hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weyer és Nádori távoznak az Origótól

Távozik az Origótól az oldal két tartalmi vezetője, Weyer Balázs és Nádori Péter. A Hvg.hu információi szerint Gazda Albert, az Index lapszerkesztője lesz az új főszerkesztő, ezt a héten jelenthetik be.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
1 évvel ezelőtt sasok szálltak a Sanoma házára és söpörni kezdték karmaikkal az udvart, bele akadva sok, látszólag hasznos emberbe is. Sokan akkor megkongatták a
vészharangot és bejegyzések sora kritizálta ezt a döntést.

Ideje felébredni és rátekinteni a bevételi oldalra is. Az a világ ahol a cikkek megtermelik a reklámból a bevételt, mára álomszerűvé váltak. Két szakmailag elismert
újságíró távázásával, az Új Pétert is érintő Indexes kiléptetésekkel, üzenni szeretnének a tulajdonosok.

Az üzenet értéke rövid és tartalmas: Adj a pénzemért értéket! Adj a pénzemért annyi pénzt legalább amennyit én kapnék ha a bankba tenném!

Utólagosan mindenki tudja mi történt akár az Indexnél, akár itt az Origónál. Az un. kirúgottak szájából csurgó fa....zásokkal tele a magyar Internet, tisztelet a
kivételnek és a jelen cikkben szereplőknek.

Egyszer talán azzal is tele lesz, hogy adott vezetők ilyen helyen, hogyan vitték más pénzéből sikerre az adott médiát!

ÉBRESZTŐ: Aki fizet, cserét vár és legalább gazdaságos megtérülést, de a bugyuta miért nem sikerült magyarázatoknak itt az ideje, hogy vége legyen!

A távozásra bírtak személye pedig irreleváns ez esetben is: Konkrétan az a fontos, hogy van e értéke a munkavégzésnek!

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!