hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adatkezelés és digitális marketing - Régi és új jogi problémák



Mekkora kihívást jelent és milyen kockázatokat rejt a mobil-, tablet és egyéb platformokon zajló marketingtevékenység jogi szempontból?

Workshop az adatkezelési és adatvédelmi kérdésekről azoknak, akik digitális platformokon is szeretnének kommunikálni.

Időpont:
2013. április. 23. 09:00
Helyszín:
Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Mozsár u. 2.)

 

ADATKEZELÉS ÉS DIGITÁLIS MARKETING - ÚJ PLATFORMOK, RÉGI ÉS ÚJ JOGI PROBLÉMÁK


 

  • Digitális marketing a gyakorlatban
     
  • A piacon jelenleg elérhető mobilmarketing-lehetőségek
     
  • Adatvédelmi és direktmarketing kérdések - sms, mms, bluetooth 
     
  • Klasszikus reklámjogi kérdések - reklámtilalmak, megtévesztő reklámok, kötelező tájékoztatási elemek
     
  • Marketing és szerződéskötés digitális platformokon
     
  • Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás, szerződés létrejötte
     
  • Mobileszközök és a biztonság
     
  • Hogyan legyünk jogszerűek? - Mit mond az információszabadságról szóló törvény?
     
  • Iparági és hatósági együttműködés

 

A részletes programért kattintson a program fülre!



Az esemény szakmai támogatója a Magyar Reklámszövetség és az IAB.

 

A workshop résztvevői közül kisorosolunk két darab teljes körű védelmet biztosító, intelligens és kiemelkedően gyors integrált biztonsági programcsomagot Windows alapú számítógépek számára.

 


Letöltöm a jelentkezési lapot!

 
 


RÉSZVÉTELI DÍJ:

29 000 Ft + áfa
Csoportos kedvezmény 3 főtől: 25 000 Ft + áfa

Kedvezmény MRSZ tagoknak - 20% - Még 2 hely van!
Az első 10 jelentkezőnek - 50%

 

KAPCSOLAT:

Havas Kinga
havask@kreativ.hu
t: +36 1 430 4563
f: +36 1 430 4579

 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

Havas Kinga
havask@kreativ.hu
t: +36 1 430 4563
f: +36 1 430 4579



PROGRAM


8.40-9.00 Regisztráció


9.00-9.05 Megnyitó
Szigeti Péter, Kreatív


9.10-9.40 Digitális marketing a gyakorlatban

A piacon jelenleg elérhető mobilmarketing-lehetőségek, esettanulmányok

Brindza Gábor, IAB Hungary, a mobilmarketing munkacsoport vezetője


9.45-10.15 A fogyasztó elérése digitális környezetben

Adatvédelmi és direktmarketing kérdések - sms, mms, bluetooth. Klasszikus reklámjogi kérdések - reklámtilalmak, megtévesztő reklámok, kötelező tájékoztatási elemek

Nemes Ákos, Fehér Nemes Ügyvédi Társulás

 

10.20-10.40 Marketing és szerződéskötés digitális platformokon

Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás, szerződés létrejötte

Marosi Zoltán, Oppenheim Ügyvédi Iroda

 

10.40-11.00 Kávészünet

 

11.00-11.20 Rés a pajzson - Mobileszközök és a biztonság

Szincsák Tamás - Sicontact, IT tanácsadó

 

11.25-12.05 Hogyan legyünk jogszerűek?

Beszélgetés a hatósági gyakorlatról az információszabadságról szóló törvény hatályba lépését követően
Iparági és hatósági együttműködés

Szántó Tibor, Morley, Allen&Overy Iroda
Osztopáni Krisztián, NAIH, adatvédelmi szakértő

Moderátor: Balogh Virág, Magyar Reklámszövetség

 

A workshop moderátora: Szigeti Péter, Kreatív / Professional Publishing Hungary


Az esemény szakmai támogatója a Magyar Reklámszövetség és az IAB.

JELENTKEZÉS:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

 

RÉSZVÉTELI DÍJ:

29 000 Ft + áfa
3 főtől 25 000 Ft + áfa / fő

MRSZ TAGOKNAK KEDVEZMÉNY! - 20%, AZ ELSŐ 10 JELENTKEZŐNEK - 50%

Az esemény szakmai támogatói:
Támogató:

Fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés