hirdetés

Winkler Róbert: már Julius Caesar is influencer volt

Már nem az autók, hanem a sörök kapcsán kap egyre több üzenetet Winkler Róbert, amióta elindította Youtube-csatornáját. A Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, Youtube-ról, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

Gerendi Zsolt az Önszabályozó Reklám Testület főtitkáraként folytatja.

Simon-Antal Katalin lett az üzletfejlesztési igazgató, Vankó Csilla pedig a stratégiai tervezésért felel a cégnél.

Vállalhatatlan tartalmától függetlenül Kövér László hirtelen buzizása csak egy trükk: üzenet a tábornak, gumicsont az erre érzékenyeknek, figyelemelterelés a kampányhajrá balhéiról a sajtónak – írja vendégcikkében Rényi Ádám.

Szántó Gábor, a Greenroom üzleti igazgatója írta az eheti Kultúrterrort.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Robi! Nem kell már többet Bécsbe utazni ic! berlin szemüvegért, megnyílt az Indie EYELAND optika a Westendben ;)