyszín: Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Mozsár u. 2.)

 

Kapcsolat:
Havas Kinga
havask@ttrend.hu
t: +36 1 430 4563, f: +36 1 430 4579

A képre kattintva letöltheti a jelentkezési lapot.

Letöltöm a jelentkezési lapot!


Kapcsolat:
Havas Kinga
havask@ttrend.hu
t: +36 1 430 4563, f: +36 1 430 4579

Minden résztvevőnek lehetősége van a saját kérdéseit, és problémáit előre elküldeni a havask@ttrend.hu emailcímre. 

Közösségi médiás és mobilkommunikációs tréning 

PROGRAM

9.00 - 9.30 Regisztráció

9.30 – 11.00 Mi a közösségi média?

  • Hagyományos marketing vs. közösségi marketing
  • Trendek és irányok
  • Mikor, melyik eszközt érdemes használni? (Facebook, Youtube, Twitter, Pinterest, LinkedIn, stb.)
  • A turizmus a közösségi térben
  • Az én cégem a közösségi térben – Hogyan kommunikálnak a versenytársak, és hogyan kommunikáljak én? Milyen stratégiát érdemes követni? Ügyfélszerzés és értékesítés a közösségi médián keresztül?

 

11.00-11.20 Kávészünet

 

11.20-12.30 Interaktív workshop a közösségi médiás kommunikáció kapcsán felmerülő kérdésekről

 

12.30-13.30 Ebédszünet


13.30-14.30 Mobilkommunikáció az idegenforgalomban 

  • Tendenciák és tények külföldön és belföldön
  • Jó és rossz példák az mobilapplikációk világából
  • Lehetőségek a mobilkommunikációban –turisztikai szolgáltatók applikációi, mobileszközökre opcionalizált weboldalak
  • Hogyan érdemes használni a nemzetközi alkalmazásokat?
  • Miről érdemes mobileszközökre tájékoztató küldeni?

 

14.30 – 15.30 Interaktív workshop a mobilkommunikációról

Médiatámogatónk:
Támogatónk:

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés