hirdetés
hirdetés
hirdetés

Webreklám.hu - új tulajdonosnál

Amerikai befektető vásárolta meg a magyar online reklámhálózatot, a Webreklám.hu-t. A vevő a Szép Dolgok, amely az All Hungary idegen nyelvű online és offline médiahálózat kiadója. A vételárat és az akvizíció részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
hirdetés
A Webreklám és az amerikai befektetők által jegyzett Szép Dolgok megállapodást kötött a Webreklám.hu online reklám hálózatának megvételére. A Webreklám több mint 600 internetes oldal, több mint 2500 banner felületét értékesíti online rendszerében. Az öt legnagyobb online hirdetési médium mellett több száz kis és közepes méretű site közös értékesítését végző Webreklám.hu-t április 1-től üzemelteti a Szép Dolgok.

A megállapodás értelmében az értékesítés a hálózatot, a website-ot és az adserver software-t, valamint a webreklam.hu domain név használati jogát vásárolta meg az új tulajdonos.

Szabó Gál András, a Webreklám ügyvezetője a Kreatív Online-nak elmondta, hogy cége jelenleg új online üzleti lehetőséget keres, és a külföldi terjeszkedése sem kizárt. A vezető elmondta, hogy több céggel is folytatnak tárgyalásokat, azonban részleteket erről nem árult el.

A 2006 tavaszán indult Webreklám.hu piacterén online médiaértékesítők és vevők találnak egymásra. A vevők valós időben tudnak felületeket megvásárolni és kampányokat elindítani, az eladók pedig a piaci körülményeknek és áraknak megfelelően tudják banner-helyeiket értékesíteni, akár idő-, megjelenés- vagy kattintás alapon is. A cég tavaly szeptemberben rukkolt elő a Webreklám white label médiatervező- és vásárló programmal, amelynek használatáról először a Kirowskival állapodottak meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés