hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zagarral és fényfestéssel jubilált a Chevy

A Chevrolet századik születésnapja és az autómárka eddigi történelme volt a témája az idén harmadik alkalommal meghirdetett Young Creative Chevrolet művészeti pályázatnak, amelynek díjátadó gáláját fényfestéssel és Zagarral az alkalomra megnyitott Erzsébet téri Design Terminálban tartotta a cég. Ott jártunk, fotóztunk.

hirdetés

Young Creative Chevrolet (YCC) címen harmadszor rendezte meg idén Magyarországon a Chevrolet azt a művészeti pályázatot, amelyre művészeti képzésben részt vevő felsőoktatási hallgatók jelentkezését várta. Idén a versenynek és az azt követő díjátadó gálának külön súlyt adott, hogy a cég százéves születésnapját ünnepli, így a pályázat témája is a százéves történelemhez igazodott. 

Mint az erre az alkalomra külön megnyíló Erzsébet téri Design Terminálban rendezett díjátadó gálán pénteken kiderült, a pályázatra 15 egyetemről 84 hallgató regisztrált, és összesen 25 pályamunkát küldött be. Nem meglepő módon a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, a Pécsi Tudományegyetem és a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatói taroltak. A legnépszerűbb kategóriáknak a már korábban is szereplő divat, grafika és videó bizonyultak, az idén debütáló fotó és zene kategóriákban ezzel szemben elég csekély volt az érdeklődés. A diákok munkáját öt konzulens segítette, majd egy szakmai zsűri bírálta el, amelyet Zságer Balázs zenész, Veiszer Alinda televíziós szerkesztő-műsorvezető és Szénássy Alex, a Laboratory Ideas társtulajdonosa vezetett. A díjakat pénteken Andrew Higgins, a Chevrolet közép-kelet-európai regionális igazgatója adta át a nyerteseknek. 

Divat kategóriában a dobogó első és második fokán a MOME diákjai végeztek: az első helyet Orbán Orsolya és Németh Ninetta keréknyomokkal díszített, klasszikus vonalvezetésű kosztümje nyerte el.

Második helyen a tavalyi győztes csapat – Gálvölgyi Anett, Kormos Anna Zsófia, Baranyi Ádám és Miovác Márton Zsolt – FUEL című munkája végzett.

Harmadik a Pécsi Tudományegyetem építész karának két diákja – Tóth Dávid és Radulescu Andrei – lett Electrosikk elnevezésű alkotásukkal, ami egyetlen ruhadarabban integrálta a márka indulásakor a divatot jellemző sikket és a Chevrolet Volt jövőbe mutató technológiáját. Ők ketten a grafika és a fotó kategóriában is leadtak pályamunkákat.


Grafika kategóriában az első helyen a MOMÉ-n tanuló Mantus Hella műve végzett, amelyet a ma és a holnap környezeti problémáira megoldást kínáló innovatív Volt típus ihletett.

A tavalyi győztes Radulescu Andreinek idén a második helyet sikerült megszereznie a Google arculatra rímelő alkotásával.

A harmadik helyet Tóth Dávid és a Képzőművészeti Egyetemen tanuló Vörös Botond megosztva szerezte meg.

Tóth Dávid munkája
Tóth Dávid munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Videó kategóriában a pályázóknak egy partimeghívót kellett készíteniük a századik születésnap alkalmából, itt a régi videójátékok hangulatát idéző alkotásával Bessenyei Katalin, a Magyar Képzőművészeti Egyetem egyik hallgatója végzett az élen.

Második a MOME két diákja, Balló Dávid és Terjék Zsófia által készített animációs kisfilm lett.

A harmadik helyet a szintén képzőművészeti szakon tanuló Aranyi Flóra és Kupeczik Ágnes klipje szerezte meg.

Fotó kategóriában mindössze egyetlen harmadik helyet osztott ki a zsűri, ezt  a grafikában és divatban is díjazott Tóth Dávid kapta.

Zene kategóriában hasonló volt a helyzet: a Széchenyi István Egyetemen tanuló Gyöngyösi Ábrahám kompozícióját szintén harmadik hellyel díjazták.

ChevyOverCenturies by KreativMag

A díjátadó előtt és alatt a vendégek megtekinthették az összes pályaművet felvonultató kiállítást, és közönségszavazással dönthettek az általuk legjobbnak tartott alkotásokról is. A közönségdíjat divat kategóriában Katona Orsolya, grafika kategóriában Lakos Tamás, fotó kategóriában Radulescu Andrei kapta, videó kategóriában pedig a zsűri által harmadik legjobbnak tartott Aranyi Flóra és Kupeczik Ágota munkája lett a közönség kedvence.

Beköltözött a Chevrolet a Design Terminálba
Képek a rendezvényről kattintás után! (Fotók: Egyed Péter és Chevrolet Magyarország)

A díjátadóra érkezőket a Design Terminál bejárata előtt kiállított Chevrolet Oldtimerek – egy, az ötvenes évek Amerikájában négykerekű szimbólumnak számító Chevrolet Bel Air Sports Coupe, egy türkizkék 1958-as Imapala és egy C2 típusú Corvett 1966-ból – és két vadonatúj Aveo fogadta. A díjátadó után a megfelelő karszalaggal rendelkezőket az emeleten ízletes kis fogadás, italok és hideg ínyencségek várták a Szeremley borház jóvoltából, a földszinten közben elindult egy GPS-es játék, amelyen a résztvevőknek egy-egy Chevrolet Aveoval egy óra leforgása alatt Budapest utcáin kellett útvonalukkal leírniuk a ’Chevy100’ feliratot. (Azt nem merjük állítani, hogy tökéletesen sikerült.) A kellemes zenét este kilenctől maga Zságer Balázs szolgáltatta, a vizuális élvezetekről pedig a Kiégő Izzók gondoskodott, amely először egy rövid Chevrolet-videóval majd három órán keresztül úgynevezett live fényfestéssel elevenítette meg az épület sarkát.

A rendezvényt egyébként a főszervező Szépvölgyi Viktória designteoretikus és építészetkritikus és Balogh Balázs grafikus és médiadizájner koordinálásával a Chevrolet btl-ügynöksége, a DraftFCB szervezte, a kommunikációját a New Element Communications intézte. A márka reklámügynöksége a Grey/ G2.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés