hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - honnan az ötlet?

A hétköznapi életből kiragadott közeli képeken, gyors vágási technikán, és a tárgyak keltette zajon alapul a Vodafone új kampánya. Egy reklámokkal foglalkozó blog írója arra hívja fel a figyelmet, hogy az ötlet nem újkeletű, hiszen a Wieden & Kennedy ezzel a koncepcióval már számos díjat begyűjtött a Honda Civicnek készített kampányával. A Vodafone és reklámügynöksége, a DDB az üggyel kapcsolatban a Kreatív Online-nak úgy nyilatkozott: „a két szpot elkészítési technikájában valóban felfedezhető hasonlóság, azonban az üzenetet tekintve teljesen eltérnek egymástól”.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

A VMLY&R által fejlesztett kampány a Vodafone korlátlan mobilvideós tarifacsomagját hirdeti. 

Gál Sarolta, a DDB Budapest stratégiai igazgatója a hosszú távon fenntartható üzleti növekedés mechanizmusába vezet be titeket. (X)

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez engem is érdekelne. az eddigi irány bejött, ezek az új voda hirdetések... tényleg jellegtelenek. valami kutatáson kijött, hogy ez kell a népnek?
#
Üdv,

Maradjunk annyiban, hgy szerintem vannak rokon vonások.

(... nem lopott senki senkitől...)


NEKEM IS TETSZIK A VODA-S SZPOT!!!


Üdv:

Bery

#
Őszintén szólva érdekelne az is, hogy az eddig megszokott kommunikációs stílus után, hogyan sikerült hirtelen ekkorát változtatni. Egy ideig tolom a fiatalos, vicces,
jópofa vonalat, utána gondolok egyet és elhintem, hogy innentől kezdve egy más életérzést fogok közvetíteni, mintha egy gyerek felnőtté válna??? Lehet, hogy nem
tökéletes a hasonlatom, de ez a gondolat már az OTP arculatváltásakor is felmerült bennem, hogy nagy médiaerővel hülyére lehet-e venni az előfizetőket? Beléjük
sulykoljuk, hogy hidd el, hogy megváltoztunk, innentől mások vagyunk (leszünk). Ez sokkal jobban izgat az ötletek lopkodása helyett. Legalábbis engem. Számomra a most futó
kampány hiteltelen (pont a fent említettek miatt), ráadásul jellegtelen is, mert lehetne mögötte sör, biztosító, rádiócsatorna, stb. Hm?
#
loren (vagy bery)

akkor nem értem a kommentedet, ne haragudj. ez a vodafone film történetesen engem egyáltalán nem emlékeztet egyetlen gösser filmre sem, semmilyen vonatkozásában.
emellett szerintem egész jó, és jól is van elkészítve, kifejezetten bejön.
#
Jézusom, Bery, ezzel az erővel Csuka Mónika és Gyurcsány Ferenc is hasonlít... mindkettőnek van orra.
Azért az eredeti cikk ennél komolyabb hasonlóságról szól.

Időkapszulát én sem értem egészen. Mármint mit nyúltak le?
#
lebowsky,

Álljunk me egy pillanatra!

Én nem gyanúsítottam senkit. Sőt, leírtam, hogy nekem még tetszik is a kreatív, csak néhány hasonló vonást véltem felfedezni.

Szándékomban sem állt, hogy paranoid hangulatot gerjesszek......

Voda:
www.vodafone.hu/egyeni/vodafonerol/media/video/te_pillanatod.mpg

Gösser:
www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931

SZÉP VOLT!

JÓ VOLT!

KÖSZÖNÖM, ENNYI!

Üdv:

Bery
#
Hogy jön ide az Idôkapszula?
#
loren (vagy bery?),

ez így elég parás komment, tudsz konkrétumot mutatni? mert anélkül csak ködösítésnek tűnik, a Carlsberg is gyönyörű természetfotókat használt régebben, akkor a
Gösser ezt tőle nyúlta, hm? engem már egyszer lekutyáztak itt, mert bizonyíték nélkül "inszinuáltam", akkor elnézést is kértem, így szerintem mástól is elvárható,
hogy virítsa amiről beszél, mert ez így elég gáz köpködésnek tűnik, szori
#
Hali,

Ésakkor itt van mégegy...

A Voda egyik legújabb szpotjában – lehet, hogy csupán számomra – de egy sörös brand (Gösser) kommunikációs kampányának vonásit lehet felfedezni. Talán még a
narrátor hangja is ugyanaz..

Nekem egyébként tetszik ez a kreatív!

Ez az a szpot, amikor a Voda-s reklámban a határtalan lehetőségekről hallhatunk, természeti képekbe ágyazottan.

A Gösser „új kommunikációja” hasonló: magas státuszú városi férfiak számára releváns üzenet közvetítése úgy, hogy közben megtartja a márkától már szinte
elválaszthatatlan természeti képeket. A márka ezzel az üzenettel változtatott a fogyasztóval szemben elfoglalt pozícióján: nem csak önmagáról, a márka értékeiről,
múltjáról és szakértelméről beszél, hanem párbeszédet kezdeményez a fogyasztóval. (http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931)

Üdv:

Bery
#
vagy nem pikánsabb a djuice kampánya, az Időkapszula?
#
az ikea honlapján a hálószobabemutató is pontosan ugyanezt a technikát alkalmazza...

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés