hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zagarral és fényfestéssel jubilált a Chevy

A Chevrolet századik születésnapja és az autómárka eddigi történelme volt a témája az idén harmadik alkalommal meghirdetett Young Creative Chevrolet művészeti pályázatnak, amelynek díjátadó gáláját fényfestéssel és Zagarral az alkalomra megnyitott Erzsébet téri Design Terminálban tartotta a cég. Ott jártunk, fotóztunk.

hirdetés

Young Creative Chevrolet (YCC) címen harmadszor rendezte meg idén Magyarországon a Chevrolet azt a művészeti pályázatot, amelyre művészeti képzésben részt vevő felsőoktatási hallgatók jelentkezését várta. Idén a versenynek és az azt követő díjátadó gálának külön súlyt adott, hogy a cég százéves születésnapját ünnepli, így a pályázat témája is a százéves történelemhez igazodott. 

Mint az erre az alkalomra külön megnyíló Erzsébet téri Design Terminálban rendezett díjátadó gálán pénteken kiderült, a pályázatra 15 egyetemről 84 hallgató regisztrált, és összesen 25 pályamunkát küldött be. Nem meglepő módon a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, a Pécsi Tudományegyetem és a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatói taroltak. A legnépszerűbb kategóriáknak a már korábban is szereplő divat, grafika és videó bizonyultak, az idén debütáló fotó és zene kategóriákban ezzel szemben elég csekély volt az érdeklődés. A diákok munkáját öt konzulens segítette, majd egy szakmai zsűri bírálta el, amelyet Zságer Balázs zenész, Veiszer Alinda televíziós szerkesztő-műsorvezető és Szénássy Alex, a Laboratory Ideas társtulajdonosa vezetett. A díjakat pénteken Andrew Higgins, a Chevrolet közép-kelet-európai regionális igazgatója adta át a nyerteseknek. 

Divat kategóriában a dobogó első és második fokán a MOME diákjai végeztek: az első helyet Orbán Orsolya és Németh Ninetta keréknyomokkal díszített, klasszikus vonalvezetésű kosztümje nyerte el.

Második helyen a tavalyi győztes csapat – Gálvölgyi Anett, Kormos Anna Zsófia, Baranyi Ádám és Miovác Márton Zsolt – FUEL című munkája végzett.

Harmadik a Pécsi Tudományegyetem építész karának két diákja – Tóth Dávid és Radulescu Andrei – lett Electrosikk elnevezésű alkotásukkal, ami egyetlen ruhadarabban integrálta a márka indulásakor a divatot jellemző sikket és a Chevrolet Volt jövőbe mutató technológiáját. Ők ketten a grafika és a fotó kategóriában is leadtak pályamunkákat.


Grafika kategóriában az első helyen a MOMÉ-n tanuló Mantus Hella műve végzett, amelyet a ma és a holnap környezeti problémáira megoldást kínáló innovatív Volt típus ihletett.

A tavalyi győztes Radulescu Andreinek idén a második helyet sikerült megszereznie a Google arculatra rímelő alkotásával.

A harmadik helyet Tóth Dávid és a Képzőművészeti Egyetemen tanuló Vörös Botond megosztva szerezte meg.

Tóth Dávid munkája
Tóth Dávid munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Videó kategóriában a pályázóknak egy partimeghívót kellett készíteniük a századik születésnap alkalmából, itt a régi videójátékok hangulatát idéző alkotásával Bessenyei Katalin, a Magyar Képzőművészeti Egyetem egyik hallgatója végzett az élen.

Második a MOME két diákja, Balló Dávid és Terjék Zsófia által készített animációs kisfilm lett.

A harmadik helyet a szintén képzőművészeti szakon tanuló Aranyi Flóra és Kupeczik Ágnes klipje szerezte meg.

Fotó kategóriában mindössze egyetlen harmadik helyet osztott ki a zsűri, ezt  a grafikában és divatban is díjazott Tóth Dávid kapta.

Zene kategóriában hasonló volt a helyzet: a Széchenyi István Egyetemen tanuló Gyöngyösi Ábrahám kompozícióját szintén harmadik hellyel díjazták.

ChevyOverCenturies by KreativMag

A díjátadó előtt és alatt a vendégek megtekinthették az összes pályaművet felvonultató kiállítást, és közönségszavazással dönthettek az általuk legjobbnak tartott alkotásokról is. A közönségdíjat divat kategóriában Katona Orsolya, grafika kategóriában Lakos Tamás, fotó kategóriában Radulescu Andrei kapta, videó kategóriában pedig a zsűri által harmadik legjobbnak tartott Aranyi Flóra és Kupeczik Ágota munkája lett a közönség kedvence.

Beköltözött a Chevrolet a Design Terminálba
Képek a rendezvényről kattintás után! (Fotók: Egyed Péter és Chevrolet Magyarország)

A díjátadóra érkezőket a Design Terminál bejárata előtt kiállított Chevrolet Oldtimerek – egy, az ötvenes évek Amerikájában négykerekű szimbólumnak számító Chevrolet Bel Air Sports Coupe, egy türkizkék 1958-as Imapala és egy C2 típusú Corvett 1966-ból – és két vadonatúj Aveo fogadta. A díjátadó után a megfelelő karszalaggal rendelkezőket az emeleten ízletes kis fogadás, italok és hideg ínyencségek várták a Szeremley borház jóvoltából, a földszinten közben elindult egy GPS-es játék, amelyen a résztvevőknek egy-egy Chevrolet Aveoval egy óra leforgása alatt Budapest utcáin kellett útvonalukkal leírniuk a ’Chevy100’ feliratot. (Azt nem merjük állítani, hogy tökéletesen sikerült.) A kellemes zenét este kilenctől maga Zságer Balázs szolgáltatta, a vizuális élvezetekről pedig a Kiégő Izzók gondoskodott, amely először egy rövid Chevrolet-videóval majd három órán keresztül úgynevezett live fényfestéssel elevenítette meg az épület sarkát.

A rendezvényt egyébként a főszervező Szépvölgyi Viktória designteoretikus és építészetkritikus és Balogh Balázs grafikus és médiadizájner koordinálásával a Chevrolet btl-ügynöksége, a DraftFCB szervezte, a kommunikációját a New Element Communications intézte. A márka reklámügynöksége a Grey/ G2.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés