hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick: szakmai díj a hálózatnak

A Weber Shandwick lett az év nagy ügynöksége a PR News szaklap szerint, a hálózat több kampányát külön is díjazták. Szakmai díjat nyert az Avantgarde Group nemzetközi stratégiai partnere is.
hirdetés

A Weber Shandwicket választotta „Az év nagy pr ügynöksége” díj nyertesének a PR News szaklap. A hálózat három év alatt másodszor nyerte el az elismerést, és több kampányért külön is díjazták a New York-i gálán: a legjobb környezetvédelmi kampánynak járó díjat az Unilevernek készített Go Green and Small with All kapta, a legjobb víruskampány a Crest fogkrém Smile-vocates kezdeményezése lett.

A legjobb videókonferencia díját a Susan G. Komen Foundation for the Cure mellrák-ellenes liga sajtótájékoztatója kapja – az alapítványt egyébként Nancy Goodman Brinker volt budapesti USA-nagykövet alapította.

A budapesti Weber Shandwick iroda közleménye szerint a hálózat kivételesen sikeres évét ismeri el a díj, amelyből a magyar ügynökség is kivette részét. A budapestiek az IPRA Golden Worldön válságkezelés kategóriában első díjat kaptak a Sága Foodsnak végzett munkáért, az európai SABRE díjkiosztóján pedig shortlistes volt egy CSR-kampányuk.

Díj az Avantgarde háza táján is
Nemzetközi díjat szerzett az Avantgarde Group stratégiai partnere, a londoni székhelyű FD is, amely az év pr-cége lett a Financial Times és a Mergermarket M&A Awards ázsiai díján (tavaly az európai térségben nyerték el ugyanezt a címet). Az Avantgarde az FD-vel közösen dolgoz ki kommunikációs terveket a Magyarország iránt érdeklődő külföldi cégek számára, és így jutott például az indiai Apollo Tyres megbízásához is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés