hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google kényezteti az újságírókat

A Google elindította a NewsLabet, amely lényegében egy eszközpark újságírók számára. 

hirdetés

Ha az ember eleve lelkesedik az újságírók számára kitalált technológiákért, online vagy asztali szoftverekért, akkor a Google NewsLab bejelentésére még partit is hajlandó lenne szervezni, vagy hálaadó misét. De mi is ez?

A NewsLab alapvetően egy Google-szoftvergyűjtemény. Egy helyen lehet megtalálni azokat a Google-fejlesztéseket, amelyek segíthetik az újságírók munkáit. Egy részük eddig is létezett, sőt, alapvetően nem újságíróknak találták őket ki. Nyilván a legtöbb újságíró számára triviális a Google-kereső, a Google Maps, a Google Translate, a Drive, a Docs vagy a Youtube, de az már kevésbé, hogy a Google-nek van nyilvános adat-keresője (Public Data Explorer), vagy breaking news-értesítője (Alert). Ami a gyűjteményt értékessé teszi, hogy egyszerű módon, lépésről-lépésre elmagyarázzák, hogy egy újságíró hogyan tudja kihozni belőlük a legtöbbet. Ez itthon nem csupán a kezdől számára lehet hasznos, hanem haladó magyar újságíróknak is érdemes lenne eltölteni velük fél napot minimum. 

Ezeket más, kibővítetteb bontásban is meg lehet nézni. Így megtanulhatunk jól és alaposan információt keresni, történetet mesélni, megosztani és elemezni

A másik a Google-keresések által keletkezett adatok közkinccsé tétele, illetve a Google Trends újságírói szempontú felhasználása. 

A harmadik fícsör a Google által elindított vagy támogatott programok, ösztöndíjak, kezdeményezések elérhetősége

A negyedik pedig a Google kísérleti projektjeiről szól, ráadásul az alapötlet az, hogy amennyiben van valamilyen újságírástechnológiai ötletünk, úgy nyugodtan megkereshetjük a Google-t vele. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés