hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális karácsonyi reklám az NBA-től

Zsákolva zenél LeBron James az új NBA-reklámban, amellyel az ünnepi mezeket hirdeti a liga. Szerepel még benne Kevin Durant és Derrick Rose is, az ötlet pedig egyszerű, ám zseniális.

hirdetés

Elkezdtek ömleni a napokban a jobbnál jobb külföldi reklámok. Előbb David Bowie nyűgözött le minket egy Louis Vuitton-reklámban, majd megérkezett a Volvo egészen elképesztő spárgázós filmje az örökké menő Jean-Claude Van Damme-mal a főszerepben.

Most pedig itt az észak-amerikai kosárlabdaliga, az NBA (National Basketball Association) új reklámszpotja, amellyel a speciális karácsonyi mezkiadásokat hirdetik. Ugyan még csak november közepe van, de nyilván időben el kell kezdeniük a kampányt, hogy oda is érjenek az ajándékmezek a karácsonyfa alá. Az NBA hivatalos mezbeszállítója egyébként az Adidas. Az idei szezonkezdet első szpotját már korábban bemutattuk.

Az AdAge által is bemutatott filmben a jelenkor legismertebb kosaras sztárjai játsszák el a Jingle Bells-t, mégpedig úgy, hogy a kosárgyűrűk hálójára aggatott csengettyűket szólaltatják meg a dobásaikkal. A reklám első tempóját Kevin Durant, az Oklahoma City Thunder legnagyobb sztárja ereszti el, de a zenekar tagjai még Derrick Rose a Chicago Bullsból, James Harden a Houston Rockets-ből és Steve Nash a Los Angeles Lakers-ből is, a végső csengettyűszót pedig LeBron James laza kétkezes zsákolása adja. A sztár ezután megszólal: „Please tell me the camera was on” – azaz: „Kérlek, mondd, hogy forgott a kamera!”

A játékosok névsora elég erős, ha összeszámoljuk a résztvevők legfontosabb egyéni elismeréseit, akkor összesen hét alapszakasz MVP (Most Valuable Player – legértékesebb játékos) trófeát – ebből négyet kapott James, kettőt Nash, egyet pedig Rose –, négy alapszakasz pontkirályi címet – ebből hármat szerzett Durant, egyet pedig James –, valamint két Bill Russell döntő MVP díjat – mindkettő Jamesé – kapunk. Vagyis becsületesen összeválogatták a sztárokat a készítők. A videó végén felsorolják a liga december 25-re eső mérkőzéseit is, így az sem lehet véletlen, hogy LeBronnak az a Nash adja fel a reklám végén a labdát, akivel karácsony első napján szemben áll majd a miamii sztár Los Angelesben.

A Jingle Hoops, azaz Csilingelő Gyűrűk névre keresztelt reklám szinte egyenes folytatása a tavalyi BIG: Color szpotnak, amellyel szintén a speciális karácsonyi mezszériákat hirdette a liga. A zeneiség akkor is főszerepet kapott a reklámban, csak akkor a dallamot nem csengők, hanem a játékosok által pattogtatott labdák hangja adta, a zene pedig a „Carol of the Bells” volt. A mostani ötlet szerintünk erősebb a tavalyinál.

Mindkét szpotot az NBA ügynöksége, a Goodby, Silverstein & Partners készítette, a 2012-es egyébként igen nagy siker volt, csak a Youtube-on több mint nyolcmillióan nézték meg.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Baskin Robbins étteremlánc nem csak megépítette sorozatban fontos szereet kapó fagyizót, de már tévéreklámot is készített a Scoops Ahoy-nak.

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés