Mit tud a tablet és mire jó a LinkedIn? Mi jellemzi a magyar mobilhirdetési piacot? Milyen jogi szabályozásokat kell szem előtt tartani ezen a platformon? Hogyan támogatják a betegcompliance-t az egészségügyi mobilalkalmazások?Miben segíthetnek a lobbista betegszervezetek?
Modern marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban
Konferencia gyógyszeripari marketingeseknek és a velük dolgozó ügynökségeknek szeptember 25-én!
Időpont:
2013. szeptember. 25. 09:00
Helyszín:
Park Inn by Radisson Budapest (1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.)
Modern marketingeszközök a gyógyszerkommunikációban
9.00-9.30Regisztráció
9.30-9.40 Köszöntő
9.40-10.00 Szabálytalanságok a gyógyszeripari promócióban Dr. Panker Ádám, GYEMSZ-OGYI, Módszertani és Egyedi Igénylések Főosztály
10.05-10.25 Négy gyógyszeripari szövetség: működik-e az önszabályozás? Dr. Koncz József, Kommunikációs Etikai Bizottság, elnök
10.30-10.50 Adatkezelési problémák tapasztalatai Dr. Soós Andrea, ügyvéd, reklámjogi szakértő
10.55-11.15 Kávészünet
11.15-11.35 A tablet mint az orvoslátogatás eszköze. Mivel tud többet? Telegdy Péter, Grow Tablet Communication, üzletefejlesztési tanácsadó
11.40-12.00 10+1 dolog, amit tudni lehet a magyar mobilhirdetési piacról Brindza Gábor, Madhouse, termékfejlesztési vezető
12.05-12.25 A LinkedIn használata. Hogyan segítheti a céges promóciót? Bánki Tamás, LinkedIn szakértő
12.30-12.50 Az orvosszakértői blogok szerepe a gyógyszermarketingben Dr. Simon Judit, Budapesti Corvinus Egyetem, a Marketing és Média intézet igazgatója
12.50-13.50 Ebédszünet
13.50-14.10 Betegszervezetek mint "lobbisták" Dr. Lantos Zoltán, GfK, globális termékigazgató, Health Brand and Customer Experience
14.15-14.35 Lehet-e választási kampány eszköze a gyógyszerbefogadás? Élő Anita, Heti Válasz, egészségügyi szakújságíró
14.40-15.00 Mobileszközök szerepe a gyógyszeripari kommunikációban - Hogyan támogatják a betegcompliance-t az egészségügyi mobilalkalmazások? Balogh Judit, Pharmapromo, ügyvezető igazgató
Modern marketingeszközök a gyógyszerkommunikációban
Milyen modern marketingeszközöket érdemes alkalmazni a gyógyszeripari kommunikációban?
Orvoslátogatás tablettel
Mobileszközök a gyógyszerkommunikációban
Mit kell tudni a magyar mobilhirdetési piacról?
Hogyan segítheti a LinkedIn a céges promóciót?
Betegszervezetek mint "lobbisták"?
Milyen szabálytalanságokkal lehet találkozni a gyógyszeripari promócióban?
Milyen adatkezelési szabályokat nem szabad figyelmen kívül hagyni?
Minderről bővebben a Kreatív és a Medical Tribune konferenciáján szeptember 25-én
A részletes programért kattintson a program fülre!
Részvételi díj: 49 000 Ft + áfa Egy évre szóló Üzlet&Pszichológia előfizetéssel: 54 000 Ft + áfa / fő Csoportos kedvezmény 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő
Időpont: 2013. szeptemeber 25., 9.00-16.30 Helyszín: Park Inn by Radisson Budapest (1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.)