hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új vezető irányítja az Isobart

Októbertől Szőke Péter, a Deloitte stratégiáért és digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója látja el a Dentsu Aegis Network (DAN) cégcsoportba tartozó Isobar Budapest irányításának feladatait.

hirdetés

Az új vezető az Isobart átmenetileg irányító Novák Pétertől – a DAN ügynökségi csoport teljes magyar szervezetének irányítójától - veszi át a kommunikációs és digitális marketingügynökség budapesti irodájának vezetését.

Szőke Péter az Isobar közleménye szerint több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik stratégiaalkotási, transzformációs és digitális területeken. Számos iparágban és a régió több országában dolgozott globális ügyfelekkel. A Deloitte-ot megelőzően a KPMG data & analytics üzletágát vezette, illetve a Boston Consulting Group (BCG) budapesti irodájában töltött el 10 évet. A hazai startup-életben befektetőként és mentorként vállal szerepet.

Az új vezető feladata, hogy a 21 éve még Kirowskiként alapított Isobar Budapest a stratégiaalkotástól a megvalósításig fogyasztócentrikus, kreatív, márkaépítési és digitális szolgáltatásokkal támogassa ügyfeleit – írja a közlemény.

„Érkezésével az Isobar és a teljes DAN olyan tudással és kompetenciákkal bővül, melyek szükségesek az ügynökség tanácsadói szerepének megerősítéséhez. Ügyfeleink olyan komplex kihívásait fogjuk vele és csapatával megoldani, melyekkel nap mint nap szembesülnek digitális átalakulásuk során” – nyilatkozta a cégcsoportot vezető Novák Péter.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés