hirdetés
hirdetés
hirdetés

Záprel Zsolt a Mediabrands új vezérigazgatója

A 27 év után távozó Németh Béla magyarországi pozícióját tölti be szeptember 2-tól.

hirdetés

Az IPG Mediabrands bejelentette, hogy szeptember 2-tól Záprel Zsolt veszi át a Mediabrands Hungary vezérigazgatói teendőit. Záprel Zsolt érkezéséig az interim ügyvezetői feladatokat Nink László, a tárgyalásokért felelős Magna Global Magyarország vezetője látja el.

A korábbi vezér, Németh Béla augusztus elejével távozott az ügynökségi csoporttól, aki egyben a Mediabrands regionális elnöki pozícióját is betöltötte. Ez utóbbi posztra egy lengyel szakembert, Monika Bronowskát nevezték ki azzal párhuzamosan, hogy a regionális központ Magyarországról Lengyelországba kerül át. Németh Béla azzal magyarázta távozását, hogy nem akart Lengyelországba költözni. A szakemberrel a július-augusztusi Kreatívban közöltünk hosszabb interjút a távozása kapcsán.

Az IPG most kiadott közlemény így fogalmaz: „Az IPG Mediabrands EMEA-régiójában (Európa, Közel-Kelet és Afrika – a szerk.)  végbemenő fejlesztések idején Zsolt fog felelni a magyar piacon az ügyfelek növekedésének biztosításáért és a fenntartható transzformáció elősegítéséért; gondoskodva a jövőképről, az irányok meghatározásáról, valamint az együttműködési és az integrációs lehetőségek egész cégcsoportra kiterjedő kohéziójáról".

Záprel Zsolt
Záprel Zsolt

A több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező szakember több vállalatnál is senior vezetői pozíciókat töltött be, mielőtt az elmúlt négy évben stratégiai tanácsadással foglalkozott volna: többek között a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési vezetője, ezt megelőzően pedig az IPG kreatívügynökségénél, a McCann Erickson vezérigazgatója, valamint a Telekom marketingért felelős vezérigazgató-helyettese volt, 1994-2004 között pedig a British American Tobaccónál dolgozott. A legutóbbi időkben saját vállalkozását vezette, amely média- és szórakoztatóipari társaságok számára nyújtott tanácsadói szolgáltatást a digitális stratégiájuk, a partneri kapcsolataik újjászervezése és az üzleti modelljeik megújítása területén.

A kinevezését Záprel Zsolt így kommentálta: “A fogyasztói viselkedés és elvárások bámulatosan gyorsan változó időszakában nagy izgalommal csatlakozom az IPG Mediabrands-hez, akik véleményem szerint élen járnak az ügyfelek számára kínált gyors, hatékony, agilis és adatközpontú megoldások kialakításában. Nagyon várom, hogy elkezdhessem a közös munkát mind a helyi, mind a nemzetközi csapatokkal, és előállhassunk előremutató, dinamikus marketing kezdeményezéseinkkel a jelenlegi és jövőbeli partnereink számára.” 

Caroline Foster Kenny, IPG Mediabrands EMEA vezérigazgatója pedig azt emelte ki, hogy „Zsoltnak a marketing és média világában szerzett széleskörű tapasztalata friss szemléletet kínál üzleti partnereink és ügyfeleink számára. Különösen a vezetői és tanácsadói tapasztalata, valamint agilis gondolkodásmódja járul hozzá ahhoz, hogy az ügyfeleink számára kínált világszínvonalú, progresszív marketingmegoldásokon keresztül erősödjön a magyarországi versenyképességünk.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés