hirdetés
hirdetés
hirdetés

Work hard! Be good! Be smart!

Cannes Lions budapesti bulija: maratoni tanácsadás, hamburger, bor.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

A Hungexpo vezetője szerint 2023-ban lehet újra olyan jó éve a helyszínekben, mint 2018-19-ben volt, addig mindenki a jövőbe fektet. A múzeumok is látják a helyüket az újranyitás utáni céges rendezvényekben.

A mini oázis segít lelazulni egy stresszes nap után, vagy közben.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Howard,

Szerintem te vagy óriási tévedésben amikor Cannes-t "a reklámszakma önfényező és öntömjénező, velejéig hamis díjátadó showja"-nak titulálod. Sajnos, Howard ez
az a szint amihez igazodni kell(ene) és aspirálnunk kell. Egyetértek avval, hogy ez önképzés és állandó tanulás NÉLKÜL nem megy, egyébként ezért is szerveztük ezt a
rendezvényt és hoztunk nemzetközi szpikert, hogy lássuk mik az elvárások és mit kell tenni a siker érdekében. "Work hard" mondta az előadónk, aki maga is zsűritag volt
idén. Ő is egy lett volna a "zömében –
tisztelet a kivételnek! – magukat tömjénező, velejéig hamis figurának ...kreatív reklámszakembereknek álcázva" (idézet tőled)? Csak azt erősítette meg amit te is
mondasz: sok munka és tanulás nélkül nem megy.

Én csupán azt állítottam, hogy azért kell elmenni Cannes-ba, mert ott tud az ember egy héten keresztül koncentráltan! magába szívni az előadások révén annyi
tudást, amennyivel nehéz máshol évközben találkozni. És ezt neked BÁRKI (Így nagybetükkel) aki ott volt és végigülte a hetet meg tudja erősíteni. A kettő pedig nem
zárja ki egymást, mármint az év közben hajtás és tanulás és nézelődés és a cannes-i koncentrált bootcamp.

A pénzügyi vetületre nem tudok mit reagálni, sajnos tényleg drága a regisztráció. Engem pl sosem regésztrált még a cégem és soha nem is számoltam el. De mindig
találtam módot arra, hogy ott legyek még account executive koromban is. És amikor azt mondom számtalan diák előtt hogy ott kell lenni, akkor arra is utalok hogy van egy
Young Lions nevű versenyünk ahol minden évben 4 fiatal kiutazhat akkreditációval a maksz kontójára. Remélem jövőre ott találkozunk.

Üdv
Aczél László
#
Kedves yr,
sajnálom, hogy nem értetted, nem érted, miről beszéltem. De akkor még egyszer nekirugaszkodok; próbálok árnyaltabban fogalmazni. Talán sikerül.

Előző bejegyzésemmel arra próbáltam utalni: kezeljük helyén Cannes-t (is). Öntömjénező, hazug és álságos, persze a szükségét nem vonnám kétségbe; kell, hogy
az ember 51 héten át tartó gályázás után egy hétig úgy érezze, kaphat némi elismerést. Vagy legalább remélje, hogy kaphat.

Viszont a szemlélettel, ami Cannes-t "abszolutizálja", azzal nem értek egyet. És például a te mostani válaszodban is még mindig ez zavar: hogyhát azért (is) menjen el
az ember Cannes-ba, merthogy ott találkozhat a szakma nagyjaival, akik zsűriznek, workshopolnak, előadnak, satöbbi – és így, ezen szent közegnek köszönhetően szívhatja
magába a reklámszakmát. Vagy bármi mást.

Nem, sajnos, nem. Ez TÉVEDÉS.

Nem ott kell a nagyokkal találkozni. Nem ezért kell eljutni Cannes-ba. Hovatovább: Cannes nélkül is lehet jó, hatékony és kreatív reklámot csinálni. De ennek az a
feltétele, hogy az év 358 napjában képezze magát az említett gályázás mellett (nem könnyű, de nem is lehetetlen), és tanuljon és tájékozódjon és egyáltalán:
tudjon meg többet erről a szakmának látszó valamiről. Merthogy ezen is múlik a hitele, a tekintélye annak, amit csinálunk. Egy Cannes-ban eltöltött héttel ezt nem lehet
letudni – ez még a kreatívos szakújságíróknak sem sikerült.

Cannes nem cél. Nem válasz a szakmaiságra. Cannes csupán fény és csillogás, igazi reklámdáridó lagzi lajcsikkal, és nem volna szabad, hogy bárkit elvakítson. Cannes
melléktermék. A szorgalom, az elszántság, a tanulás mellékterméke. És nekem csupán itt van elcsúszva a MAKSZ-elnök üzenete; ezért gondolom, hogy pontatlan, felszínes
és hiányos, amit mondott. Merthogy a lényeg kimaradt belőle.

És hogy ki járt Cannes-ban és ki nem?
Ezt, kedves yr, te tudod a legjobban: csupán financiális kérdés. Mert bár igazad van, sajnos, nem jártam még Cannes-ban, ez korántsem jelenti, hogy ne szeretnék oda
elmenni. Akár azért, hogy személyesen is találkozzam az általad is említett nagyokkal (álom No1.); akár azért, hogy átvegyek valamilyen oroszlánt, amibe belekarcolták a
nevem (álom No2).

Bármelyik eshetőségről is beszélünk, azért van itt egy komoly akadály, amit úgy hívnak: belépő. Idén a “fullos” verzió (7 nap) pontosan 2550 euróba fájt
(áfával: 3050 euró) Persze mehetünk csak 3 napra, az csupán 1950 euró (+áfa: 2330 euró). És akkor még a pályamű nevezésének tételéről nem is beszéltünk. Amihez
szintén mélyen a zsebbe kell nyúlni (oké elismerem: feltéve, ha van mit nevezni. De ez most más kérdés.)

Abban ugye, nem tévedek: ha egy nemzetközi ügynökség áll a hátunk mögött (lásd: y&r), akkor ezt nyilván könnyebb elszámolni? És így viszonylag költséghatékony
módon, akár többször is megfordulhat az ember Cannes-ban, és beülhet egy szemináriumra, vagy kedvére workshopolhat? És persze nyugodtan adhatja a tanácsokat, hogy irány
Cannes, mert ott még egyhetes fejtágítást is kap az ember...

Na, sokat pofáztam, de a lényeg: kezeljük Cannes-t a maga helyén. Ez mindannyiunk felelőssége.
#
Kedves Howard, biztos nem jártál még Cannes-ban, ezért is írtad az alábbiakat. Hiszen idén pont Sir John Hegarty, Dan Wieden, Lee Clow, David Droga, "meg a többiek"
tartottak előadást és zsűrizték az alkotásokat. Egyébként meg nagyjából hasonló gondolatokat fogalmaztak meg, mint te alább.
http://www.canneslions.com/the_festival/speakers/speakers.cfm Jövőre talán...
#
"Aki reklámmal akar foglalkozni, mindenképp egyszer, de inkább többször menjen el a Cannes Lionsra!"

Ez ám az üzenet.

Semmi "képezzétek magatokat, olvassatok, ismerjétek meg előbb a szakma óriásait, Bernbach, Burnett, Gossage, Hegarty, Trott, Bogusky, Goodby, Droga meg a többiek nevét,
járjatok nyitott szemmel a világban, csináljatok olyan reklámot, hogy az ne tűnjön reklámnak, legyetek bátrak, kreatívak, álmodozók, pimaszok, reménytelenül
non-konformisták..." – és még hosszan folytathatnánk.

Helyette megkaptuk a MAKSZ-elnökének velős üzenetét, mintha a reklámszakma önfényező és öntömjénező, velejéig hamis díjátadó showja NÉLKÜL (ahol zömében –
tisztelet a kivételnek! – magukat tömjénező, velejéig hamis figurák glasszálnak kreatív reklámszakembereknek álcázva) már nem is volna képes az ember normális
reklámot csinálni.

Ennél még az is jobb lett volna, ha a MAKSZ-elnöke csak annyit üzen: "Aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni."

Az legalább egy értelmes üzenet.
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés