hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vöröskereszt - digitális ügynökséget keres

Digitális ügynökséget keres a Vöröskereszt a hamarosan induló, AIDS-ellenes kampányához - írja a Campaign. A megbízás része lesz majd egy interaktív website létrehozása, és más, fiatalokat megcélzó oldalakkal való kapcsolat kiépítése is.
hirdetés
A brit Vöröskereszt megkezdte digitális marketingügynökségi partnerének keresését. A nemzetközi szervezet új, a HIV-fertőzés és az AIDS veszélyeire a figyelmet felhívó kampányához egy új weboldalt is szeretne kialakítani, és ehhez keresi a megfelelő ügynökséget.

A Vöröskereszt a Campaign értesülései szerint több, meg nem nevezett ügynökséget is felkeresett már a fiatalok tájékoztatását célzó briefjével, különös tekintettel a közelgő december 1-jei AIDS világnapra.

A tervezett digitális kampánnyal a szervezet azokat a tizenéveseket és fiatal felnőtteket célozza meg, akik sok időt töltenek internetezéssel. A Vöröskereszt néhány válogatott ügynökséget fog majd meghívni egy közös, a célközönség megszólításának lehetőségeit taglaló brainstormingra. A kampány kezdetének tervezett időpontja november 20-a.

Mint arról a Kreatív Online már beszámolt, a magyar Vöröskereszt nemrég választott magának ügynökséget, speciálisan grafikai feladatokra. A szervezet idén rekordszámú jelentkező közül választotta ki partnerét, ugyanis első körben 34 ügynökség jelentkezett a feladatokra, melyek közül végül a Merlin Communicationst választotta ki a Vöröskereszt.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés