hirdetés
hirdetés
hirdetés

What is in the air

Most induló sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik.

hirdetés

Számtalan médiapiaci innováció jön a britektől Magyarországra, a Whitereporttal azonban Budapestről indultunk a médiapiac egyik fővárosa, London irányába. Most, hogy immár két országban szolgáltatunk cross-médiapiaci üzleti adatokat és tanácsadást, s emiatt rendszeresen járok Londonba, nagyon hasznos élőben látni a globális médiapiaci jelenségeket, amelyek előbb-utóbb Magyarországon is megjelennek valamilyen formában.

Menet közben gyakran készítek (fotós szempontból amatőr) pillanatképeket londoni médiapiaci momentumokról. Ezentúl néhányat meg is osztok a Kreatívon.

Netflix coming to Sky Q

A lenti fotót London közelében készítettem egy vasútállomáson. Szeretem a köztéri reklámokat, mert – nyilván szakmai ártalom, de – rövid idő alatt megbízható pillanatképet adnak egy országról. Igaz, Nagy-Britanniából inkább csak Londont és az agglomerációját látom, de brit Kantar-adatok nélkül is szembetűnő, hogy az online média- és e-commerce-szolgáltatások köztéri megjelenése nagyon erős.

Médiamárkák is láthatóak outdoor és indoor felületeken, leginkább tévécsatonák. Most, 2018 októberében pedig a Sky és a Netflix közös ajánlatának kampányára lettem figyelmes.

„Netflix coming to Sky Q”, olvasható nemes egyszerűséggel a termék weboldalán, és ennél jobban nehéz leírni az új csomagajánlatot. Az európai pay-TV szolgáltató, a brit piacon vezető Sky az idén elindított Sky Q szolgáltatásában összeállt a globális OTT-szolgáltató Netfixel. A dolog hátterében minden bizonnyal szerepet játszott, hogy a Netflix online televíziós streamingszolgáltatása a brit digitális háztartások kb. harmadában jelen van, erős brit műsormárkákkal rendelkezik - nem véletlenül a The Crown című Netflix Original sorozattal hirdetik az ajánlatot. A partnerség nem csak Nagy-Britanniára vonatkozik: figyelemre méltó piacszerzési lehetőségnek tűnik több európai országban. 

És bár Magyarországon az OTT-piac még nem tart az észak-, illetve nyugat-európai piacok szintjén, érdemes nyomon követni a trendeket és követni a fogyasztói kiadások irányát.

Incze Kinga
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés