hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zsidró Tamás, a fodrászat Dr. Dolittle-je, ránézésre megérti, mit üzennek a hajszálak

A HairClinic új reklámfilmje perspektívaváltással hozza közelebb a terméket a fogyasztókhoz. Kampánybejelntő.

hirdetés

Szeptember második hetétől kerül képernyőre a HairClinc étrend-kiegészítő új szpotja, amin a cég a koncepciótól a megvalósításig Progressive Reklámügynökséggel dolgozott együtt. Az egyelőre csak tévében futó reklámmal a márka célja a HairClinic termékpaletta imázsfrissítése volt, közvetlen hangnemet megütve, de megőrizve a termék professzionális, szakértői pozicionálását. Így nem véletlen, hogy Zsidró Tamás főszerepet kapott benne, mint szakember, aki ránézésre érti, hogy mit üzennek a vendégeiről a hajszálaik. Az alábbiakban láthatod a kész reklámot és elolvashatod a kampánybejelntőt.

Kampánycél: A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan nem figyelnek kellőképpen a hajuk figyelmeztető jeleire. A reklámfilm célja az volt, hogy a fogyasztót emocionálisan közelebb hozza a hajproblémákhoz, ezáltal ösztönözze a célcsoportot, hogy foglalkozzon a kérdéssel, és megoldásként a professzionális segítséget, a terméket válassza.

Kreatívkoncepció: A Progressive rendhagyó módon nem a célcsoport, hanem a célcsoport hajának perspektívájából mutatta be a hajproblémákat. Ezzel a kreatív ötlettel a fogyasztót érzelmileg közelebb hozhatta a témához. Az ötlet emellett a HairClinic professzionális pozicionálását is kiválóan alátámasztotta: a márka nagykövete immár 6. éve Zsidró Tamás mesterfodrász, aki ez alkalommal különleges szakértői szerepet kapott, hiszen ő az, aki a filmben szó szerint ért a haj nyelvén.

Érdekesség: A reklámfilm forgatási helyszíne egy valós fodrászat volt: Zsidró Tamás szalonja, ahol kora estétől hajnalig tartott a felvétel. Így nem volt lehetőség csúszásra, hiszen a reggeli nyitásra, a vendégek érkezésére mindent vissza kellett állítani az eredeti állapotába. 

Ebben a werkfilmben láthatod, hogyan készült a szpot:

 

ALKOTÓK LISTÁJA

Megbízói oldal

Megbízó: Omega Pharma Hungary Kft.

Szalai Mátyás – Regional Marketing Director

Biksz Edit – Senior Brand manager

Stirbu Daniela – CSI Activation Specialist

 

Ügynökség:

Reklámügynökség: Progressive Reklámügynökség

Szabó Orsolya – Business Unit Director, Partner

Sárdi Tamás – Co-Creative Director

Hlavacsek Béla - Head of Strategy

Kovács Zoltán - Account Director

Tancsics Ádám – Account Manager

Szedresi Norbert – Head of Design

Szőke Marcell – Art director

Szentgyörgyi Ottó - Senior Graphic Designer

Bircsár Dóra - Copywriter

 

Produkció:

Produkciós cég: Astoria Concept Kft.

Spáh Dávid – Rendező/Producer

Spáh Károly – Operatőr

Kabay Adilla „Ada” – Gyártásvezető

Nagy Júlia – Rendező asszisztens

Fellner Gréti – Casting

Várfoki Zoltán Zulu- Utómunka supervisor

Nemes Oresztész –Vágó

Torma Marcsi – Látványtervező

Kasza Gábor – Focus Puller

Koch Simon – Hangmérnök

Butor Kriszta – Stylist

Webber Kriszta – Smink

Győrfi Anita – Fodrász

Ifj. Bánrévi Gábor – Fővilágosító

Id. Bánrévi Gábor – Grip

Horváth Róbert – SFX

 

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés