hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vöröskereszt - digitális ügynökséget keres

Digitális ügynökséget keres a Vöröskereszt a hamarosan induló, AIDS-ellenes kampányához - írja a Campaign. A megbízás része lesz majd egy interaktív website létrehozása, és más, fiatalokat megcélzó oldalakkal való kapcsolat kiépítése is.
hirdetés
A brit Vöröskereszt megkezdte digitális marketingügynökségi partnerének keresését. A nemzetközi szervezet új, a HIV-fertőzés és az AIDS veszélyeire a figyelmet felhívó kampányához egy új weboldalt is szeretne kialakítani, és ehhez keresi a megfelelő ügynökséget.

A Vöröskereszt a Campaign értesülései szerint több, meg nem nevezett ügynökséget is felkeresett már a fiatalok tájékoztatását célzó briefjével, különös tekintettel a közelgő december 1-jei AIDS világnapra.

A tervezett digitális kampánnyal a szervezet azokat a tizenéveseket és fiatal felnőtteket célozza meg, akik sok időt töltenek internetezéssel. A Vöröskereszt néhány válogatott ügynökséget fog majd meghívni egy közös, a célközönség megszólításának lehetőségeit taglaló brainstormingra. A kampány kezdetének tervezett időpontja november 20-a.

Mint arról a Kreatív Online már beszámolt, a magyar Vöröskereszt nemrég választott magának ügynökséget, speciálisan grafikai feladatokra. A szervezet idén rekordszámú jelentkező közül választotta ki partnerét, ugyanis első körben 34 ügynökség jelentkezett a feladatokra, melyek közül végül a Merlin Communicationst választotta ki a Vöröskereszt.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés