hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális karácsonyi reklám az NBA-től

Zsákolva zenél LeBron James az új NBA-reklámban, amellyel az ünnepi mezeket hirdeti a liga. Szerepel még benne Kevin Durant és Derrick Rose is, az ötlet pedig egyszerű, ám zseniális.

hirdetés

Elkezdtek ömleni a napokban a jobbnál jobb külföldi reklámok. Előbb David Bowie nyűgözött le minket egy Louis Vuitton-reklámban, majd megérkezett a Volvo egészen elképesztő spárgázós filmje az örökké menő Jean-Claude Van Damme-mal a főszerepben.

Most pedig itt az észak-amerikai kosárlabdaliga, az NBA (National Basketball Association) új reklámszpotja, amellyel a speciális karácsonyi mezkiadásokat hirdetik. Ugyan még csak november közepe van, de nyilván időben el kell kezdeniük a kampányt, hogy oda is érjenek az ajándékmezek a karácsonyfa alá. Az NBA hivatalos mezbeszállítója egyébként az Adidas. Az idei szezonkezdet első szpotját már korábban bemutattuk.

Az AdAge által is bemutatott filmben a jelenkor legismertebb kosaras sztárjai játsszák el a Jingle Bells-t, mégpedig úgy, hogy a kosárgyűrűk hálójára aggatott csengettyűket szólaltatják meg a dobásaikkal. A reklám első tempóját Kevin Durant, az Oklahoma City Thunder legnagyobb sztárja ereszti el, de a zenekar tagjai még Derrick Rose a Chicago Bullsból, James Harden a Houston Rockets-ből és Steve Nash a Los Angeles Lakers-ből is, a végső csengettyűszót pedig LeBron James laza kétkezes zsákolása adja. A sztár ezután megszólal: „Please tell me the camera was on” – azaz: „Kérlek, mondd, hogy forgott a kamera!”

A játékosok névsora elég erős, ha összeszámoljuk a résztvevők legfontosabb egyéni elismeréseit, akkor összesen hét alapszakasz MVP (Most Valuable Player – legértékesebb játékos) trófeát – ebből négyet kapott James, kettőt Nash, egyet pedig Rose –, négy alapszakasz pontkirályi címet – ebből hármat szerzett Durant, egyet pedig James –, valamint két Bill Russell döntő MVP díjat – mindkettő Jamesé – kapunk. Vagyis becsületesen összeválogatták a sztárokat a készítők. A videó végén felsorolják a liga december 25-re eső mérkőzéseit is, így az sem lehet véletlen, hogy LeBronnak az a Nash adja fel a reklám végén a labdát, akivel karácsony első napján szemben áll majd a miamii sztár Los Angelesben.

A Jingle Hoops, azaz Csilingelő Gyűrűk névre keresztelt reklám szinte egyenes folytatása a tavalyi BIG: Color szpotnak, amellyel szintén a speciális karácsonyi mezszériákat hirdette a liga. A zeneiség akkor is főszerepet kapott a reklámban, csak akkor a dallamot nem csengők, hanem a játékosok által pattogtatott labdák hangja adta, a zene pedig a „Carol of the Bells” volt. A mostani ötlet szerintünk erősebb a tavalyinál.

Mindkét szpotot az NBA ügynöksége, a Goodby, Silverstein & Partners készítette, a 2012-es egyébként igen nagy siker volt, csak a Youtube-on több mint nyolcmillióan nézték meg.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés