hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - honnan az ötlet?

A hétköznapi életből kiragadott közeli képeken, gyors vágási technikán, és a tárgyak keltette zajon alapul a Vodafone új kampánya. Egy reklámokkal foglalkozó blog írója arra hívja fel a figyelmet, hogy az ötlet nem újkeletű, hiszen a Wieden & Kennedy ezzel a koncepcióval már számos díjat begyűjtött a Honda Civicnek készített kampányával. A Vodafone és reklámügynöksége, a DDB az üggyel kapcsolatban a Kreatív Online-nak úgy nyilatkozott: „a két szpot elkészítési technikájában valóban felfedezhető hasonlóság, azonban az üzenetet tekintve teljesen eltérnek egymástól”.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez engem is érdekelne. az eddigi irány bejött, ezek az új voda hirdetések... tényleg jellegtelenek. valami kutatáson kijött, hogy ez kell a népnek?
#
Üdv,

Maradjunk annyiban, hgy szerintem vannak rokon vonások.

(... nem lopott senki senkitől...)


NEKEM IS TETSZIK A VODA-S SZPOT!!!


Üdv:

Bery

#
Őszintén szólva érdekelne az is, hogy az eddig megszokott kommunikációs stílus után, hogyan sikerült hirtelen ekkorát változtatni. Egy ideig tolom a fiatalos, vicces,
jópofa vonalat, utána gondolok egyet és elhintem, hogy innentől kezdve egy más életérzést fogok közvetíteni, mintha egy gyerek felnőtté válna??? Lehet, hogy nem
tökéletes a hasonlatom, de ez a gondolat már az OTP arculatváltásakor is felmerült bennem, hogy nagy médiaerővel hülyére lehet-e venni az előfizetőket? Beléjük
sulykoljuk, hogy hidd el, hogy megváltoztunk, innentől mások vagyunk (leszünk). Ez sokkal jobban izgat az ötletek lopkodása helyett. Legalábbis engem. Számomra a most futó
kampány hiteltelen (pont a fent említettek miatt), ráadásul jellegtelen is, mert lehetne mögötte sör, biztosító, rádiócsatorna, stb. Hm?
#
loren (vagy bery)

akkor nem értem a kommentedet, ne haragudj. ez a vodafone film történetesen engem egyáltalán nem emlékeztet egyetlen gösser filmre sem, semmilyen vonatkozásában.
emellett szerintem egész jó, és jól is van elkészítve, kifejezetten bejön.
#
Jézusom, Bery, ezzel az erővel Csuka Mónika és Gyurcsány Ferenc is hasonlít... mindkettőnek van orra.
Azért az eredeti cikk ennél komolyabb hasonlóságról szól.

Időkapszulát én sem értem egészen. Mármint mit nyúltak le?
#
lebowsky,

Álljunk me egy pillanatra!

Én nem gyanúsítottam senkit. Sőt, leírtam, hogy nekem még tetszik is a kreatív, csak néhány hasonló vonást véltem felfedezni.

Szándékomban sem állt, hogy paranoid hangulatot gerjesszek......

Voda:
www.vodafone.hu/egyeni/vodafonerol/media/video/te_pillanatod.mpg

Gösser:
www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931

SZÉP VOLT!

JÓ VOLT!

KÖSZÖNÖM, ENNYI!

Üdv:

Bery
#
Hogy jön ide az Idôkapszula?
#
loren (vagy bery?),

ez így elég parás komment, tudsz konkrétumot mutatni? mert anélkül csak ködösítésnek tűnik, a Carlsberg is gyönyörű természetfotókat használt régebben, akkor a
Gösser ezt tőle nyúlta, hm? engem már egyszer lekutyáztak itt, mert bizonyíték nélkül "inszinuáltam", akkor elnézést is kértem, így szerintem mástól is elvárható,
hogy virítsa amiről beszél, mert ez így elég gáz köpködésnek tűnik, szori
#
Hali,

Ésakkor itt van mégegy...

A Voda egyik legújabb szpotjában – lehet, hogy csupán számomra – de egy sörös brand (Gösser) kommunikációs kampányának vonásit lehet felfedezni. Talán még a
narrátor hangja is ugyanaz..

Nekem egyébként tetszik ez a kreatív!

Ez az a szpot, amikor a Voda-s reklámban a határtalan lehetőségekről hallhatunk, természeti képekbe ágyazottan.

A Gösser „új kommunikációja” hasonló: magas státuszú városi férfiak számára releváns üzenet közvetítése úgy, hogy közben megtartja a márkától már szinte
elválaszthatatlan természeti képeket. A márka ezzel az üzenettel változtatott a fogyasztóval szemben elfoglalt pozícióján: nem csak önmagáról, a márka értékeiről,
múltjáról és szakértelméről beszél, hanem párbeszédet kezdeményez a fogyasztóval. (http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931)

Üdv:

Bery
#
vagy nem pikánsabb a djuice kampánya, az Időkapszula?
#
az ikea honlapján a hálószobabemutató is pontosan ugyanezt a technikát alkalmazza...
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés