hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális az új Cheerios-reklám

A Cheerios zabpehelymárka anyacége, a General Mills tavaly év végén tendereztette a kreatívfeladatait, és a 72andSunnyt választotta eddigi partnere, a Saatchi & Saatchi helyett. Az új ügynökség rögtön egy remek filmmel rukkolt elő a Cheeriosnak a Good Goes Around kampány keretében.

hirdetés

Az Adweek cikke Cheerios-himnuszként aposztrofálja az új filmet, és akár egyet is érthetünk a kifejezéssel: ötletes, jól összerakott, időről-időre visszatérő elemekkel operáló zene és kép együttese, boldogság a köbön, miközben a márka identitása is szépen ki van benne fejezve. Egyrészt szimbolikusan a zabmagtól a késztermékig vezető út jelenik meg benne repetitíven, másrészt olyan embereket látunk, akik élvezik az életet egymás - és általában egy tál Cheerios - társaságában. Itt a 60 másodperces szpot, persze az amerikai tévékben valószínűleg inkább a 30 másodperces, vágott verzió fog futni:

Az új film teljesen eltávolodik a Saatchi által eddig követett iránytól, amelynek szpotjai sokszor a csendes családi pillanatokat mutatták be, amelyek között egyébként szintén voltak jó alkotások, például ez:

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés