hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales 2.0 konferencia

Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

2017. április 6-7.

Időpont:
2017. április. 06. 09:30
Helyszín:
Hotel Wellamarin Leisure&Wellness****superior (8621 Zamárdi, Eötvös u. 15/1)
Igen!; Rendben; Áll az alku; Megveszem; Érdekel; Hadd nézzem csak!;
Hol írjam alá?
 

Ezeket a reakciókat akarja hallani minden értékesítő a nap végén, ez okoz sikerélményt, adrenalint, motivációt a következő munkanaphoz. Ezek a döntések pedig sok sok apró dolgon múlnak, amiből a termék csak egy tényező. Közhely, de minden saleses pszichológus is kicsit: legjobban az embert kell ismernie.
 
Te mennyire ismered az embert?
 

És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni. Különböző szempontokból, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Vacsora után egy játékos, sales fókuszú önismereti programra várjuk a részvevőket. A napot egy bulival zárjuk!

 
Early bird jelentkezés február 10-ig:
- 2 napra 89 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 59 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
 A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 
Teljes árú jelentkezés február 11-től:
- 2 napra 99 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 69 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
Időpont: 2017. április 6-7. 
Helyszín: Hotel Wellamarin Leisure&Wellness****superior, Zamárdi

Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu, 06-1-430-4570
 
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
Early bird jelentkezés február 10-ig:
- 2 napra 89 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 59 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

 Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Teljes árú jelentkezés február 11-től:
- 2 napra 99 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
-1 napra 69 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)

 

Matiszkó Kitti
matiszko.kitti@pphmedia.hu
06-1-430-4570

1. nap

9.30 - 10.00 Regisztráció

10.00 - 10.30
Trükkök, melyekkel hatni tudunk a másikra
Melyek azok az általános, még az evolúció korából az emberre maradt működési elvek, melyekkel befolyásolni tudjuk a másik döntéseit?

10.30 - 11.00
Tetten érés! Milyen pszichológiai elveket alkalmaznak a hirdetők? - vetítés és elemzés
Néhány hirdetés vetítése után elemezzük, hogy milyen pszichológiai elveket használnak a hirdetők, azaz hogyan akarják befolyásolni a gondolkozásunkat.

11.00 - 11.30
A jó értékesítő… Nem biztos, hogy olyan!
Mindenki tudja, milyen a jó értékesítő: magabiztos, jó svádájú, vidám, fineszes. Ám sokan vannak, akikre egyáltalán nem illik a leírás, mégis sikeresek a pályán. Mi a siker titka? Hogyan találom meg az igazán sikeres értékesítőt magam mellé? Hogyan lehetek én jobb?

 

11.30 - 11.50 Kávészünet

 

11.50 - 12.20
Az ügyfélélmény mindenek felett - új trendek a világban
A legújabb trend szerint nem elég az ügyfelet meggyőzni, de még az érzelmeire hatni sem, ehelyett (vagy ezelőtt) leginkább szórakoztatni kell őt, hogy felkeltsük és megtartsuk a figyelmét.

12.20 - 12.50
Értékesítői lábnyom - pozitív emléknyomok egy tárgyalás után
Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy az értékesítés, hiszen érveink racionális hada szilárd ellenvetéseket szül. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, ütősen!

12.50 - 12.55
Mit tudnak a TED-es előadók, amitől olyan hatásosak? I. rész
Meglepetés 5 percben

 

13.00 - 14.30 Ebédszünet

 

14.30 - 14.45
Mit tudnak a TED-es előadók, amitől olyan hatásosak? II. rész
Minden értékesítő prezentál: néha fél órában, néha 5 percben, néha egy bolti eladás során, valakinek pedig épp csak annyi ideje van, míg felér a lift a tizedikre. Milyen technikák léteznek, melyekkel gyorsan fel lehet kelteni a másik figyelmét?

14.45 - 15.30
Hogyan olvassunk a partnerünk tudatalattijában?
A mentalisták abból élnek, hogy befolyásolják, majd olvassák a másik ember tudatalattijában lévő gondolatokat. Hogyan? És hogyan hasznosítható ez egy tárgyalás során?

 

15.30 - 15.40 Kávészünet

 

15.40 - 16.10
Hogy adj el a Facebookon, és más közösségi média felületeken?
Sok mindenre jó a Facebook, Instagram, LinkedIn és társai: kapcsolatépítésre, szórakozásra, informálódásra, sok idő felesleges eltöltésére is, de valaki például kizárólag értékesítésre használja. Hogyan? Tippek, praktikák. 

16.10 - 16.40
Milliókat érő adataink - Hozd ki a maximumot belőlük! BIG DATA az értékesítésben
Millió adat áll a rendelkezésünkre a partnereinkről, munkatársainkról, melyekről nem is sejtjük, hogy milyen értékesek. Nem kezeljük őket, nem olvassuk ki belőlük a legfontosabb információkat, melyek pénzt hoznának.

 

17.00 - 18.00 Szabad program, wellness

18.00 - 20.00 Vacsora

20.00 - 21.00
Sales fókuszú önismereti csapatjáték. A programra előzetes regisztráció szükséges.

21.00 - tól Buli, bowling

 

2. nap

9.30 - 10.00
Amikor megáll az ész... Mit mesél a testünk a gondolatainkról? Interaktív előadás
Megáll az eszem, kiugrik a szívem, görcsbe rándul a gyomrom, és még tucatnyi kifejezés, mely testi tüneteket fejez ki az érzelmeinket tükrözve. Ha a gondolat alakítja a testi működést, akkor a test tudatos működtetése is tudja befolyásolni a gondolatainkat? Akár egy tárgyalás során? Mennyit számít a testbeszédünk és a pozitív hozzáállásunk egy tárgyalás kimenetelében?

10.00 - 10.30
Személyes és telefonos "varázslatok"
Az előadás a két legfontosabb értékesítési csatorna praktikáiba enged betekintést, amiből nem hiányzik majd a humor sem. Olyan kérdésekre kapunk választ, mint: Hogyan leszünk meggyőzőek? Milyen reakciókra kell figyelnünk a telefonos és a személyes értékesítés során? Mit szabad és mit nem szabad mondani? Hogyan rögtönözzünk?

10.30 - 10.50
Ön tud jó emailt írni?
A kapcsolattartás nagyobb része többnyire emailben történik, a legtöbben mégis csak ráérzésre fogalmaznak meg egy ajánlatot, egy felhívást, egy megkeresést. Hogyan keltsük fel az ügyfél figyelmét emailben? Hogyan lehetünk feltünőek napi többszáz üzenet közt? S melyek az emailezés írtalan szabályai?

előadók és további előadások egyeztetés alatt...

 

Early bird jelentkezés február 10-ig:
- 2 napra 89 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 59 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 
Teljes árú jelentkezés február 11-től:
- 2 napra 99 000 Ft+áfa / fő (szállással és teljes ellátással)
- 1 napra 69 000 Ft+áfa / fő (kávészünetekkel, ebéddel és vacsorával)
 
Időpont: 2017. április 6-7.
Helyszín: Hotel Wellamarin Leisure&Wellness****superior, Zamárdi
 
Kontakt: Matiszkó Kittimatiszko.kitti@pphmedia.hu, 06-1-430-4570

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. 

Helyszín:

Hotel Wellamarin Leuisure&Wellness****superior
(8621 Zamárdi, Eötvös u. 15/1)

Hotel Wellamarin 

Hotel Wellamarin 

 

Hotel Wellamarin

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés