hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick: szakmai díj a hálózatnak

A Weber Shandwick lett az év nagy ügynöksége a PR News szaklap szerint, a hálózat több kampányát külön is díjazták. Szakmai díjat nyert az Avantgarde Group nemzetközi stratégiai partnere is.
hirdetés

A Weber Shandwicket választotta „Az év nagy pr ügynöksége” díj nyertesének a PR News szaklap. A hálózat három év alatt másodszor nyerte el az elismerést, és több kampányért külön is díjazták a New York-i gálán: a legjobb környezetvédelmi kampánynak járó díjat az Unilevernek készített Go Green and Small with All kapta, a legjobb víruskampány a Crest fogkrém Smile-vocates kezdeményezése lett.

A legjobb videókonferencia díját a Susan G. Komen Foundation for the Cure mellrák-ellenes liga sajtótájékoztatója kapja – az alapítványt egyébként Nancy Goodman Brinker volt budapesti USA-nagykövet alapította.

A budapesti Weber Shandwick iroda közleménye szerint a hálózat kivételesen sikeres évét ismeri el a díj, amelyből a magyar ügynökség is kivette részét. A budapestiek az IPRA Golden Worldön válságkezelés kategóriában első díjat kaptak a Sága Foodsnak végzett munkáért, az európai SABRE díjkiosztóján pedig shortlistes volt egy CSR-kampányuk.

Díj az Avantgarde háza táján is
Nemzetközi díjat szerzett az Avantgarde Group stratégiai partnere, a londoni székhelyű FD is, amely az év pr-cége lett a Financial Times és a Mergermarket M&A Awards ázsiai díján (tavaly az európai térségben nyerték el ugyanezt a címet). Az Avantgarde az FD-vel közösen dolgoz ki kommunikációs terveket a Magyarország iránt érdeklődő külföldi cégek számára, és így jutott például az indiai Apollo Tyres megbízásához is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés