hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Digitális médiatervezés – újratöltve!

Online svájci bicska marketingeseknek 2017-re. 

Időpont:
2017. január. 18. 09:30
Helyszín:
Premier Kultcafé (1085 Budapest Üllői út 2-4.)

Légrády Edit, senior event manager, legrady.edit@pphmedia.hu, + 36 1 430 4563

Ha év eleje: tervek, tiszta lap, jövőkép, de egyben bizonytalanság, változás és döntési kényszerek is. Pláne a dinamikusan fejlődő digitális marketingben.

Gyakorlati szemléletű képzésünk keretében megmutatjuk, melyek az igazán fontos témák, amelyekkel minden ügyféloldali szakembernek foglalkoznia kell, ha az elkövetkező 2-3 évben nemcsak loholni akar a piac után, hanem vezetni is akarja azt.

Program: 

9.00-9.30 Regisztráció

9.30-9.45 Nyitó gondolatok
Soós Gergely, neo, alapító-tulajdonos

9.45-10.15 New Flash

Trendek, amelyek a marketingeseket foglalkoztatják. Mit mutatnak a kutatások és a napi tapasztalatunk?
Török Diána, neo, marketing & knowledge manager

10.15-10.50 Programmatic a valóságban

Gyors reality checket és a kötelező definíciós köröket követően beszélünk az audience targetingről, a programmatic helyéről a médiamixben. Kitérünk arra, hogy mire használható, és azt sem titkoljuk el, hogy mire nem. Praktikus megközelítésünk utolsó pontjaként esettanulmányokat mutatunk be.
Hegyi Kálmán, neo, media & distribution director

10.50-11.05 Kávészünet

11.05-11.45 Nincs új a natív alatt

Ha a natív hirdetés definícióját nézzük, régi motorosok felemlegetik a pr-cikkeket vagy az advertorialt. Valóban nincs új a nap alatt? Mit ad hozzá a natív trendhez a digitális? És miért több ez, mint divat? Hogyan használjuk okosan a natív eszköztárat úgy, hogy az üzleti és etikai vonatkozásokat egyaránt szem előtt tartjuk?
Pásztory Ádám, neo, senior tanácsadó

11.45-12.00 Kérdések

12.00-12.45 Ebédszünet

12.45-13.30 Tartalommarketing

Mit jelent a tartalommarketing, miben különbözik a natív hirdetéstől, a PR-től vagy a saját médiától (owned media)? Mikor és milyen céllal alkalmazhatnak márkák tartalommarketinget? Mi minősül tartalomnak, ki állítja azt elő, és mennyibe kerül? Definíciók, esettanulmányok, trendek a content marketing világából.
Soós Gergely, neo, alapító-tulajdonos

13.30-14.15 Közösségi média trendek. Na de kik azok az influencerek?!

Melyek azok a trendek, amelyek meghatározták a 2016-os közösségi médiát, és melyek fogják várhatóan uralni a 2017-est? Mi az az influencer marketing, és mire használható? Tanulságok, tanácsok, tippek a közösségi térről. #video #VR #messagingbot #instantgames
Novák Ferenc, neo, social media business unit leader

14.15-14.30 Kérdések

14.30-15.00 Fejlesztés 2017 – ami a projektmenedzseren múlik

Marketinges vagy és hozzád került egy fejlesztési projekt? Ne pánikolj! Most – ügyféloldali – projektmenedzser fejjel járjuk körbe a fejlesztési feladatokat. Mire kell figyelni, hogy elkerüld a tuti bukókat, és mivel teheted hatékonnyá az amúgy nem túl hatékony csapatod?
Marosi Balázs, neo, business unit leader

15.00-15.15 Kérdések, a nap zárása

Kinek szól?

Képzésünket elsődlegesen hirdető oldali marketinges és marketingkommunikációs szakembereknek ajánljuk.

 

 

Teljes árú részvételi díj: 37 900 Ft + áfa / fő

Csoportos jelentkezés 3 főtől: 32 900 Ft + áfa / fő

Jelentkezem

Időpont: január 18. 9.30-16.00 

Helyszín: Premier Kultcafé (1085 Budapest Üllői út 2-4.)

 

Kontakt: Légrády Edit, senior event manager, legrady.edit@pphmedia.hu,   + 36 1 430 4563

 

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés