hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zebralopás a magyar partin

Nem maradt szomjas senki a csütörtöki magyar nemzeti partin Piranban. A kreatívok kiengedték a gőzt, közben pedig valaki ellopta az ACG zebráját, ami azóta állítólag meg is került.

hirdetés

Bár mindössze néhány percet sikerült eltöltenünk a szláv mulatós zenétől harsogó, kinti sörcsapokkal felszerelt és tömegnyomortól szenvedő macedón partiban csütörtökön, a nemzeti partik egyetlen megmaradt estéjén, bizton állíthatjuk, hogy legyőztük a macedónokat, a magyar parti győzelmet aratott.

Fergeteges a hangulat
Buli a Cafe Teaterben (További képekért tessék kattintani!)

A tavalyelőtti bezárásos botrány és a tavalyi, egy ideig fergeteges buli hirtelen és látványos elromlása után idén végre tényleg megint tökéletes partit rittyentett a szlovén tengerpartra a Carbon Group, a HPS, a Vodafone és segítőik, na meg a fél magyar kreatívszakma, akik 1200 kilométert utaztak, hogy jelenlétükkel emeljék az est fényét. Akárcsak a korábbi emlékezetes magyar partikat (itt, és itt és itt), ezt is bizonyára sokáig emlegetik majd - és nem csak a magyarok, de a külföldi reklámosok is, akik megnézték, hogy mulat a magyar. A helyszín a tökéletesnek bizonyuló Cafe Teater volt, néhány méterre Piran főterétől, közvetlenül a tengerparton, nem messze a macedón parti terepétől, a Cafinho klubtól - ezért aztán a Golden Drumra érkezett más nemzetiségű reklámosok is könnyedén császkálhattak át egyikből a másikba.

Mint Gosztonyi Csabától, a Golden Drum magyarországi nagykövetétől megtudtuk, idén mindössze körülbelül 600-an jöttek a fesztiválra, szemben a korábbi 1000-1500 fővel - akkor viszont biztos, hogy mindenki, aki a fesztiválra eljött, eljött a nemzeti partikra is. Ott volt a magyar szakma színe-java is, de legalábbis a fele biztos, legtöbbjük minősíthetetlenül részegen, de boldogan és mulatósan. A HPS gondoskodott a fagyasztott gulyás felmelegítéséről, a XO Bistro a kajáról, a Zwack a piáról, a Vodafone pénzről, Infragandhi, Axim és Minormajor dj-k pedig a zenéről. Az osztrákok a magyar parti mellett állították fel a hatalmas virslivel dekorált lakókocsijukat is, amiből virslivel, zsemlével, káposztával és mustárral látták el a szomjúságra nem panaszkodókat. A Red Bull jóvoltából volt vodka-Red Bull is dögivel.

A látszat ellenére a zebrát itt nem feji senki
Zebrafestés - amíg még lehetett

A Zebrafest kampányért néhány órával korábban arany dobverőt átvevő ACG hozott magával egy zebrát, és kissé átgondolatlanul színes festékeket is, hogy bárki szabadon pingálhassa ki az állatot, de a dolognak kicsit csúf vége lett: másnap reggel sokan ébredtek arra, hogy csupa eltávolíthatatlan festékfolt a ruhájuk, a cipőjük vagy a bőrük - a zebra pedig szőrén-szálán eltűnt. A szlovén rendőrök idén szerencsére nem tettek be a bulinak, és bár éjjel három körül a benti helységből kitessékelték a részeg mulatozókat, az épület előtt még reggel hétig folyt a dínom-dánom.

UPDATE: Szombat este megtudtuk, a fesztiválszervezők megtalálták az eltűnt zebrát, amelyet az eltulajdonítója hamarosan visszajuttat a gazdájának. Állítólag nem tudta, hogy nem szabad elvinni.

Megjegyzés: A Kreatív tudósítócsapata rengeteg izgalmas fotót készített az estéről, de ha közzétennénk őket, akkor valószínűleg mindenki visszamondaná a Kreatív előfizetését. Ezért itt kizárólag a szolídabb képeket közöltük.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés