hirdetés
hirdetés
hirdetés

YouTube - megosztja reklámbevételeit

A YouTube videomegosztó oldal hamarosan megosztja reklámbevételeit a site tartalmainak előállítóival. A kizárólag a saját, felhasználók által létrehozott tartalomra vonatkozó újítást a YouTube fokozatosan fogja bevezetni - írja a BrandRepublic.
hirdetés
Mint azt Chad Hurley, a YouTube egyik alapítója a davosi World Economic Fórumon bejelentette, a fejlesztők egy olyan rendszeren dolgoznak, amely a videomegosztó saját „sztárjainak”, azaz a felkapott tartalom-előállítók tevékenységét honorálja.

A rendszer hónapokon belül elkészül, de csak fokozatosan vezetik majd be az alkalmazást, amelynek lényege, hogy a reklámbevételekből részesülnek majd a legnépszerűbb tartalmak feltöltői is.

Hurley azzal indokolta a döntést, hogy jelenleg már olyan nagy közönsége van az oldalnak - a legutóbb mért adatok szerint 70 millió látogató havonta - hogy megéri ilyen módon ösztönözni a felhasználókat.

A YouTube egyébként nem elsőként döntött reklámbevételeinek ily módon való megosztása mellett. A „3” néven működő, három brit mobilszolgáltató által üzemeltetett videosite már szintén fizet azoknak a feltöltőknek, akik kimutathatóan hozzájárultak a látogatottság, azaz a reklámbevételek növekedéséhez.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés