hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Lollipop 2012 BTL és kommunikációs megoldások versenye


ARANY LOLLIPOP DÍJÁTADÓ 

2012. NOVEMBER 21. 20:00 TRAFIQ

Időpont:
2012. november. 21. 20:00

ARANY LOLLIPOP DÍJÁTADÓ 

2012. NOVEMBER 21. TRAFIQ

A "Lojalitásépítő akciók" kategóriát a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletág támogatja. Sodexo

A zsűri tagjai: -

Dörnyei Otília - Gfk Hungária, ügyfélkapcsolati igazgató

Fertetics Mandy - Dreher Sörgyárak, vállalati kapcsolatok és fenntartható fejlődés vezető

Kovács Gergely - HPS Experience, tulajdonos

Radácsi Pál - Multeam 360° Csoport, stratégiai igazgató

Szabó Károly - Kaméleon Reklám, ügyvezető

Szerényi Szabolcs - Kreatív, szerkesztő


A LolliPOP díjkiosztót 2012. november 21-én tartjuk a Trafiqban.

A program:

20.00:

  • Díjátadó

utána:

  • Buli

Instore kommunikációs megoldások

  • Displayek

Termék elhelyezésére is alkalmas btl-reklámeszközök, amelyek felhívják a figyelmet az árucikkre vagy szolgáltatásra, illetve annak promóciójára az eladás helyén, kiállításokon vagy alternatív kültéri terepeken.

  • Installációk

Termék elhelyezésére nem alkalmas btl-reklámeszközök, amelyek felhívják a figyelmet az árucikkre vagy szolgáltatásra, illetve annak promóciójára az eladás helyén, kiállításokon, fesztiválokon vagy alternatív kültéri terepeken. (Például: dizájnolt vagy speciálisan átalakított járművek; reklámballonok; óriásgrafikák; paravánok; standok, fesztiválmegjelenések, attrapok; interaktív-, audiovizuális eszközök; sátrak; padlógrafikák; bolt-a-boltban installációk, raklapszoknyák, stb.)

 

Sales promotion megoldások

  • Hoszteszpromóciók

Hoszteszek, hosztok, promóciós személyzet részvételével szervezett marketingaktivitások valamely termék vagy szolgáltatás értékesítése és/vagy népszerűsítése érdekében eladáshelyeken vagy kültéri helyszínen, például fesztiválokon.

  • Lojalitásépítő akciók

Nyereményjátékok, pontgyűjtő akciók, hűségprogramok, amelyek önállóan, vagy egy promóció/kampány részeként vagy ahhoz kapcsolódva a fogyasztói lojalitást erősítését célozzák.
A "Lojalitásépítő akciók" kategóriát a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletág támogatja. Sodexo

  • B2B promóciók

 

Promóciók támogatása

  • Pr

Olyan nyomtatott vagy online pr-tevékenység, kampány, amely valamilyen promócióhoz szorosan köthető fogyasztást ösztönző céllal történt.

  • Online

Weboldalak, webes és közösségi alkalmazások, flash játékok, amelyek egy termék promóciójához kötődően jöttek létre, akár önmagukban, akár más promóciós elemhez kapcsolva.

  • Ajándéktárgyak

Promóciós-, reklám- és üzleti ajándékok, nyereményjátékok, családi-, sportesemények, egyéb rendezvények ajándéktárgyai.

 

Btl-alapú komplex (integrált) kampányok

Olyan integrált kampányok, amelyekben a btl-aktivitások, eszközök is kiemelt, hangsúlyos szerepet kaptak az atl-eszközök mellett. Az integrált kampányok egyes elemei külön is nevezhetők más kategóriákba.

 

Események

  • Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek
  • Ügyfélparti, dolgozói rendezvény, csapatépítés

 

Speciális nyomdai megoldások

Speciális alapanyagból vagy egyedi nyomdai kivitelezéssel készített kommunikációs eszközök.

 

Egyéb speciális btl-megoldások

  • Ambient marketingmegoldások
  • Gerillamarketing
  • Víruskampányok
  • Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány (naptár, éves jelentés, stb.)
  • Egyéb (Például fényreklámok, járműdekoráció, stb.)

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés