hirdetés
hirdetés
hirdetés

Webnyeremeny.hu – megújult

Megújult a Webnyeremeny.hu nyereményjáték portál, 2002. augusztustól új, sokrétűbb, látványosabb formában és tartalommal jelenik meg az oldal.
hirdetés
A megújult site folyamatosan 150-200 internetes és weben kívüli nyereményjátékra, nyereményakcióra hívja fel a figyelmet, fórummal és hírlevéllel kiegészítve biztosítja a játékokat kedvelők számára az aktuális nyereményjátékokra vonatkozó információkat. Minden hét elején hírlevél hívja fel a figyelmet az elmúlt napokban felkerült nyereményakciókra.

További újdonság, hogy az adatbázis alapú NeoPortal rendszerrel a nyereményakciók többféle szempont szerint, például tetszőleges szavak szerinti kereshetők, illetve rendszerezhetők. A Webnyeremény az elmúlt két évben közel 700 nyereményakció adatait gyűjtötte össze, ezek listáját az archívum tartalmazza. A honlapot a Webnyeremény Bt. és a Neosoft Informatika fejleszti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés