hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vörös a vér a Libresse betétreklámjában

Ez elég nagy tabu ledöntését jelenti. És még egy horrorfilmes utalás is van benne.

hirdetés

Pár napja jött ki a Bodyform (ez a Libresse neve Angliában) új kampányának videója, amelyben a szembetűnő, hogy a betétreklámban vörös folyadékkal szemléltetik a vért. Ez egyáltalán nem magától értetődő, a betéthirdetések általában kék folyadékkal illusztrálják a menstruációt, illetve többnyire visszafogottan és szimbolizálva a nők havonta ismétlődő testi szenvedését. Erről egyébként öt évvel ezelőtt épp a Bodyformnak volt egy szellemes videója.

 

A mostani kampány szlogenje a #bloodnormal, ezzel a korszellemnek is engedve egy tabut döntene meg: nyíltabb diskurzust teremtene a témában egy elsősorban prűd piacon. Azért persze meglehetősen divatos fiatalokat szerepeltetve, szépen fényképezett élethelyzetekben. Igazából a vörös folyadék is szimbolikussá válik a videóban, de ez nem von le a jelentőségéből, sőt, épp arra a groteszk helyzetre mutat rá, hogy nem nevezzük nevén a legalapvetőbb dolgokat. Ráadásul van egy szép utalás benne a Carrie című 1976-os Brian De Palma-film nyitójelenetére is.

A lent látható videókat Daniel Wolfe rendezte, az operatőre Monika Lenczewska. Van egy rövidebb és egy hösszabb verzió, mindkettőt érdemes megnézni. 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés