hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - pro bono dolgozik

Ügynökség is támogatja a Rotary Club kezdeményezését, amelynek célja a Magyar Hospice Alapítvány megsegítése illetve a hirtelen bölcsőhalál visszaszorítása. A Weber Shandwick pro bono kommunikációs tevékenységgel segíti a klubot, amely jótékony gálaestet szervez.
hirdetés
A Rotary Club szervezésében május 29-én gálaest zajlik, az eseményen befolyt összeget pedig a Magyar Hospice Alapítvány, illetve a Heim Pál Gyermekkórház újszülött-védő projektjének támogatására fordítják. A Rotary-t a kezdeményezésben ugyancsak jótékony céllal segíti a Weber Shandwick, amely kommunikációs feladatokat vállalt el.

A pr-ügynökség életében ez nem újkeletű dolog, ugyanis a hálózat irodáiban világszerte számos helyi nonprofit szervezetnek nyújtanak pro bono kommunikációs tanácsadást. Szűcs Ervin, a Weber Shandwick közép-kelet-európai ügyvezető igazgatója azt is elmondta, hogy a legsikeresebb pro bono tevékenységeket végző irodákat a hálózat minden évben
külön elismerésben részesíti.

A Magyar Hospice Alapítványt egyébként egy másik ügynökség, a McCann Erickson is nonprofit módon támogatja, amely nyolc éve stratégiai kommunikációs tanácsadást nyújt és kidolgozzák a kampányok anyagait.

Az ügynökség legutóbb az egyszázalékos kampányban segítette az alapítványt: a korábbi helyi fejlesztésű kreatívokkal ellentétben a lengyelországi kampányanyagot adaptálták.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés