hirdetés
hirdetés
hirdetés

What is in the air

Most induló sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik.

hirdetés

Számtalan médiapiaci innováció jön a britektől Magyarországra, a Whitereporttal azonban Budapestről indultunk a médiapiac egyik fővárosa, London irányába. Most, hogy immár két országban szolgáltatunk cross-médiapiaci üzleti adatokat és tanácsadást, s emiatt rendszeresen járok Londonba, nagyon hasznos élőben látni a globális médiapiaci jelenségeket, amelyek előbb-utóbb Magyarországon is megjelennek valamilyen formában.

Menet közben gyakran készítek (fotós szempontból amatőr) pillanatképeket londoni médiapiaci momentumokról. Ezentúl néhányat meg is osztok a Kreatívon.

Netflix coming to Sky Q

A lenti fotót London közelében készítettem egy vasútállomáson. Szeretem a köztéri reklámokat, mert – nyilván szakmai ártalom, de – rövid idő alatt megbízható pillanatképet adnak egy országról. Igaz, Nagy-Britanniából inkább csak Londont és az agglomerációját látom, de brit Kantar-adatok nélkül is szembetűnő, hogy az online média- és e-commerce-szolgáltatások köztéri megjelenése nagyon erős.

Médiamárkák is láthatóak outdoor és indoor felületeken, leginkább tévécsatonák. Most, 2018 októberében pedig a Sky és a Netflix közös ajánlatának kampányára lettem figyelmes.

„Netflix coming to Sky Q”, olvasható nemes egyszerűséggel a termék weboldalán, és ennél jobban nehéz leírni az új csomagajánlatot. Az európai pay-TV szolgáltató, a brit piacon vezető Sky az idén elindított Sky Q szolgáltatásában összeállt a globális OTT-szolgáltató Netfixel. A dolog hátterében minden bizonnyal szerepet játszott, hogy a Netflix online televíziós streamingszolgáltatása a brit digitális háztartások kb. harmadában jelen van, erős brit műsormárkákkal rendelkezik - nem véletlenül a The Crown című Netflix Original sorozattal hirdetik az ajánlatot. A partnerség nem csak Nagy-Britanniára vonatkozik: figyelemre méltó piacszerzési lehetőségnek tűnik több európai országban. 

És bár Magyarországon az OTT-piac még nem tart az észak-, illetve nyugat-európai piacok szintjén, érdemes nyomon követni a trendeket és követni a fogyasztói kiadások irányát.

Incze Kinga
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés