hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - publikus az idei Ország Márka Index

A Weber Shandwick kutatása szerint újra Ausztrália a legnépszerűbb ország-márka az idei Ország Márka Index (Country Brand Index, CBI) rangsora alapján. Magyarország Thaiföld után a második a legjobb ár-érték arányt képviselő turistacélpontok rangsorában.
hirdetés
A CBI ranglistán Ausztrália után az Egyesült Államok a második, míg az Egyesült Királyság feljött a harmadik helyre. A legnépszerűbb tíz ország között Franciaország, Olaszország, Kanada, Spanyolország, Új-Zéland, Görögország és Japán következik.

2006-ban az első két helyezés megegyezett az ideivel, majd a harmadik Olaszország, Franciaország, Görögország, az Egyesült Királyság, Spanyolország, Új-Zéland, Maldív-szigetek és India volt.

Idén Horvátország, Kína és az Egyesült Arab Emirátusok nyerték el az első három helyet a feltörekvő csillagok kategóriában, mivel az elkövetkező öt évben nagy valószínűséggel ezek lesznek a legközkedveltebb turistacélpontok.

„Egy ország-márkát leginkább maguk a turisták népszerűsítik, és „márka-evangelistákként” fontos szerepet játszanak az országok iránti elkötelezettség kiépítésében is. A gyakori utazók rendszerint online közösségek tagjai, és így gyorsan képesek befolyásolni a közvéleményt. Érzelmi kötelék kialakításával és erős elkötelezettség megteremtésével segítenek új utazók megnyerésében, erősítik a lojalitást az ország-márkák iránt, és a leghatásosabb eszköz, a szóbeszéd-marketing útján képesek alakítani egy ország imázsát.” – mondta a kutatás kapcsán Szűcs Ervin, a Weber Shandwick regionális ügyvezető igazgatója.

A CBI indexet idén harmadik alkalommal állították össze egy 2600 fős, nemzetközi utazókból álló mintán végzett kutatás alapján. Az indexet a vezető nemzetközi márkaügynökség, a FutureBrand készítette el a Weber Shandwick pr-ügynökség globális utazás és életvitel szakcsoportjával együttműködve. A CBI kulcsjellemzők alapján vizsgálja és rangsorolja az ország-márkákat. Az idei index egyesíti magában az ország-márkák már meglévő sorrendjét, a piaci trendeket, az utazók motivációit, valamint a turizmus, az utazás, és az ország-márkák terén megfigyelhető kihívásokat és lehetőségeket.

Vezető ország-márkák 2007-ben a CBI rangsor alapján

1.

Ausztrália

6.

Kanada

2.

Egyesült Államok

7.

Spanyolország

3.

Nagy-Britannia

8.

Új-Zéland

4.

Franciaország

9.

Görögország

5.

Olaszország

10.

Japán



Vezető ország-márkák 2006-ban a CBI rangsor alapján

1.

Ausztrália

6.

Nagy-Britannia

2.

Egyesült Államok

7.

Spanyolország

3.

Olaszország

8.

Új-Zéland

4.

Franciaország

9.

Maldív-szigetek

5.

Görögország

10.

India



Ország-márka Rangsorok 2007

Az üzletkötésre legideálisabb ország-márkák

Egyesült Államok, Kína, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország

A legegyszerűbb üzletkötést lehetővé tevő ország-márkák

Egyesült Államok, Nagy-Britannia, Kanada, Írország, Franciaország

Az üzleti utak meghosszabbítására legideálisabb ország-márkák

Egyesült Államok, Ausztrália, Olaszország, Japán, Thaiföld

Konferenciák lebonyolítására legideálisabb ország-márkák

Egyesült Államok, Svájc, Németország, Szingapúr, Egyesült Arab Emirátusok

Művészeti és kulturális szempontból legvonzóbb ország-márkák

Olaszország, Franciaország, Egyiptom, India, Nagy-Britannia

A leghitelesebb ország-márkák

Új-Zéland, Kína, Dél-Afrika, Japán, Thaiföld

A legjobb tengerparti strandokkal rendelkező ország-márkák

Maldív-szigetek, Tahiti, Bahamák, Ausztrália, Dominikai Köztársaság

A leginkább családbarát ország-márkák

Dánia, Kanada, Ausztrália, Egyesült Államok, Svédország

A legjobb történelmi ország-márkák

Egyiptom, Olaszország, Kína, Görögország, Franciaország

A legjobb szálláshelyekkel rendelkező ország-márkák

Egyesült Arab Emirátusok, Maldív-szigetek, Ausztrália, Tahiti, Kanada

A természeti értékekben leggazdagabb ország-márkák

Új-Zéland, Ausztrália, Maldív Szigetek, Kanada, Dél-Afrika

A éjszakai szórakozásra legideálisabb ország-márkák

Spanyolország, Egyesült Államok, Brazília, Thaiföld, Szingapúr

A legjobb kulináris élvezeteket nyújtó ország-márkák

Franciaország, Olaszország, Szingapúr, Japán, Egyesült Államok

A szabadidős sportokra legideálisabb ország-márka

Ausztrália, Új-Zéland, Kanada, Dél-Afrika, Egyesült Államok

A legbarátságosabb helybeliekkel rendelkező ország-márkák

Ausztrália, Kanada, Új-Zéland, Írország, Thaiföld

A pihenésre és kikapcsolódásra legideálisabb ország-márkák

Maldív-szigetek, Tahiti, Bahamák, Jamaica, Új-Zéland

A legbiztonságosabb ország-márkák

Új-Zéland, Kanada, Svédország, Dánia, Svájc

A bevásárló turizmus legkedveltebb ország-márkái

Egyesült Államok, Egyesült Arab Emirátusok, Szingapúr, Olaszország, Japán

A legjobb ár-érték arányt képviselő ország-márkák

Thaiföld, Magyarország, Csehország, Mexikó, Vietnam

A leginkább lakhelyváltoztatásra csábító ország-márkák

Kanada, Új-Zéland, Ausztrália, Svédország, Szingapúr

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés