hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Wellhello koncertje előtt lesz premier előtti vetítés az Aranyéletből

A koncerttel egybekötött vetítésre azok juthatnak be, akik regisztrálnak az HBO GO szolgáltatásra.

hirdetés

Fluor Tomi eddig is sűrűn hangoztatta, hogy nagy rajongója az Aranyéletnek, így a Wellhello és az HBO együttműködése a sorozat befejező évadának kampányában egyáltalán nem meglepő.

A partnerség keretében egy Wellhello-koncert mellett az HBO GO streaming szolgáltatásra előfizetők premier előtt nézhetik meg az Aranyélet 3. évadának első részét az Akváriumban. Az október 12-ei koncertre és vetítésre nem lesz belépőjegy, arra csak az HBO Go regisztrációval lehet bejutni több körben.

Fotó: HBO / Sághy Tímea
Fotó: HBO / Sághy Tímea

Az akció 2018. szeptember 1. és október 5. 12.00 között zajlik: az első 350 regisztráló automatikusan bejut az eseményre, utána pedig még két alkalommal sorsolnak ki páros belépőket a regisztrálók között október elején. Az akció keretében regisztrálók 2 hónapig ingyen használhatják a szolgáltatást. Az eseményre már aktív HBO Go-előfizetéssel rendelkezők is jelentkezhetnek, nekik is hozzáadódik egy ingyenes hónap az előfizetésükhöz.

Az Aranyélet harmadik, befejező évadának hivatalos premierje október 14-én lesz, korábban már bemutattuk a sorozat trailerét, és arra is felfigyeltünk, amikor a sorozat felvezetése erősen politikus fordulatot vett a választási kampány hajrájában.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés