hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális karácsonyi reklám az NBA-től

Zsákolva zenél LeBron James az új NBA-reklámban, amellyel az ünnepi mezeket hirdeti a liga. Szerepel még benne Kevin Durant és Derrick Rose is, az ötlet pedig egyszerű, ám zseniális.

hirdetés

Elkezdtek ömleni a napokban a jobbnál jobb külföldi reklámok. Előbb David Bowie nyűgözött le minket egy Louis Vuitton-reklámban, majd megérkezett a Volvo egészen elképesztő spárgázós filmje az örökké menő Jean-Claude Van Damme-mal a főszerepben.

Most pedig itt az észak-amerikai kosárlabdaliga, az NBA (National Basketball Association) új reklámszpotja, amellyel a speciális karácsonyi mezkiadásokat hirdetik. Ugyan még csak november közepe van, de nyilván időben el kell kezdeniük a kampányt, hogy oda is érjenek az ajándékmezek a karácsonyfa alá. Az NBA hivatalos mezbeszállítója egyébként az Adidas. Az idei szezonkezdet első szpotját már korábban bemutattuk.

Az AdAge által is bemutatott filmben a jelenkor legismertebb kosaras sztárjai játsszák el a Jingle Bells-t, mégpedig úgy, hogy a kosárgyűrűk hálójára aggatott csengettyűket szólaltatják meg a dobásaikkal. A reklám első tempóját Kevin Durant, az Oklahoma City Thunder legnagyobb sztárja ereszti el, de a zenekar tagjai még Derrick Rose a Chicago Bullsból, James Harden a Houston Rockets-ből és Steve Nash a Los Angeles Lakers-ből is, a végső csengettyűszót pedig LeBron James laza kétkezes zsákolása adja. A sztár ezután megszólal: „Please tell me the camera was on” – azaz: „Kérlek, mondd, hogy forgott a kamera!”

A játékosok névsora elég erős, ha összeszámoljuk a résztvevők legfontosabb egyéni elismeréseit, akkor összesen hét alapszakasz MVP (Most Valuable Player – legértékesebb játékos) trófeát – ebből négyet kapott James, kettőt Nash, egyet pedig Rose –, négy alapszakasz pontkirályi címet – ebből hármat szerzett Durant, egyet pedig James –, valamint két Bill Russell döntő MVP díjat – mindkettő Jamesé – kapunk. Vagyis becsületesen összeválogatták a sztárokat a készítők. A videó végén felsorolják a liga december 25-re eső mérkőzéseit is, így az sem lehet véletlen, hogy LeBronnak az a Nash adja fel a reklám végén a labdát, akivel karácsony első napján szemben áll majd a miamii sztár Los Angelesben.

A Jingle Hoops, azaz Csilingelő Gyűrűk névre keresztelt reklám szinte egyenes folytatása a tavalyi BIG: Color szpotnak, amellyel szintén a speciális karácsonyi mezszériákat hirdette a liga. A zeneiség akkor is főszerepet kapott a reklámban, csak akkor a dallamot nem csengők, hanem a játékosok által pattogtatott labdák hangja adta, a zene pedig a „Carol of the Bells” volt. A mostani ötlet szerintünk erősebb a tavalyinál.

Mindkét szpotot az NBA ügynöksége, a Goodby, Silverstein & Partners készítette, a 2012-es egyébként igen nagy siker volt, csak a Youtube-on több mint nyolcmillióan nézték meg.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés