hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - új vezetőt nevezett ki

Stratégiáért és kereskedelmi tervezésért felelős vezetőt nevezett ki a Vodafone. A tavaly ősszel létrehozott, és azóta betöltetlen posztért májustól Lakatos Péter felel, aki 2005 óta dolgozik a vállalatnál.
hirdetés
Lakatos Péter új pozíciójában a Vodafone stratégiájának kidolgozásáért, annak megismertetéséért és vállalaton belüli elfogadtatásáért, valamint a konkrét cselekvési tervek teljeskörű kidolgozásáért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik továbbá az, hogy a cselekvési tervek, beruházási döntések összhangban legyenek a vállalat stratégiájával.

A szakember 2005 óta dolgozik a Vodafone-nál, ahol májusi kinevezése előtt a vállalati üzletág marketingigazgatójaként dolgozott. Lakatos Péter irányítása alatt a Vodafone kidolgozta a személyre szabott kisvállalati ajánlatait, illetve kialakította a kisvállalatok felé irányuló arculatot, és ezidő alatt valósították meg a szélessávú mobilinternetes (HSDPA) stratégiát.

Arról később ígért információt a Vodafone, hogy ki követi Lakatos Pétert a marketingigazgatói poszton.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés