hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - jó munkát végzett

A Sága Foods-nak végzett válságkezelési munkáért a Weber Shandwick budapesti irodája pr-Oscart kapott – erről az International Public Relations Association (IPRA) által megrendezett Golden World Awards for Excellence in Public Relations (GWA) szakmai versenyen döntöttek. Ez a pr-ügynökség lett egyébként az egyetlen díjazott a közép-kelet-európai régióból.
hirdetés
Az IPRA zsűrije 52 ország 404 nevezéséből választotta ki a 28 kategória legjobbjait. A Weber Shandwick magyarországi irodája nemcsak egyetlen magyarként, hanem egyetlen közép-kelet-európai ügynökségként vehette át az egyik kategória legjobbjának járó díját.

A pr-ügynökség válságkezelésért kapta a pr-Oscart, az elismerés a Sága Foodsnak végzett munkáért járt: a 2007 elején kitört madárinfluenza-fertőzés érintette a húsipari vállalat brit anyacégét, ami veszélyt jelentett a hazai Sága hírnevére. A helyzet kezelésére a cég vezetői és a Weber Shandwick közösen dolgoztak ki stratégiát.

A budapesti iroda sikere mellett az ügynökség nemzetközi hálózata négy további díjat nyert: a legjobb CSR program (Éhezés Elleni Segély Hete), a legjobb nemzetközi kampány („Szocsi 2014" – Pályázat a 2014-es Téli Olimpia megrendezési jogáért), a legjobb médiakapcsolati program (M.A.C. AIDS Alapítvány) és a legjobb technológiai kampány (Microsoft – Free Range Working) kategóriájában.

A díjkiosztó gála június 10-én lesz Londonban.

Mint ismert, tavaly a hazai ügynökségek közül a Noguchi Porter Novelli az „Újrahasznosított Ország" ÖKO-Pannon kampánnyal nyerte el a díjat a környezetért kategóriában.

A győztesek listáját itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés