Tényleg akkora üzlet fesztivált szervezni itthon?

A hazai nyári fesztiválbiznisz pénzügyi mutatói első ránézésre nem rosszak. A piac teljes forgalma évente átlagosan 16 százalékkal nőtt az elmúlt öt évben, de ha mélyebbre ásunk, látszik, hogy ezt a növekedést alig pár fesztiválnak köszönhetjük.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Folytadódik a megújulás az ügynökségnél, Zsembery Péter a digitális és tartalom marketingért felel majd.

Egy aktivista csoport gyűjtötte össze a pénzt a Brüsszel egyik legforgalmasabb pontján látható hirdetésre.

Interjú Dominik Imsenggel, a Bogár forradalma című könyv szerzőjével.

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a bannereknél használt real-time bidding gyakorlata. A részt vevő cégek érzékeny adatokat is látnak, és a felhasználók nem tudják ezt korlátozni.

A négyórás film Michael Jackson gyerekmolesztálási ügyeit járja körül

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc