Vöröskereszt - digitális ügynökséget keres
A Vöröskereszt a Campaign értesülései szerint több, meg nem nevezett ügynökséget is felkeresett már a fiatalok tájékoztatását célzó briefjével, különös tekintettel a közelgő december 1-jei AIDS világnapra.
A tervezett digitális kampánnyal a szervezet azokat a tizenéveseket és fiatal felnőtteket célozza meg, akik sok időt töltenek internetezéssel. A Vöröskereszt néhány válogatott ügynökséget fog majd meghívni egy közös, a célközönség megszólításának lehetőségeit taglaló brainstormingra. A kampány kezdetének tervezett időpontja november 20-a.
Mint arról a Kreatív Online már beszámolt, a magyar Vöröskereszt nemrég választott magának ügynökséget, speciálisan grafikai feladatokra. A szervezet idén rekordszámú jelentkező közül választotta ki partnerét, ugyanis első körben 34 ügynökség jelentkezett a feladatokra, melyek közül végül a Merlin Communicationst választotta ki a Vöröskereszt.