hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - jó munkát végzett

A Sága Foods-nak végzett válságkezelési munkáért a Weber Shandwick budapesti irodája pr-Oscart kapott – erről az International Public Relations Association (IPRA) által megrendezett Golden World Awards for Excellence in Public Relations (GWA) szakmai versenyen döntöttek. Ez a pr-ügynökség lett egyébként az egyetlen díjazott a közép-kelet-európai régióból.
hirdetés
Az IPRA zsűrije 52 ország 404 nevezéséből választotta ki a 28 kategória legjobbjait. A Weber Shandwick magyarországi irodája nemcsak egyetlen magyarként, hanem egyetlen közép-kelet-európai ügynökségként vehette át az egyik kategória legjobbjának járó díját.

A pr-ügynökség válságkezelésért kapta a pr-Oscart, az elismerés a Sága Foodsnak végzett munkáért járt: a 2007 elején kitört madárinfluenza-fertőzés érintette a húsipari vállalat brit anyacégét, ami veszélyt jelentett a hazai Sága hírnevére. A helyzet kezelésére a cég vezetői és a Weber Shandwick közösen dolgoztak ki stratégiát.

A budapesti iroda sikere mellett az ügynökség nemzetközi hálózata négy további díjat nyert: a legjobb CSR program (Éhezés Elleni Segély Hete), a legjobb nemzetközi kampány („Szocsi 2014" – Pályázat a 2014-es Téli Olimpia megrendezési jogáért), a legjobb médiakapcsolati program (M.A.C. AIDS Alapítvány) és a legjobb technológiai kampány (Microsoft – Free Range Working) kategóriájában.

A díjkiosztó gála június 10-én lesz Londonban.

Mint ismert, tavaly a hazai ügynökségek közül a Noguchi Porter Novelli az „Újrahasznosított Ország" ÖKO-Pannon kampánnyal nyerte el a díjat a környezetért kategóriában.

A győztesek listáját itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés