hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy Employer Branding Nap 2020

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Időpont:
2020. november. 26. 09:00

Az Üzlet&Pszichológia magazin, a HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot:

Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Időpont: 2020. november 26. 9.00 - 15.30
Felület: 
online, cisco webex felületen

Program:

Bejelentkezés a felületre: 8.50 - 9.00

1. blokk: 9.00 - 10.20

9.00 - 9.15 Neuromarketing a munkaadói márkaépítésben - 7 lépésben
Mit tanulhat a HR a neuromarketingtől? Hogyan működik az álláskeresők, és munkatársaid agya, amikor rád gondolnak? Mik azok az agyi minták, és torzítások, amelyekről jobb ha tudsz, mielőtt állást hirdetsz, vagy Talent programot indítasz? Mi az a 7 alapvető neuromarketing törvény, amivel kiemelkedően sikeres munkáltatói márkát építhetsz, bármilyen üzleti területen?
Előadó: Földi Miklós Dániel, Reklámpszichológus

9.15 - 9.30 Tapasztalok online toborzással kapcsolatban: TikToktól a Facebookig
Gondoltuk volna néhány évvel ezelőtt, hogy egy toborzónak már a TikTok működésével is tisztában kell lennie, és hogy a Youtube is bekerül a toplistába mint toborzófelület? Hogyan alakult át a social media piac toborzói szempontból az elmúlt években?

Előadók: Szörcsök Szilvia, Employer Branding Sparkle Manager és Török Péter, Employer Branding Offizzer, Brandfizz

9.35 - 9.45 Mi történik akkor, mikor lekapcsolják a jól bevált toborzási csatornákat? A virtuális térbe költözött toborzás tanulságai.
Amikor az offline állásbörzéket egyik pillanatról a másikra elhalasztották, egy gyors és effektív megoldásra volt szükség. A JournEY Program az online térben folytatódott. Hogyan működhet a virtuális állásbörze, mint kiegészítő toborzó elem? Tanuláságok és online toborzási aktivitások az EY-nál.
Előadó: Szekeres Szabina, Talent Attraction & Acquisition Expert, EY Hungary

9.45 - 9.55 A nagykártyások most is toboroznak! Elmondjuk, mit építs be mindenképp a toborzásodba!
Sokan titokban vagy nyíltan, de most vadásszák le a legjobb jelölteket. Hogyan teszik ezt, és hogyan építheted be te is a mindennapi gyakorlatodba a toborzás és márkaépítés apró, de hatásos trükkjeit?
Előadó: Német Nóra, HR Consulting Lead, Nordconn Kft.

9.55 - 10.10 Hogyan tudja támogatni az employer branding a sales folyamatokat?
Szakmai branding és piaci ismertség növelése munkáltatói márkaépítés eszközeivel.
Előadó: Németh Mihály, Ügyvezető igazgató Kaszab Stella, HR és Marketing igazgató H1 Systems

10.10 - 10.20 Mobil alapú belső kommunikáció és digitális onboarding. Én ezzel kezdeném a 2021-es évet…
A COVID megmutatta, hogy milyen tipusú kommunikációs üzenetek és eszközök azok, melyekre szorult helyzetben is igény van, és megkönnyítik a belső kommunikációs és onboarding folyamatokat.
Előadó: Barathi Tamás, Alapító, Blue Colibri

Szünet: 10.20 - 10.40

2. blokk: 10.40 - 12.05

10.40 - 10.50 Lépj közelebb! - Miért és hogyan lehet employer branding szövetségesed és színtered az egyetem?
Vállalati employer branding és egyetem? Hogyan kapcsolódnak egymáshoz? Mit tanulhat egy munkáltató az egyetemisták világából? Távolságtartóan szemléled ezeket a kérdéseket? Semmi gond, csak légy nyitott! Lépj közelebb és kapj olyan impulzusokat, amelyek közelebb vihetnek jövőbeni fehérgalléros munkavállalóid megértéséhez!

Előadó: Dr. Király Zsolt, Egyetemi docens, Szakvezető (emberi erőforrások)
Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)

10.50 - 11.05 Unilever’s „Fckup night” – Hibáztam és nem szégyellem elismerni!
Most először rendezte meg az Unilever a cégen belüli „Fckup Night” előadássorozatát, melynek keretében topvezetők meséltek kendőzetlenül (utólag) vicces, de sokszor inkább szívszorító melléfogásaikról, kudarcaikról. Hogy milyen személyes, és milyen cégkultúrára vonatkozó tanulságokat lehet levonni egy ilyen esemény után? Elmeséljük!

Előadó: Széll-Lengyel Krisztina, Unilever Vállalati Kommunikációs vezető

11.05 - 11.20 Kafka is megirigyelné: az employer branding átváltozása
Dilemmák és kiutak, avagy a vállalati kultúrát lélegeztető gépre küldi a COVID vagy megerősíti?

Előadó: Szinai Ádám, CIB kommunikációs és marketing vezető

11.20 - 12.05 Kerekasztal-beszélgetés: A vállalati értékek és a tettek összhangja a COVID árnyékában
Hogy szerepeltek a cégek, amikor már nem volt elég hirdetni, meg is kellett mutatni a vállalati értékeket a gyakorlatban? Mennyire vízválasztó ez az időszak a munkahelyi lojalitásban? Mennyire köszönnek vissza a COVID-ra adott vezetői válaszok az elkötelezettségi mutatókban? Hogy lehet megfelelni a különböző elvárásoknak? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekre kapunk válaszokat a beszélgetés résztvevőitől.  
Résztvevők:
Bencze Róbert - PWC Szervezetfejlesztési üzletág vezető
Ivanov Katalin - Schneider Electric HR vezető
Dr. Radácsi László - BGE stratégiai és innovációs rektorhelyettes
Szinai Ádám - CIB kommunikációs és marketing vezető
Moderátor: Gábor Fanni - Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU főszerkesztő

Szünet: 12.05 - 13.00

3. blokk: 13.00 - 14.45

13.00 - 13.15 Mennyi a vezető és mennyi a csapattagok felelőssége egy jó csapatdinamikában?
Az employer brand kampányok folyamatosan visszatérő eleme a „jó csapat”. De valójában mit jelent ez? Mitől lesz jó egy csapat, és a „jósága” egyben produktivitást is jelent? És vajon hogyan, mekkora részben a vezető felelőssége egy csapat megfelelő működése?
Előadó: Dr. Németh Tamás, BGE, eventcsoport

13.15 - 13.25 Gyógyító munkahely? A dolgozói elköteleződés és egészségfejlesztés szintézisének új modellje.
Hogyan épül fel egy komplex, digitális munkahelyi egészségfejlesztési ökoszisztéma – motivációs eszközökkel és közvetlen ellátással kombinálva? 

Előadó: Dr. Fügedi Gergely, COO, Fitpuli

13.25 - 13.40 Mennyire kell és lehet tudatosan rezonálni a fiatalokra?
Azokat a platformokat és kommunikációs eszközöket keressük, ami a mai fiatalok számára figyelemfelkeltő lehet. A munkavállalói sokszínűséget bemutató kampányaink, a fiatalok nyelvezetében megfogalmazott üzeneteink és a nemrég bevezetett chatbotunk népszerűsége (mely a számokban is egyértelműen megmutatkozik) is ezeket támasztja alá” – mondta el Bernáth Anikó, HR vezető, aki a fentiek részleteiről tart előadást.

Előadó: Bernáth Anikó, HR-vezető, The Fusion Group

13.45 - 13.55 Employer Branding = Enter + Onboard + Exit - avagy miért szerves része a márkaépítésnek a kilépők kezelése is?
Ha megértjük, hogyan illeszkedik a kilépés folyamata a teljes munkavállalói élményhez, mennyi és milyen típusú információ nyerhető ki egy alapos exitinterjú során, úgy azt is egyből belátjuk, hogy mekkora veszteséget jelent, ha nem fektetünk erre elég hangsúlyt.

Előadó: Szalay Nadja, Szervezetfejlesztési tanácsadó

13.55 - 14.10 Belső kommunikáció & az elkötelezés az online térben
#Ittvagyunkegymásnak – A Telenor új vállalati értékeinek integrálása digitális megoldásokkal
Előadók: Müller Diána, Head of Organisational Development & Talent Acquisition és Seres Nikolett, Head of Internal Communication and Engagement Office, Telenor

14.10 - 14.20 Globálisból lokálissá - Munkáltatói értékígéret és brandváltás
Hogyan tegyük hitelessé a globálisan meghatározott EVP-ket a vezetők és kollégák bevonásával? Teljes arculatváltás és munkáltatói értékígéret váltás 1 hónap alatt.
Előadó: Nyerges Dóra, HR igazgató, Mazars in Hungary

14.20 - 14.35 Esettanulmányok a világ élvonalából
A 2020-as World Employer Branding Day legjobb gyakorlatai 2 esettanulmányon keresztül. A Brandfizz country partnerként idén novemberben ismét a világ élvonalából hoz el vállalati, konkrét példákat a munkáltatói márkaépítés globális színapadáról. Praktikus, beépíthető gyakorlatok, amik már másnap segíthetik a munkádat.
Előadó: Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz Elnökségi tag, Európai Employer Branding Szövetség

Regisztráció és részvételi díjak:

A részvételi díj magába foglalja az egész napos konferencia árát, és tartalmazza az alábbi csomagot is:
 ingyenes, csoportos szakértői tanácsadás
 social media kommunikációs tippek
 esettanulmányok
 külföldi válogatás, top5 employer branding kampány
 workbook

Részvételi díjak:
Teljes árú jegy október 27-től: 29 900 Ft/fő + áfa
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 24 900 Ft/fő + áfa

A regisztráció lezárult.

A konferencia a jelenlegi vírushelyzethez és a résztvevői visszajelzésekhez igazodva online kerül megrendezésre. Kérjük, azt az email címet megadni a regisztrációban, amelyen keresztül csatlakozni kívánsz a programhoz. Az online eseményhez tartozó linket és egyéb technikai információkat a regisztráltak legkésőbb november 25-én fogják megkapni.

Kapcsolat:
Rendezvény: Székeli Dalma, szekeli.dalma@pphmedia.hu
Szponzoráció: Galambos Zsófia, galambos.zsofia@pphmedia.hu

A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Élő rendezvény esetén az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

 

 

 

Részvételi díjak:
Early bird jegy október 26-ig: 24 900 Ft/fő + áfa
Teljes árú jegy október 27-től: 29 900 Ft/fő + áfa

Csoportos kedvezmény 3 főtől: 24 900 Ft/fő + áfa

A regisztráció lezárult.

Kapcsolat:
Rendezvény: Székeli Dalma, szekeli.dalma@pphmedia.hu
Szponzoráció: Galambos Zsófia, galambos.zsofia@pphmedia.hu

A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Élő rendezvény esetén az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

 

Együttműködő szakmai partnerünk:
Brandfizz
További szakmai partnereink:
CIB Bank
Fitpuli
Teamwork2021
Nordconn
Blue Colibri
Telenor
Unilever
Atenor
hirdetés
hirdetés
hirdetés