hirdetés
hirdetés
hirdetés

WC-zési szokásainkat monitorozta az Unilever

A remek content marketingből az is kiderül, hogy a nagydolog közben inkább papíron olvasunk újságot, mint okostelefonon.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Budapesten pedig a Sláger FM őrzi a vezető helyét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

Összesen 13 piacot szolgál ki budapestről az ügynökség.

Ez még nem a V4 csatorna része.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Soproni Óvatos Duhaj a neve.

Azaz most már Magyar Nemzet Online névre hallgatnak. Frissült a Mandiner is.

A műsorvezető, Peller Mariann volt az egyik ötletgazda.

A MEME rendkívüli közgyűlést tart az ügyben.

A legtöbb munkát a Café, Mito és a Greenroom adta be.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés