hirdetés
hirdetés
hirdetés

Yahoo, Microsoft - prognózisok az esetleges fúzióról

Átformálhatja az internetes piacot, ha a Microsoft felvásárolja a Yahoo-t - írja a Terminál.hu. A vállalat 44,6 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, a Yahoo pedig hivatalosan nem utasította el a közeledést. A Microsoft célja, hogy egy súlycsoportba kerüljön a Google-lal, amely nagy fölényre tett szert a webes keresők és az ebből befolyt reklámbevételek piacán.
hirdetés
A Yahoo hivatalosan még nem ment bele az ügyletbe, de nem utasította el kategorikusan a Microsoft közeledését. A Terminal.hu szerint kulturálisan nagy az ellenállás a Bill Gates alapította céggel szemben, hiszen a Yahoo mindig is fiatalosabb, lendületesebb imázst mutatott magáról, és ellenszenvvel tekintett a nagy szoftverfejlesztőre.

A prognózisok szerint a két cég közötti megállapodás felgyorsíthatja az internetes piac alakulásának folyamatait: koncentrálódik a tőke és a tudás, aminek egyelőre nem látható következményei lehetnek. Az esélylatolgatás szerint az erősebb konkurencia megszorongathatja a Google-t, ami a piaci résztvevőket még jobb szolgáltatások nyújtására kényszerítheti. De vannak, akik attól tartanak, - írja a terminál.hu - hogy a Microsoft ismét visszaél a tőkéjével, és az online reklámpiac élére vásárolja be magát.

Ha létrejön a Microsoft-Yahoo közötti üzlet, akkor feltehetően elbocsátások várhatók. A Yahoo munkatársai név nélkül nyilatkoztak a médiának, volt aki azt mondta, hogy kiábrándultan várják a jövőt, mások szerint pedig a cég minden megtesz, hogy harcoljon a Microsoft felvásárlási szándéka ellen - végső esetben még arra is sor kerülhet, hogy a Google-höz fordulnak segítségért.
(forrás: Terminal)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés