hirdetés
hirdetés
hirdetés

What is in the air

Most induló sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik.

hirdetés

Számtalan médiapiaci innováció jön a britektől Magyarországra, a Whitereporttal azonban Budapestről indultunk a médiapiac egyik fővárosa, London irányába. Most, hogy immár két országban szolgáltatunk cross-médiapiaci üzleti adatokat és tanácsadást, s emiatt rendszeresen járok Londonba, nagyon hasznos élőben látni a globális médiapiaci jelenségeket, amelyek előbb-utóbb Magyarországon is megjelennek valamilyen formában.

Menet közben gyakran készítek (fotós szempontból amatőr) pillanatképeket londoni médiapiaci momentumokról. Ezentúl néhányat meg is osztok a Kreatívon.

Netflix coming to Sky Q

A lenti fotót London közelében készítettem egy vasútállomáson. Szeretem a köztéri reklámokat, mert – nyilván szakmai ártalom, de – rövid idő alatt megbízható pillanatképet adnak egy országról. Igaz, Nagy-Britanniából inkább csak Londont és az agglomerációját látom, de brit Kantar-adatok nélkül is szembetűnő, hogy az online média- és e-commerce-szolgáltatások köztéri megjelenése nagyon erős.

Médiamárkák is láthatóak outdoor és indoor felületeken, leginkább tévécsatonák. Most, 2018 októberében pedig a Sky és a Netflix közös ajánlatának kampányára lettem figyelmes.

„Netflix coming to Sky Q”, olvasható nemes egyszerűséggel a termék weboldalán, és ennél jobban nehéz leírni az új csomagajánlatot. Az európai pay-TV szolgáltató, a brit piacon vezető Sky az idén elindított Sky Q szolgáltatásában összeállt a globális OTT-szolgáltató Netfixel. A dolog hátterében minden bizonnyal szerepet játszott, hogy a Netflix online televíziós streamingszolgáltatása a brit digitális háztartások kb. harmadában jelen van, erős brit műsormárkákkal rendelkezik - nem véletlenül a The Crown című Netflix Original sorozattal hirdetik az ajánlatot. A partnerség nem csak Nagy-Britanniára vonatkozik: figyelemre méltó piacszerzési lehetőségnek tűnik több európai országban. 

És bár Magyarországon az OTT-piac még nem tart az észak-, illetve nyugat-európai piacok szintjén, érdemes nyomon követni a trendeket és követni a fogyasztói kiadások irányát.

Incze Kinga
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés