hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hálózatkutatás a marketingben


Workshop a hálózatkutatásról és az influencer marketingről
Előadások, esettanulmányok, interaktív gyakorlatok és kerekasztal-beszélgetés Magyarország legbefolyásosabb véleményvezéreivel.

Időpont:
2015. október. 08. 16:00
Helyszín:
LOFFICE (1061 Budapest, Paulay Ede u. 55.)

Hálózatkutatás a marketingben
2015. október 8., 16.00-20.00

 

15.30-16.00 Regisztráció

16.00-16.20 A hálózatkutatás mint legújabb tudományos diszciplína
Vicsek András, társalapító, kutatási igazgató - Maven7

  • Miért fontos életünkben a hálózatos megközelítés, és annak milyen üzleti alkalmazásai lehetnek?


16.25-16.45 Influencer marketing (angol nyelvű előadás)
Chris Dobson, társalapító - Diktio Labs

  • Mi az influencer marketing, miért használják a sikeres marketing stratégák?
  • Influencer marketing vs. online monitoring

16.50- 17.20 Esettanulmányok 
Dagdelen Demet, vezető elemző - Diktio Labs

  • A hálózatos megközelítés alkalmazása a gyakorlatban – milyen esetekben és hogyan lehet segítségre a hálózatkutatás egy marketingkommunikációs kampány tervezési időszakában?
  • Meghívott vendég: Bíró Pál, Industry Head & Video Partnership Lead - Google Magyarország

17.25-17.45 Kávészünet


17.50-18.30 Interaktív gyakorlat

A gyakorlat során a résztvevők által összeírt kihívások közül választunk és keresünk rá megoldást. Egy gyors analízissel mindenki előtt megtárgyaljuk, hogy milyen módon nyújthatna erre megoldást a hálózatos megközelítés.


1
8.35-19.25 Kerekasztal-beszélgetés a legbefolyásosabb magyar online véleményvezérrel

(A Diktio Labs mini-kutatása)

Résztvevők: 
Berényi Konrád
Dunder Krisztián
Lévai Richárd

A kutatásról itt olvashat!

  • Ki a TOP 10 legbefolyásosabb véleményvezér Magyarországon?
  • Ők hogyan és miben látják az influencer marketing jövőjét?
  • Milyen trendek irányítják majd az online kommunikációt?
  • Hogyan alakítják a legújabb technológiai megoldások a marketing szakma életét, hatékonyságát?


19.30-20.00 Q&A

 

Chris Dobson - Diktio Labs, társalapító

A Diktio Labs társalapítója és stratégiai vezetője, valamint a nemzetközi terjeszkedésért és a kulcsügyfeleknek való tanácsadásért felel. Chris sikeres nemzetközi üzleti- és marketingtanácsadó. 1999 és 2006 között a kelet-közép európai piac legnagyobb PR-ügynökségét kialakító menedzsment-csapatot vezette. Ezen felül dolgozott még a Grayling PR-ügynökség globális vezetésében, valamint az Edelman-nél is, ahol a fejlődő piacok tevékenységét igazgatta. 2014 közepe óta független tanácsadóként dolgozik több startupnál, valamint több nemzetközi vállalakozást is kiépített.

Dagdelen Demet - Diktio Labs, vezető elemző

Demet 2012-ben, a University of Amsterdam MA képzésén szerzett diplomát New Media Studies szakon, azóta pedig adatbányászati specialistaként dolgozik. Disszertációját a hálózati aktivizmusokról írta, több mint 500.000 Twitter-bejegyzés elemzésével. Jelenleg az ELTE alkalmazott programozás szakán tanul.

Vicsek András - Maven7, társalapító, kutatási igazgató

Kutató, menedzsment-tanácsadó, szervezeti- és közösségi média-elemzési tréner erős háttérrel a változásmenedzsmentben, valamint a csapat- és szervezetfejlesztésben. Munka- és szervezetpszichológia szakirányon végzett az ELTE pszichológia szakán. Specialitásai közé tartozik a tudásmenedzsment, az üzleti folyamatok optimalizálása, a kulcsemberek feltérképezése, a közösségi média elemzés és a hálózatos adatbányászat.

Hálózatkutatás a marketingben
2015. október 8., 16.00-20.00

 

Hogyan segített a hálózatkutatás egy biopelenka-márkának?

Egy mexikói biopelenka-gyártó vállalat egy új terméket szeretett volna bevezetni a piacra egy nem mindennapi célcsoportnak. Környezettudatos kisgyermekes szülőket szerettek volna elérni a Twitteren keresztül. A kampány hálózatkutatással indult, melynek végén a megrendelő megkapta az ottani Twitter-közösség legbefolyásosabb véleményvezéreinek listáját. 

Egy közösség feltérképezése a marketingüzenet kiválasztásában is segíthet, hiszen a kutatás során fény derült arra is, hogy a célcsoportot nem a környezetvédelem, hanem az egészség témája mozgatja meg leginkább.  A márkaüzeneteiket ezek után az egészség köré szervezték, több hetes kampányban hangsúlyozták termékeik pozitív hatásait, sikeres egészségnapot szerveztek több városban, mindezekbe pedig bevonták az azonosított véleményvezéreket is. A termék fogadtatása pozitív volt, a vállalat pedig azóta is stabil pozíciót foglal el a piacon.

 

Hálózatkutatás a gyógyszeriparban

Egy spanyol gyógyszergyár új, cukorbetegeknek való gyógyszert tervezett bevezetni a piacra úgy, hogy a lehető leghatékonyabban és legkönnyebben eljusson a gyógyszer híre a diebéteszesekhez.

A kampány a Twitteren jelen lévő diabéteszes közösség feltérképezésével kezdődött, melynek során kiderült, hogy a páciensek ritkán említenek konkrét gyógyszereket Twitter-csatornájukon. Ez azt jelenti, hogy szükség volt egy olyan közvetitő elemre, amely segít, hogy gyógyszerekről szóló témák is a beszélgetésbe kerüljenek. Ezek az összekötő kapocsok az elemzés szerint pedig a betegszervezetek voltak. 

Így a gyógyszergyárnak közvetlenül a betegszervezetekkel kellett kommunikálnia, hogy a véleményvezérek segítségével el tudják juttatni üzenetüket a célközönséghez. 

 

Hálózatkutatás a marketingben
2015. október 8., 16.00-20.00



Miért jó a a marktingmixbe a hálózatkutatás?

Mivel a marketingmix kialakításakor az egyik legfontosabb, figyelembe vett külső tényező a célcsoport és annak jellemzői, a hálózatkutatás tökéletes kiegészítője lehet a marketingmix tervezésének is. A módszer használatával nyert adatok sokrétűen jellemzik az elérni kívánt embercsoportot, ezeknek függvényében pedig egy sokkal hatékonyabb marketingmixet készíthetünk.

 

A hálózatkutatás 5 legfontosabb előnye:

1. A hagyományos elemzések és az előzetes becslések erősségét ötvözi: A célcsoportban jelenlévő mintákat elemezve a kampányok indítása előtt képes előre jelezni a kommunikáció sikerességét.

2. A használatával egyszerűen azonosíthatóak azok a kulcsemberek, akik az átlagosnál nagyobb kapcsolatrendszerrel rendelkeznek, és érdemes bevonni őket a vállalatok marketing- és pr-tevékenységeibe.

3. Kevés erőfeszítést igényel, a célcsoport és a téma pontos meghatározásához van szükség az elemzéshez.

4. Sokrétű eredménnyel szolgál: a kulcsemberek azonosítása mellett képes a teljes célcsoportot vagy annak egyes szegmenseit leginkább megmozgató témák felfedésére is, melyeket szintén be lehet építeni a kommunikációs kampányokba.

5. Csak azokra platformokra fókuszál, amelyeken a célcsoport valóban jelen van, és azokat a felhasználók kerülnek be a vizsgálatba, akik valóban aktívak az adott témában. Ez biztosítja az eredmények pontosságát.



Az influencer marketingről és a hálózatkutatásról október 8-án a Maven7 és a DiktioLabs szakemberei tartanak workshopont, melyre egy kutatással is készültek, melyből kiderült, kik a hazai marketingszakma legbefolyásosabb véleményvezérei!


Témák:

  • hálózatkutatás mint legújabb tudományos diszciplína
  • Az influencer marketing (angol nyelvű előadás)
  • Esettanulmányok
    Meghívott vendég: Bíró Pál, Industry Head & Video Partnership Lead - Google Magyarország
  • Interaktív gyakorlat
  • Kerekasztal-beszélgetés a hazai legbefolyásosabb véleményvezérekkel
    Akik már biztos részt vesznek: Berényi Konrád, Dunder Krisztián, Révai Richárd
  • Q&A


Az október 8-i Hálózatkutatás a marketingben c. workshop programját a program fülre kattintva éri el!

 




Részvételi díj:
 
29 900 Ft + áfa / fő
3 főtől 24 900 Ft + áfa / fő

A részvételi díj tartalmaz egy 30 perces konzultációt a Maven7 szakembereivel!

Helyszín: LOFFICE (1061 Budapest, Paulay Ede u. 55.)

Időpont: 2015. október 8., 16.00-20.00

Kapcsolat: Havas Kinga, havask@kreativ.hu, t: +36 1 430 4563

 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre!

Részvételi díj: 
29 900 Ft + áfa / fő
3 főtől 24 900 Ft + áfa / fő

A részvételi díj tartalmaz egy 30 perces konzultációt a Maven7 szakembereivel!

Kapcsolat: 
Havas Kinga
havask@kreativ.hu
t: +36 1 430 4563

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés