hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyógyszerkommunikációs konferencia


Mit tud a tablet és mire jó a LinkedIn? Mi jellemzi a magyar mobilhirdetési piacot? Milyen jogi szabályozásokat kell szem előtt tartani ezen a platformon? Hogyan támogatják a betegcompliance-t az egészségügyi mobilalkalmazások?Miben segíthetnek a lobbista betegszervezetek? 

Modern marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban

Konferencia gyógyszeripari marketingeseknek és a velük dolgozó ügynökségeknek
szeptember 25-én!

 

Időpont:
2013. szeptember. 25. 09:00
Helyszín:
Park Inn by Radisson Budapest (1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.)


Modern marketingeszközök a gyógyszerkommunikációban


9.00-9.30 Regisztráció


 9.30-9.40 Köszöntő


 9.40-10.00 Szabálytalanságok a gyógyszeripari promócióban
Dr. Panker Ádám, GYEMSZ-OGYI, Módszertani és Egyedi Igénylések Főosztály


 10.05-10.25 Négy gyógyszeripari szövetség: működik-e az önszabályozás?
Dr. Koncz József, Kommunikációs Etikai Bizottság, elnök


 10.30-10.50 Adatkezelési problémák tapasztalatai
Dr. Soós Andrea, ügyvéd, reklámjogi szakértő


10.55-11.15 Kávészünet
 

 11.15-11.35 A tablet mint az orvoslátogatás eszköze. Mivel tud többet?
Telegdy Péter, Grow Tablet Communication, üzletefejlesztési tanácsadó


 11.40-12.00 10+1 dolog, amit tudni lehet a magyar mobilhirdetési piacról
Brindza Gábor, Madhouse, termékfejlesztési vezető


 12.05-12.25 A LinkedIn használata. Hogyan segítheti a céges promóciót?
Bánki Tamás, LinkedIn szakértő


 12.30-12.50 Az orvosszakértői blogok szerepe a gyógyszermarketingben
Dr. Simon Judit, Budapesti Corvinus Egyetem, a Marketing és Média intézet igazgatója


12.50-13.50 Ebédszünet


 13.50-14.10 Betegszervezetek mint "lobbisták"
Dr. Lantos Zoltán, GfK, globális termékigazgató, Health Brand and Customer Experience


 14.15-14.35 Lehet-e választási kampány eszköze a gyógyszerbefogadás?
Élő Anita, Heti Válasz, egészségügyi szakújságíró
 

 14.40-15.00 Mobileszközök szerepe a gyógyszeripari kommunikációban -  Hogyan támogatják a betegcompliance-t az egészségügyi mobilalkalmazások? 
Balogh Judit, Pharmapromo, ügyvezető igazgató



 15.00-15.15 Reklámeszköz tervezés? Recept, hatóanyagok, összetétel
Varga Kornélia, Beflex, marketing és pr manager 


 15.20-16.10 Gyógyszeripari marketingvezetők véleménye az elhangzottakról - kerekasztal-beszélgetés
Badics Eszter, MSD Pharma Hungary, Multi Channel Marketing Manager
Rékassy Balázs, GSK, kormányzati kapcsolatok, igazgató
Dr. Pénzes János, Richter Gedeon, nemzetközi e-marketing manager
Deszk Anikó, sales és marketing szakértő

 

 

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

 Kapcsolat

Havas Kinga
havask@kreativ.hu
t: +36 1 430 4563
f: +36 1 430 4579


Modern marketingeszközök a gyógyszerkommunikációban
 

 Milyen modern marketingeszközöket érdemes alkalmazni a gyógyszeripari kommunikációban?
 

  • Orvoslátogatás tablettel
  • Mobileszközök a gyógyszerkommunikációban
  • Mit kell tudni a magyar mobilhirdetési piacról?
  • Hogyan segítheti a LinkedIn a céges promóciót?
  • Betegszervezetek mint "lobbisták"?
  • Milyen szabálytalanságokkal lehet találkozni a gyógyszeripari promócióban?
  • Milyen adatkezelési szabályokat nem szabad figyelmen kívül hagyni?


 Minderről bővebben a Kreatív és a Medical Tribune konferenciáján szeptember 25-én

 

 A részletes programért kattintson a program fülre!

 

Letöltöm a jelentkezési lapot!
 


Részvételi díj: 49 000 Ft + áfa
Egy évre szóló Üzlet&Pszichológia előfizetéssel: 54 000 Ft + áfa / fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő


Időpont: 2013. szeptemeber 25., 9.00-16.30
Helyszín: Park Inn by Radisson Budapest (1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.)



 Kapcsolat: Havas Kinga, havask@kreativ.hu,t: +36 1 430 4563, f: +36 1 430 4579

A jelentkezési lapot a képre kattintva tudja letölteni!


Letöltöm a jelentkezési lapot!


Részvételi díj: 49 000 Ft + áfa
Egy évre szóló Üzlet&Pszihológia előfizetéssel: 54 000 Ft + áfa
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 39 000 Ft + áfa / fő

Szponzor:
Támogató:

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés