hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Do you speak money? - Pénzügyi kommunikáció és marketing

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról.
Dátum: 2019.12.04.

Időpont:
2019. december. 04. 09:00
Helyszín:
La Vida DUNA (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról.
 Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyar fogyasztók?
 Merre és hogyan tájékozódnak online és offline pénzügyi termékek és szolgáltatások választásakor?
 Hatnak rájuk a tévéreklámok? Na és az influencerek?
 Hogyan néz ki egy korszerű banki mobilalkalmazás?
 Mire alkalmas a service design a pénzügyi területen?
 Hogyan lehet megszólítani a fiatalokat és az egyéb, szűkebb célcsoportokat?  
Ezekről a témákról és sok másról is szó lesz a Kreatív nagyszabású szakmai eseményén!

09.00 - 09.30 Regisztráció 

Témák, amelyekről biztosan szó lesz:

HOT TOPICS OF PÉNZ

 Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyarok?
Mennyire tudatosak a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline? Hatnak rájuk a tévéreklámok?

 Hiába kommunikálsz jól, ha béna az appod  
Legfrissebb UX/UI trendek a bankok és biztosítók webes és mobilfelületein.
Előadó: Szinai Ádám, marketing és kommunikációs igazgató, CIB Bank

 PSD2 – avagy beléptünk a digitális pénzügyek új korszakába. Milyen lehetőségek rejlenek ebben?
Ismerik a banki ügyfelek az új, digitális banki adatmegosztási lehetőségeket? Ha ismerik, vajon igénybe akarják-e venni? Releváns szolgáltatásokra vagy először edukációra van szükség? Hogy néz ki a magyar piac? Csak a korai elfogadók alkalmazzák ezt a lehetőséget? Ezekre a kérdésekre adunk választ a Scale Research Bankindex kutatásainak friss eredményeiből.
Előadó:Schauermann Péter, ügyfélkapcsolati igazgató, Scale Research – Inspira Group

 Hogy néz ki az értelmes és hasznos CSR?
A nagyvállalatok, így a pénzintézetek számára ma már megkerülhetetlen kérdés a társadalmi felelősségvállalás. De hogyan lehet ezt jól csinálni, úgy, hogy az valóban hasznot hozzon egy érintett szervezet számára? Adomány, támogatás, vállalati önkénteskedés? A kérdés kimerül a kerítésfestés, szemétszedés, cipősdobozgyűjtés és játszótér-építés vonalon, vagy ennél többet is lehet tenni? Mi történik, ha ami a cég szemében segítség, az alapítvány számára teher? Tévhitek és a valóság a helyes adományozással és adakozással kapcsolatban.
Előadó: Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója

 Merre tart a mobilfizetés kommunikációja Magyarországon?
Egyre több bank számára egyre fontosabb a mobilfizetést, új eszközöket, alkalmazásokat fejlesztenek rá. Csak múló divatról van szó, vagy ez a jövő? Milyen módokon lehet ezt jól kommunikálni és miért ennyire fontos a bankoknak, techcégeknek? Kerekasztal-beszélgetés
Homola Márton, digitális termékfejlesztési igazgató, Telenor
Gáspár Bence, Kommunikációs és Társadalmi Kapcsolatok főosztályvezető, OTP Bank
További résztvevők felkérés alatt.

 Lassan mondom, hogy jobban megértsd!
Avagy egy hatékony módszer a nehezen érthető termékek és unalmasnak vélt területek kommunikálására. A branded content és a tartalommarketing aranykorát éljük, de hogyan lehet ezt izgalmasan alkalmazni a legtöbb ember számára távoli és sokszor érthetetlen pénzügyi termékek esetében? Szakértő válogatás az elmúlt évek legmenőbb nemzetközi tartalomalapú marketingkampányaiból.
Előadó: Schwedics Ágnes, creative strategy director, STARSKI

 Ennél „Bigebb” Data már nem kell
A bankok és biztosítók temérdek ügyféladattal rendelkeznek, mégis, az ebben rejlő lehetőségeknek csupán a töredékét használják ki. Hogyan lehetne tudatosabban művelni az adatalapú pénzügyi marketingek, milyen lehetőségek és best practice-ek javíthatnák az üzletet?
Előadó: Somoskői Barbara, Business Strategist

CÉLCSOPORTOK ÉS GENERÁCIÓK

 Radikálisan új modellek a pénzügyi szektorban: mobilról, rugalmasan, ahol és ahogy ők akarják.
A Protect.me sztorija nem követte a szokványos: termékbevezetés – kommunikáció sémát, itt már a termékfejlesztés fázisába ügynökséget vontak be. Hogyan vonható be service design ügynökség egy biztosítási termékfejlesztésbe? Hogy nézett ki a brief, a megoldás kidolgozása?
Előadó: Kertész Judit, Frontíra

 Generációs kérdések a pénzügyi kommunikációban
A pénzügyi kommunikáció is felfedezte magának az influencer marketinget, és egyre tudatosabban alkalmazzák is. De tényleg több bankkártyát lehet eladni, vagy megváltoztatni a fizetési szokásokat azzal, hogy megutaztatunk pár videós lazagyereket? Mit mutatnak a számok? Kerekasztal-beszélgetés. 
Imre Kata, kommunikációs vezető, Cherrisk
Tihanyi Szabolcs, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető, Budapest Bank
Osbáth Norbert – PamKutya
További résztvevők felkérés alatt.

 Emóciók egy racionális iparágban, avagy nem túl ijesztő a halálról beszélgetni a reklámokban?
Mi visz rá egy pénzintézetet, hogy bevállalja a nehéz, érzelmes témákat, akár a tabukat is, és mennyire nehéz ezt bemutatni a képernyőn?

 A KKV-tól a private bankingig – változatos célcsoportok a banki kommunikációban
Ugyanazoknak a marketing és kommunikációs osztályoknak kell máshogy, más üzenetekkel és más csatornákon kell megszólítani (majdnem) ugyanannyira fontos célcsoportokat a kisvállalkozásoktól a privát banking ügyfelekig és nagybefektetőkig. Miként lehetséges ez? Kerekasztal-beszélgetés.
Sós Beáta, K&H Bank
További résztvevők felkérés alatt.

Részvételi díj:  
59 900 Ft + áfa / fő

Kiscsoportos részvételi díj 3 főtől: 54 900 Ft +áfa
Nagycsoportos részvételi díj 5 főtől: egyéni megbeszélés alapján, kérjük keress minket. 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a mohai.fanni@pphmedia.hu email címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Kapcsolat: Mohai Fanni, mohai.fanni@pphmedia.hu, 06 1 430 4518

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel.
Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A programváltozás jogát fenntartjuk! 

Mohai Fanni
mohai.fanni@pphmedia.hu
06 1 430 4518

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a mohai.fanni@pphmedia.hu e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés