hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - honnan az ötlet?

A hétköznapi életből kiragadott közeli képeken, gyors vágási technikán, és a tárgyak keltette zajon alapul a Vodafone új kampánya. Egy reklámokkal foglalkozó blog írója arra hívja fel a figyelmet, hogy az ötlet nem újkeletű, hiszen a Wieden & Kennedy ezzel a koncepcióval már számos díjat begyűjtött a Honda Civicnek készített kampányával. A Vodafone és reklámügynöksége, a DDB az üggyel kapcsolatban a Kreatív Online-nak úgy nyilatkozott: „a két szpot elkészítési technikájában valóban felfedezhető hasonlóság, azonban az üzenetet tekintve teljesen eltérnek egymástól”.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

Urbán Luca, a Hello Event btl-ügynökség marketing- és social media vezetője írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

Craig Mazin szerint őket is tisztelni kell a munkájukért, amúgy is minden kreatív alkotó szorongásoldókon él.

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez engem is érdekelne. az eddigi irány bejött, ezek az új voda hirdetések... tényleg jellegtelenek. valami kutatáson kijött, hogy ez kell a népnek?
#
Üdv,

Maradjunk annyiban, hgy szerintem vannak rokon vonások.

(... nem lopott senki senkitől...)


NEKEM IS TETSZIK A VODA-S SZPOT!!!


Üdv:

Bery

#
Őszintén szólva érdekelne az is, hogy az eddig megszokott kommunikációs stílus után, hogyan sikerült hirtelen ekkorát változtatni. Egy ideig tolom a fiatalos, vicces,
jópofa vonalat, utána gondolok egyet és elhintem, hogy innentől kezdve egy más életérzést fogok közvetíteni, mintha egy gyerek felnőtté válna??? Lehet, hogy nem
tökéletes a hasonlatom, de ez a gondolat már az OTP arculatváltásakor is felmerült bennem, hogy nagy médiaerővel hülyére lehet-e venni az előfizetőket? Beléjük
sulykoljuk, hogy hidd el, hogy megváltoztunk, innentől mások vagyunk (leszünk). Ez sokkal jobban izgat az ötletek lopkodása helyett. Legalábbis engem. Számomra a most futó
kampány hiteltelen (pont a fent említettek miatt), ráadásul jellegtelen is, mert lehetne mögötte sör, biztosító, rádiócsatorna, stb. Hm?
#
loren (vagy bery)

akkor nem értem a kommentedet, ne haragudj. ez a vodafone film történetesen engem egyáltalán nem emlékeztet egyetlen gösser filmre sem, semmilyen vonatkozásában.
emellett szerintem egész jó, és jól is van elkészítve, kifejezetten bejön.
#
Jézusom, Bery, ezzel az erővel Csuka Mónika és Gyurcsány Ferenc is hasonlít... mindkettőnek van orra.
Azért az eredeti cikk ennél komolyabb hasonlóságról szól.

Időkapszulát én sem értem egészen. Mármint mit nyúltak le?
#
lebowsky,

Álljunk me egy pillanatra!

Én nem gyanúsítottam senkit. Sőt, leírtam, hogy nekem még tetszik is a kreatív, csak néhány hasonló vonást véltem felfedezni.

Szándékomban sem állt, hogy paranoid hangulatot gerjesszek......

Voda:
www.vodafone.hu/egyeni/vodafonerol/media/video/te_pillanatod.mpg

Gösser:
www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931

SZÉP VOLT!

JÓ VOLT!

KÖSZÖNÖM, ENNYI!

Üdv:

Bery
#
Hogy jön ide az Idôkapszula?
#
loren (vagy bery?),

ez így elég parás komment, tudsz konkrétumot mutatni? mert anélkül csak ködösítésnek tűnik, a Carlsberg is gyönyörű természetfotókat használt régebben, akkor a
Gösser ezt tőle nyúlta, hm? engem már egyszer lekutyáztak itt, mert bizonyíték nélkül "inszinuáltam", akkor elnézést is kértem, így szerintem mástól is elvárható,
hogy virítsa amiről beszél, mert ez így elég gáz köpködésnek tűnik, szori
#
Hali,

Ésakkor itt van mégegy...

A Voda egyik legújabb szpotjában – lehet, hogy csupán számomra – de egy sörös brand (Gösser) kommunikációs kampányának vonásit lehet felfedezni. Talán még a
narrátor hangja is ugyanaz..

Nekem egyébként tetszik ez a kreatív!

Ez az a szpot, amikor a Voda-s reklámban a határtalan lehetőségekről hallhatunk, természeti képekbe ágyazottan.

A Gösser „új kommunikációja” hasonló: magas státuszú városi férfiak számára releváns üzenet közvetítése úgy, hogy közben megtartja a márkától már szinte
elválaszthatatlan természeti képeket. A márka ezzel az üzenettel változtatott a fogyasztóval szemben elfoglalt pozícióján: nem csak önmagáról, a márka értékeiről,
múltjáról és szakértelméről beszél, hanem párbeszédet kezdeményez a fogyasztóval. (http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931)

Üdv:

Bery
#
vagy nem pikánsabb a djuice kampánya, az Időkapszula?
#
az ikea honlapján a hálószobabemutató is pontosan ugyanezt a technikát alkalmazza...

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés