hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales 2.0 konferencia

Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

2017. április 6-7.

Időpont:
2017. április. 06. 09:30
Helyszín:
Hotel Wellamarin Leisure&Wellness****superior (8621 Zamárdi, Eötvös u. 15/1)
Igen!; Rendben; Áll az alku; Megveszem; Érdekel; Hadd nézzem csak!;
Hol írjam alá?
 

Ezeket a reakciókat akarja hallani minden értékesítő a nap végén, ez okoz sikerélményt, adrenalint, motivációt a következő munkanaphoz. Ezek a döntések pedig sok apró dolgon múlnak, amiből a termék csak egy tényező. Közhely, de minden saleses pszichológus is kicsit: legjobban az embert kell ismernie.


Te mennyire ismered az embert?

És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni. Különböző szempontokból, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.
Vacsora után egy játékos, sales fókuszú önismereti programra várjuk a részvevőket. A napot egy bulival zárjuk!

 
Részvételi díj:
- 2 napra 89 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 59 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
 A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 
Időpont: 2017. április 6-7. 
Helyszín: Hotel Wellamarin Leisure&Wellness****superior, Zamárdi

Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu, 06-1-430-4570
 
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Részvételi díj:
- 2 napra 99 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 69 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

 Letöltöm a jelentkezési lapot! 

 

Matiszkó Kitti

matiszko.kitti@pphmedia.hu
06-1-430-4570

1. nap

9.30 - 10.00 Regisztráció

10.00 - 10.30
Tetten érés! Milyen pszichológiai elveket alkalmaznak a hirdetők? - vetítés és elemzés
Földi Miklós, pszichológus tréner, FMD Consulting


Néhány hirdetés vetítése után elemezzük, hogy milyen pszichológiai elveket használnak a hirdetők, azaz hogyan akarják befolyásolni a gondolkozásunkat az értékesítés közben.

10.30 - 11.00
A jó értékesítő…. Nem biztos, hogy olyan!
Horváth András,
tréner, Remedios Consulting


Mindenki tudja, milyen a jó értékesítő: magabiztos, jó svádájú, vidám, fineszes. Ám sokan vannak, akikre egyáltalán nem illik a leírás, mégis sikeresek a pályán. Mi a siker titka? Hogyan találom meg az igazán sikeres értékesítőt magam mellé? Hogyan lehetek én jobb?

11.00 - 11.30
Értékesítői lábnyom - pozitív emléknyomok egy tárgyalás után
Baranyai Attila,
mestertréner, Develor


Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy az értékesítés, hiszen érveink racionális hada szilárd ellenvetéseket szül. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, ütősen!

 

11.30 - 11.50 Kávészünet

 

11.50 - 12.20
Az ügyfélélmény mindenek felett - új trendek a világban
A legújabb trend szerint nem elég az ügyfelet meggyőzni, de még az érzelmeire hatni sem, ehelyett (vagy ezelőtt) leginkább szórakoztatni kell őt, hogy felkeltsük és megtartsuk a figyelmét.

12.20 - 12.40
Új akadályok, új megoldások - esettanulmány
Egy ismert, sikerescég sales vezetője számol be arról, hogy milyen új akadályok merültek fel az elmúlt időszakban, melyeket le kellett küzdeniük, hogyan tudtak fejlődni és/vagy fenntartani a fejlődést. 

12.40 - 12.45
Mit tudnak a TED-es előadók, amitől olyan hatásosak? I. rész
Lippner Tamás, sales menedzser és prezentációs coach
Meglepetés 5 percben

 

12.45 - 14.15 Ebédszünet

 

14.15 - 14.30
Mit tudnak a TED-es előadók, amitől olyan hatásosak? II. rész
Lippner Tamás, sales menedzser és prezentációs coach

Minden értékesítő prezentál: néha fél órában, néha 5 percben, néha egy bolti eladás során, valakinek pedig épp csak annyi ideje van, míg felér a lift a tizedikre. Milyen technikák léteznek, melyekkel gyorsan fel lehet kelteni a másik figyelmét?

14.30 - 15.20
Hogyan olvassunk a partnerünk tudatalattijában?
Breiner Tamás, mentalista


A mentalisták befolyásolják, majd olvassák a másik ember tudatalattijában lévő gondolatokat. Hogyan?? És hogyan lenne hasznosítható ez a tudás egy tárgyalás során? Bepillantás egy mentalista munkájába.

 

15.20 - 15.35 Kávészünet

 

15.35 - 16.05
Hogy adj el a Facebookon, és más közösségi média felületeken?
Lévai Richárd, közösségi média specialista


Sok mindenre jó a Facebook, Instagram, LinkedIn és társai: kapcsolatépítésre, szórakozásra, informálódásra, sok idő felesleges eltöltésére is, de valaki például kizárólag értékesítésre használja. Hogyan? Tippek, praktikák.

16.05 - 16.35
egyeztetés alatt...

16.35 - 17.00
egyeztetés alatt...

 

17.00 - 18.00 Szabad program, wellness

18.00 - 20.00 Vacsora

20.00 - 21.00
Sales fókuszú önismereti csapatjáték egy pszichológus tréner vezetésével. A programra előzetes regisztráció szükséges.

21.00 - tól Buli, bowling

 

2. nap

9.30 - 10.00
Amikor megáll az ész... Mit mesél a testünk a gondolatainkról? Interaktív előadás
Dr. Kovács Eszter, orvos, pszichológus tréner


Megáll az eszem, kiugrik a szívem, görcsbe rándul a gyomrom
, és még tucatnyi kifejezés, mely testi tüneteket fejez ki az érzelmeinket tükrözve. Ha a gondolat alakítja a testi működést, akkor a test tudatos működtetése is tudja befolyásolni a gondolatainkat? Akár egy tárgyalás során? Mennyit számít a testbeszédünk és a pozitív hozzáállásunk egy tárgyalás kimenetelében?

10.00 - 10.30
Személyes és telefonos "varázslatok"
Csillag Dóra, üzletfejlesztési menedzser és Varga Norbert, kampány menedzser 


Az előadás a két legfontosabb értékesítési csatorna praktikáiba enged betekintést, amiből nem hiányzik majd a humor sem. Olyan kérdésekre kapunk választ, mint: Hogyan leszünk meggyőzőek? Milyen reakciókra kell figyelnünk a telefonos és a személyes értékesítés során? Mit szabad és mit nem szabad mondani? Hogyan rögtönözzünk?

10.30 - 10.50
Ön tud jó emailt írni?
A kapcsolattartás nagyobb része többnyire emailben történik, a legtöbben mégis csak ráérzésre fogalmaznak meg egy ajánlatot, egy felhívást, egy megkeresést. Hogyan keltsük fel az ügyfél figyelmét emailben? Hogyan lehetünk feltünőek napi többszáz üzenet közt? S melyek az emailezés írtalan szabályai?

10.50 - 11.10
egyeztetés alatt...

11.10 - 11.30 Kávészünet

11.30 - 12.00
egyeztetés alatt...

12.00 - 12.30
egyeztetés alatt...

Részvételi díj:
- 2 napra 99 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 69 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 
Időpont: 2017. április 6-7.
Helyszín: Hotel Wellamarin Leisure&Wellness****superior, Zamárdi
 
Kontakt: Matiszkó Kittimatiszko.kitti@pphmedia.hu, 06-1-430-4570

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. 

Helyszín:

Hotel Wellamarin Leuisure&Wellness****superior
(8621 Zamárdi, Eötvös u. 15/1)

Hotel Wellamarin 

Hotel Wellamarin 

 

Hotel Wellamarin

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés