hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális az új Cheerios-reklám

A Cheerios zabpehelymárka anyacége, a General Mills tavaly év végén tendereztette a kreatívfeladatait, és a 72andSunnyt választotta eddigi partnere, a Saatchi & Saatchi helyett. Az új ügynökség rögtön egy remek filmmel rukkolt elő a Cheeriosnak a Good Goes Around kampány keretében.

hirdetés

Az Adweek cikke Cheerios-himnuszként aposztrofálja az új filmet, és akár egyet is érthetünk a kifejezéssel: ötletes, jól összerakott, időről-időre visszatérő elemekkel operáló zene és kép együttese, boldogság a köbön, miközben a márka identitása is szépen ki van benne fejezve. Egyrészt szimbolikusan a zabmagtól a késztermékig vezető út jelenik meg benne repetitíven, másrészt olyan embereket látunk, akik élvezik az életet egymás - és általában egy tál Cheerios - társaságában. Itt a 60 másodperces szpot, persze az amerikai tévékben valószínűleg inkább a 30 másodperces, vágott verzió fog futni:

Az új film teljesen eltávolodik a Saatchi által eddig követett iránytól, amelynek szpotjai sokszor a csendes családi pillanatokat mutatták be, amelyek között egyébként szintén voltak jó alkotások, például ez:

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés