hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vörös a vér a Libresse betétreklámjában

Ez elég nagy tabu ledöntését jelenti. És még egy horrorfilmes utalás is van benne.

hirdetés

Pár napja jött ki a Bodyform (ez a Libresse neve Angliában) új kampányának videója, amelyben a szembetűnő, hogy a betétreklámban vörös folyadékkal szemléltetik a vért. Ez egyáltalán nem magától értetődő, a betéthirdetések általában kék folyadékkal illusztrálják a menstruációt, illetve többnyire visszafogottan és szimbolizálva a nők havonta ismétlődő testi szenvedését. Erről egyébként öt évvel ezelőtt épp a Bodyformnak volt egy szellemes videója.

 

A mostani kampány szlogenje a #bloodnormal, ezzel a korszellemnek is engedve egy tabut döntene meg: nyíltabb diskurzust teremtene a témában egy elsősorban prűd piacon. Azért persze meglehetősen divatos fiatalokat szerepeltetve, szépen fényképezett élethelyzetekben. Igazából a vörös folyadék is szimbolikussá válik a videóban, de ez nem von le a jelentőségéből, sőt, épp arra a groteszk helyzetre mutat rá, hogy nem nevezzük nevén a legalapvetőbb dolgokat. Ráadásul van egy szép utalás benne a Carrie című 1976-os Brian De Palma-film nyitójelenetére is.

A lent látható videókat Daniel Wolfe rendezte, az operatőre Monika Lenczewska. Van egy rövidebb és egy hösszabb verzió, mindkettőt érdemes megnézni. 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés