hirdetés
hirdetés
hirdetés

What is in the air

Most induló sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik.

hirdetés

Számtalan médiapiaci innováció jön a britektől Magyarországra, a Whitereporttal azonban Budapestről indultunk a médiapiac egyik fővárosa, London irányába. Most, hogy immár két országban szolgáltatunk cross-médiapiaci üzleti adatokat és tanácsadást, s emiatt rendszeresen járok Londonba, nagyon hasznos élőben látni a globális médiapiaci jelenségeket, amelyek előbb-utóbb Magyarországon is megjelennek valamilyen formában.

Menet közben gyakran készítek (fotós szempontból amatőr) pillanatképeket londoni médiapiaci momentumokról. Ezentúl néhányat meg is osztok a Kreatívon.

Netflix coming to Sky Q

A lenti fotót London közelében készítettem egy vasútállomáson. Szeretem a köztéri reklámokat, mert – nyilván szakmai ártalom, de – rövid idő alatt megbízható pillanatképet adnak egy országról. Igaz, Nagy-Britanniából inkább csak Londont és az agglomerációját látom, de brit Kantar-adatok nélkül is szembetűnő, hogy az online média- és e-commerce-szolgáltatások köztéri megjelenése nagyon erős.

Médiamárkák is láthatóak outdoor és indoor felületeken, leginkább tévécsatonák. Most, 2018 októberében pedig a Sky és a Netflix közös ajánlatának kampányára lettem figyelmes.

„Netflix coming to Sky Q”, olvasható nemes egyszerűséggel a termék weboldalán, és ennél jobban nehéz leírni az új csomagajánlatot. Az európai pay-TV szolgáltató, a brit piacon vezető Sky az idén elindított Sky Q szolgáltatásában összeállt a globális OTT-szolgáltató Netfixel. A dolog hátterében minden bizonnyal szerepet játszott, hogy a Netflix online televíziós streamingszolgáltatása a brit digitális háztartások kb. harmadában jelen van, erős brit műsormárkákkal rendelkezik - nem véletlenül a The Crown című Netflix Original sorozattal hirdetik az ajánlatot. A partnerség nem csak Nagy-Britanniára vonatkozik: figyelemre méltó piacszerzési lehetőségnek tűnik több európai országban. 

És bár Magyarországon az OTT-piac még nem tart az észak-, illetve nyugat-európai piacok szintjén, érdemes nyomon követni a trendeket és követni a fogyasztói kiadások irányát.

Incze Kinga
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés