hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális az új Cheerios-reklám

A Cheerios zabpehelymárka anyacége, a General Mills tavaly év végén tendereztette a kreatívfeladatait, és a 72andSunnyt választotta eddigi partnere, a Saatchi & Saatchi helyett. Az új ügynökség rögtön egy remek filmmel rukkolt elő a Cheeriosnak a Good Goes Around kampány keretében.

hirdetés

Az Adweek cikke Cheerios-himnuszként aposztrofálja az új filmet, és akár egyet is érthetünk a kifejezéssel: ötletes, jól összerakott, időről-időre visszatérő elemekkel operáló zene és kép együttese, boldogság a köbön, miközben a márka identitása is szépen ki van benne fejezve. Egyrészt szimbolikusan a zabmagtól a késztermékig vezető út jelenik meg benne repetitíven, másrészt olyan embereket látunk, akik élvezik az életet egymás - és általában egy tál Cheerios - társaságában. Itt a 60 másodperces szpot, persze az amerikai tévékben valószínűleg inkább a 30 másodperces, vágott verzió fog futni:

Az új film teljesen eltávolodik a Saatchi által eddig követett iránytól, amelynek szpotjai sokszor a csendes családi pillanatokat mutatták be, amelyek között egyébként szintén voltak jó alkotások, például ez:

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés