hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Matchmaking

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Időpont:
2019. november. 05. 09:00
Helyszín:
CEU Auditórium A (1051 Budapest, Nádor u. 15.)

Egy mondás szerint az embereket az IQ-juk miatt veszik fel, és az EQ-juk miatt küldik el. A fluktuáció megelőzése a megfelelő kiválasztással kezdődik. Több ezer embernek napi szinten kell meghoznia a döntést, hogy X-et vagy Y-t vegye fel munkatársnak. Egyformán képzett jelentkezők esetén az emberi faktor a döntő, ám ezt az emberi faktort a legnehezebb előre bejósolni. 
Mi a célravezető? Mesterséges intelligencia? Tesztek? Megérzés? Rutin? 
Válaszok az égető kérdésekre 2019. november 5-én a Matchmaking – Toborzás/kiválasztás konferencián DEMO-túrával egybekötve.

Program:

 
9.00-9.30 Regisztráció

 9.30-10.15 DEMO-túra

 
10.15-10.30 Kávészünet

 10.30-10.50 Pszichológia a kiválasztásban: mire figyeljünk?
Dénes Eszter, Klinikai szakpszichológus, Kogwheel Consulting-alapítója
Tesztek vagy intuíció? Kognitív torzítások egy interjúhelyzetben... Számos pontja van a kiválasztásnak, ahol tetten érhető a pszichológia, és segíti a hatékonyságot, ha tisztában vagyunk ezzel. 

 10.55-11.15 Beszéd alapú kiválasztás módszerei és felhasználási területei
Kisházy Gergely, logopédus, igazságügyi munka- és szervezetpszichológus, COVA
A beszédalapú kompetenciák nem csak hazugságvizsgálókkal mérhetők, HR-esként utolérhető a szemmel és füllel is tesztelhető beszédteljesítmény is. Mire érdemes tudatosan is figyelni egy állásinterjú közben?

 11.15-11.30 A kutya és a farok esete: "Csak el ne ijesszem a jelöltet"...   
Horváth András,  Szervezeti tanácsadó, Remedios consulting

Manapság jobban félünk a jelölt elfutásától, mint attól, hogy megcsináljuk a megfelelő kiválasztási folyamatot. Válaszok a paradox helyzetre.

 11.30-11.45 Hogy írj ütős álláshirdetést? 
Földi Miklós Dániel, Reklámpszichológus
Beszélj a keresők nyelvén, tanuld meg a pszichológiai profilalkotást!

 11.45-12.00 Kávészünet

 12.00-12.15 Hatékony toborzás a Facebookon 
Andavölgyi Vivien, Profession.hu, Social Media Team Leader  
Gyakorlati tippek a célközönség-meghatározásra, vizuális megjelenésre, kreatív szövegekre a social media toborzás kapcsán, felhívva a figyelmet a gyakori hibákra, melyeket érdemes elkerülni.

 12.15-12.30 Hagyományos mosópor kontra Ariel: Te melyiket próbálod ki hamarabb?
Lupkovics Edit, IT Divízió vezető, Jobsgarden

Hogyan legyen izgalmas és egyedi az ajánlatod? Hogyan briefeld a toborzódat, hogy jó jelölteket kapj?

 12.35-12.50 Felmérjük? Mit? A kompetenciáinkat? Avagy hogyan tegyük közérthetővé a személyiséget?
Füzér Gábor, Ügyvezető igazgató, Assessment Systems
Akkor is objektíven mérhető, ha egyedi és csak a miénk? Az előadás arra ad választ, hogy miként lehet az egyedi, cégre és pozícióra szabott kompetenciarendszereket megbízhatóan mérhetővé, érthetővé tenni.

 12.50-13.05 Álláskeresés a virtuális világban? Így toborozz szórakoztatva!
Ficza János, PR menedzser, Workania.hu
Hogyan lehet adatbázist és márkát építeni egyszerre? Természetesen úgy, ha egyidőben szórakoztatsz és informálsz. Esettanulmány bemutatása az Álláskeresés Labirintusáról. 

 13.05-13.50 Ebédszünet

 13.55-14.10 Max, a digitális toborzási asszisztens
Felméry Krisztina, Academic Relations & Employer Branding Lead, Tata Consultancy Services Hungary
Tapasztalati beszámoló a chatbot által történő toborzás tanulságairól.

 14.10-14.30 Járt utat járatlanért…csak nyugodtan!
Nyitrai Orsolya, Diversity and recruitment manager, Codecool
Nem feltétlen budget kérdése az innovatív toborzási csatornák használata ebben az új, jelöltközpontú világban… 

 14.30-14.50 Dupla számú releváns jelentkező extra rövid határidővel: a Vision Express toborzási kampánya
Horváth Ádám, Elnökségi tag, Európai Employer Branding Szövetség, Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz Employer Branding
Egy munkáltató márkaereje akkor válik láthatóvá igazán, amikor gyorsan kell nagyobb létszámot toborozni. A Vision Express integrált toborzási kampányának eredményeit, dilemmáit, kihívásait és tanulságait osztjuk meg.

 14.50-15.05 A megtartás az új toborzás
Fazekas László, Head of Marketing, Games for Business
A toborzás napjainkban hatalmas kihívások és szemmel látható költségek elé állítja a cégeket. A megoldás nem feltétlenül a ráfordított erőforrások növelésében, hanem inkább a szemléletváltásban rejlik.

 15.05-15.25 Miért, hogyan, mit tegyünk a sikeres onboardingért?
Katona Melinda, Boreális ügyvezető, Szervezeti tanácsadó
Ha végre, nagy nehezen megtaláltuk a befutót, ne ijesszük el az illetőt egy nem megfelelő onboarding folyamattal. Integráció mesterfokon: onboarding útmutató a mindennapi gyakorlatban.

Részvételi díjak:
Teljes árú részvételi díj: 39 900 + áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 36 900 + áfa/fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a toth.jazmin@pphmedia.hu e-mail címre:

Letöltöm a jelentkezési lapot! 


Időpont: 2019. november 5. (9.00 - 15.30)
Helyszín: CEU Auditórium A (1051 Budapest, Nádor u. 15.)
Kapcsolat: Tóth Jázmin, toth.jazmin@pphmedia.hu, 061 430 4544

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Tóth Jázmin
toth.jazmin@pphmedia.hu
06 1 430 4544

Támogatóink:
Assessment Systems
Games for business
Jobsgarden
Profession.hu
Workania

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés