hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális karácsonyi reklám az NBA-től

Zsákolva zenél LeBron James az új NBA-reklámban, amellyel az ünnepi mezeket hirdeti a liga. Szerepel még benne Kevin Durant és Derrick Rose is, az ötlet pedig egyszerű, ám zseniális.

hirdetés

Elkezdtek ömleni a napokban a jobbnál jobb külföldi reklámok. Előbb David Bowie nyűgözött le minket egy Louis Vuitton-reklámban, majd megérkezett a Volvo egészen elképesztő spárgázós filmje az örökké menő Jean-Claude Van Damme-mal a főszerepben.

Most pedig itt az észak-amerikai kosárlabdaliga, az NBA (National Basketball Association) új reklámszpotja, amellyel a speciális karácsonyi mezkiadásokat hirdetik. Ugyan még csak november közepe van, de nyilván időben el kell kezdeniük a kampányt, hogy oda is érjenek az ajándékmezek a karácsonyfa alá. Az NBA hivatalos mezbeszállítója egyébként az Adidas. Az idei szezonkezdet első szpotját már korábban bemutattuk.

Az AdAge által is bemutatott filmben a jelenkor legismertebb kosaras sztárjai játsszák el a Jingle Bells-t, mégpedig úgy, hogy a kosárgyűrűk hálójára aggatott csengettyűket szólaltatják meg a dobásaikkal. A reklám első tempóját Kevin Durant, az Oklahoma City Thunder legnagyobb sztárja ereszti el, de a zenekar tagjai még Derrick Rose a Chicago Bullsból, James Harden a Houston Rockets-ből és Steve Nash a Los Angeles Lakers-ből is, a végső csengettyűszót pedig LeBron James laza kétkezes zsákolása adja. A sztár ezután megszólal: „Please tell me the camera was on” – azaz: „Kérlek, mondd, hogy forgott a kamera!”

A játékosok névsora elég erős, ha összeszámoljuk a résztvevők legfontosabb egyéni elismeréseit, akkor összesen hét alapszakasz MVP (Most Valuable Player – legértékesebb játékos) trófeát – ebből négyet kapott James, kettőt Nash, egyet pedig Rose –, négy alapszakasz pontkirályi címet – ebből hármat szerzett Durant, egyet pedig James –, valamint két Bill Russell döntő MVP díjat – mindkettő Jamesé – kapunk. Vagyis becsületesen összeválogatták a sztárokat a készítők. A videó végén felsorolják a liga december 25-re eső mérkőzéseit is, így az sem lehet véletlen, hogy LeBronnak az a Nash adja fel a reklám végén a labdát, akivel karácsony első napján szemben áll majd a miamii sztár Los Angelesben.

A Jingle Hoops, azaz Csilingelő Gyűrűk névre keresztelt reklám szinte egyenes folytatása a tavalyi BIG: Color szpotnak, amellyel szintén a speciális karácsonyi mezszériákat hirdette a liga. A zeneiség akkor is főszerepet kapott a reklámban, csak akkor a dallamot nem csengők, hanem a játékosok által pattogtatott labdák hangja adta, a zene pedig a „Carol of the Bells” volt. A mostani ötlet szerintünk erősebb a tavalyinál.

Mindkét szpotot az NBA ügynöksége, a Goodby, Silverstein & Partners készítette, a 2012-es egyébként igen nagy siker volt, csak a Youtube-on több mint nyolcmillióan nézték meg.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

A TV2 által román joghatóság alatt működtetett csatornája megsértette a korhatár-besorolást.

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés