hirdetés
hirdetés
hirdetés

Volt nagykövetségi épületbe költözött a Positive Adamsky – nézz be az irodába!

A Hősök tere közelében található épület korábban a szudáni nagykövetség volt.

hirdetés

Új, háromszintes, 700 négyzetméteres székházba költözött a Positive Adamsky, ennek köszönhetően pedig mostantól a teljes cégcsoport egy épületben dolgozik, ezzel is erősítve az együttműködést a tagügynökségek között.

„Az épület az elmúlt hónapokban látványos átalakuláson esett át, azonban az új iroda sajátossága, hogy műemlékvédelem alatt áll, amely korlátokat szabott a belső terek kihasználásának. A meglévő kialakítást újragondoló Törőcsik Ferencnek arra is figyelni kellett a tervezés során, hogy az új designban egyszerre jelenjen meg egy nyitott ügynökség egyénisége, de emellett az épület eredeti kialakítása se sérüljön. Így lett például helye egy, a rendszerváltást megelőző évtizedeket felelevenítő reklámtörténeti kiállításnak, meghagyva a ’60-as években kialakított lépcsőt eredeti állapotában. Az irodában ráadásul nem ez az egyetlen helyszín, ahol a reklámtörténet érdekességeit szívhatják magukba a látogatók, hiszen rögtön a bejáratnál egy másik mini tárlat várja az érkezőket” – olvasható a költözésről szóló közlményben, amelyből az is kiderül, hogy a belső tér kialakítása során a tagügynökségek személyiségjegyei is szerepet kaptak.

Az egyedileg kialakított kreatív helységek között így van egy teljes újságfal a Positive PR szobájába, félbevágott bicikli és hinta a Positive Advertising irodáiba és cyber-noir életérzés az Adamsky szintjén. Ezek mellett pedig egy workshopterem is helyett kapott az épületben, ahol az ügynökség közel 100 szakmai díjának legjava is megtekinthető.

A galériánkban te is beleshetsz az ügynökség új otthonába, ha lemaradtál a bejárásról az Ügynökségek Éjszakáján. Ha pedig ennyi kép nem elég, ITT még több fotót találsz az irodáról.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés