hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zseniális az új Cheerios-reklám

A Cheerios zabpehelymárka anyacége, a General Mills tavaly év végén tendereztette a kreatívfeladatait, és a 72andSunnyt választotta eddigi partnere, a Saatchi & Saatchi helyett. Az új ügynökség rögtön egy remek filmmel rukkolt elő a Cheeriosnak a Good Goes Around kampány keretében.

hirdetés

Az Adweek cikke Cheerios-himnuszként aposztrofálja az új filmet, és akár egyet is érthetünk a kifejezéssel: ötletes, jól összerakott, időről-időre visszatérő elemekkel operáló zene és kép együttese, boldogság a köbön, miközben a márka identitása is szépen ki van benne fejezve. Egyrészt szimbolikusan a zabmagtól a késztermékig vezető út jelenik meg benne repetitíven, másrészt olyan embereket látunk, akik élvezik az életet egymás - és általában egy tál Cheerios - társaságában. Itt a 60 másodperces szpot, persze az amerikai tévékben valószínűleg inkább a 30 másodperces, vágott verzió fog futni:

Az új film teljesen eltávolodik a Saatchi által eddig követett iránytól, amelynek szpotjai sokszor a csendes családi pillanatokat mutatták be, amelyek között egyébként szintén voltak jó alkotások, például ez:

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új marketingkommunikációs stratégiát akar kidolgozni a vállalatnál.

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a Neo nyerte.

Az esendő férfiak legalábbis, akik szeretik a sört. Ilyen és így készült a Soproni legutóbbi kampányepizódja.

A csípős változatot hirdetik így.

Nem tájékoztattak, most fizethetnek.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Április 20. 09:00

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés
hirdetés