hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone – új marketingigazgató afrikai tapasztalatokkal

Egyiptomi üzleti tapasztalatokkal is rendelkezik a Vodafone Magyarország új marketingigazgatója. Matthias Conrad a májusban megüresedett vállalati szolgáltatások üzletágnál tölti be a vezetői posztot.
hirdetés
A Vodafone-nál májusban Lakatos Péter új pozícióba kerülésével üresedett meg a vállalati szolgáltatások üzletág marketingigazgatói pozíciója.

A marketingfeladatokért május 15-tól Matthias Conrad felel, aki kinevezése előtt is a mobilcégnél dolgozott projetkvezetőként. Azt megelőzően 2006 és 2007 között a Vodafone Egypt-nél felelt az üzleti tervezésért.

Matthias Conrad egyébként 1999-ben kezdett a Vodafone németországi vállalatánál, ahol több mint hat éven keresztül számos marketing- és értékesítési feladatot végzett termékmenedzserként, majd kiemelt ügyfélmenedzserként.

Mint ismert, Lakatos Péter stratégiáért és kereskedelmi tervezésért felelős vezető lett a mobilcégnél.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés