hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - új vezetőt nevezett ki

Stratégiáért és kereskedelmi tervezésért felelős vezetőt nevezett ki a Vodafone. A tavaly ősszel létrehozott, és azóta betöltetlen posztért májustól Lakatos Péter felel, aki 2005 óta dolgozik a vállalatnál.
hirdetés
Lakatos Péter új pozíciójában a Vodafone stratégiájának kidolgozásáért, annak megismertetéséért és vállalaton belüli elfogadtatásáért, valamint a konkrét cselekvési tervek teljeskörű kidolgozásáért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik továbbá az, hogy a cselekvési tervek, beruházási döntések összhangban legyenek a vállalat stratégiájával.

A szakember 2005 óta dolgozik a Vodafone-nál, ahol májusi kinevezése előtt a vállalati üzletág marketingigazgatójaként dolgozott. Lakatos Péter irányítása alatt a Vodafone kidolgozta a személyre szabott kisvállalati ajánlatait, illetve kialakította a kisvállalatok felé irányuló arculatot, és ezidő alatt valósították meg a szélessávú mobilinternetes (HSDPA) stratégiát.

Arról később ígért információt a Vodafone, hogy ki követi Lakatos Pétert a marketingigazgatói poszton.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés