hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr Nap 2014 - 25 éves a magyar pr-szakma

A hazai pr-szakma 25 éve - Mi van mögöttünk és mi áll előttünk
Belső kommunikáció, közösségi média, közösségépítés

Pr Nap 2014 november 20-án!

Időpont:
2014. november. 20. 09:00
Helyszín:
Budapest Music Center (1093 Budapest, Mátyás utca 8. )

Pr Nap 2014
25 éves a magyar pr-szakma


Délelőtt a pr nemzetközi helyzetéről szóló felvezető előadások után magyar pr-szakembereket kérdezünk meg arról, hogy mit jelentett a pr akkor, amikor beléptek a szakmába, és mit jelent ma.

Ezután a Kreatív  idei 10. lapszámában megjelenő pr-ügynökségi listán legjobban szereplő ügynökségeket hívjuk egy kerekasztal-beszélgetésre.

Az elméleti délelőtt után a délután a gyakorlaté, belső kommunikációval éppúgy foglalkozunk majd, mint a LinkedIin használatával, hálózatkutatással és a sztárok és márkák kapcsolatával. 

 

Program:


9.00-9.30 Regisztráció


9.30-9.40 Megnyitó

 

25 év mögöttünk. És mi van előttünk?

 9.40-10.15 A magyar pr helyzete egy külföldi magyar pr-es szemével

Sztaniszláv András
Bristol BIG Green Week, pr-igazgató


10.20-11.00 Milyen kihívásokkal kell szembenézni a pr-eseknek 2015-ben - nemzetközi áttekintés

Corinna Voss
HBI Helga Bailey, ügyvezető igazgató

Worldcom Public Relations Group, EMEA, elnökségi tag
München, Németország
 

11.00-11.20 Kávészünet


 11.20-12.10 Beszélgetés a 2013. év legnyereségesebb pr ügynökségeinek vezetőivel

Ábrahám Gergely, Grayling
Kuna Tibor, Young & Partners
Balatoni Zsófia, Uniomedia
Reibach János, Issues Management
Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli

A beszélgetést vezeti: Hermann Irén, Forbes, főmunkatárs

 

12.15-13.25 Mit jelentett a pr akkor, amikor belépett a szakmába, és mit jelent ma?

Lakatos Zsófia
, Hill & Knowlton
Márta Irén, Holcim
Sárosi Péter, Public Press
Hegyi Gábor, Capital Communications
Parádi Judit, Mediaworks
Sós Péter János, B. Swan Partners

A beszélgetést vezeti: Rényi Ádám


13.30-13.50 Behálózva - lehetőségek a belső és külső közösségeink rejtett hálózatainak feltérképezésében

Vicsek András
Maven7

13.50-14.50 Ebédszünet


Belső kommunikáció, közösségépítés és közösségi média

14.50-15.10 A legjobb márka nagykövetek - a hr és a pr összefüggései és lehetőségei

Iglódi-Csató Judit

Tesco Global Áruházak, országos személyzeti igazgató

 15.15-15.35 A cégkultúra mint márkanagykövet
Ormós Gabriella
Morpho Communications, ügyvezető igazgató


 15.40-16.00 Hogyan építjük/építhetjük értékesítőink személyes brandjét a LinkedIn segítségével, és rajtuk keresztül cégünkét?

Byssz Róbert
Philips, CEE Sales Excellence Leader

Csehország

16.05-16-25 Red alert: összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben
Gál Judit

Auchan, kommunikációs igazgató

16.30-16.50 Egy jelenség, három gondolat - Sztárok és a közösségi média

Dévényi Balázs
Dynamo Budapest, ügyvezető igazgató


16.55-17.15 Közösség-építés a Cink.hu-n, hogyan kommunikálhatnak a márkák ezekben a közösségekben? 

Szily László
Cink

 

 




Részvételi díj:
49 000 Ft + áfa
Csoportos jelentkezés:
2 főnek 42 900 Ft + áfa / fő
3 főtől 36 900 Ft + áfa / fő

Diákkedvezmény!
7 900 Ft (bruttó)
Kizárólag hallgatói jogviszony igazolásával!


A rendezvényen az étel és az ital közvetített szolgáltatás!
A rendezvény teljes időtartama alatt kép - és videófelvételek készülnek

Kapcsolat:
Havas Kinga
havask@kreativ.hu
t: +36 1 430 4563

 

 A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre!




Részvételi díj:
 

49 000 Ft + áfa
Csoportos jelentkezés:
2 főnek 42 900 Ft + áfa / fő
3 főtől 36 900 Ft + áfa / fő


A rendezvényen az étel és az ital közvetített szolgáltatás!
A rendezvény teljes időtartama alatt kép - és videófelvételek készülnek

Kapcsolat: 
Havas Kinga
havask@kreativ.hu
t: +36 1 430 4563

 

Szponzor:
Partner:

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés