hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - honnan az ötlet?

A hétköznapi életből kiragadott közeli képeken, gyors vágási technikán, és a tárgyak keltette zajon alapul a Vodafone új kampánya. Egy reklámokkal foglalkozó blog írója arra hívja fel a figyelmet, hogy az ötlet nem újkeletű, hiszen a Wieden & Kennedy ezzel a koncepcióval már számos díjat begyűjtött a Honda Civicnek készített kampányával. A Vodafone és reklámügynöksége, a DDB az üggyel kapcsolatban a Kreatív Online-nak úgy nyilatkozott: „a két szpot elkészítési technikájában valóban felfedezhető hasonlóság, azonban az üzenetet tekintve teljesen eltérnek egymástól”.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez engem is érdekelne. az eddigi irány bejött, ezek az új voda hirdetések... tényleg jellegtelenek. valami kutatáson kijött, hogy ez kell a népnek?
#
Üdv,

Maradjunk annyiban, hgy szerintem vannak rokon vonások.

(... nem lopott senki senkitől...)


NEKEM IS TETSZIK A VODA-S SZPOT!!!


Üdv:

Bery

#
Őszintén szólva érdekelne az is, hogy az eddig megszokott kommunikációs stílus után, hogyan sikerült hirtelen ekkorát változtatni. Egy ideig tolom a fiatalos, vicces,
jópofa vonalat, utána gondolok egyet és elhintem, hogy innentől kezdve egy más életérzést fogok közvetíteni, mintha egy gyerek felnőtté válna??? Lehet, hogy nem
tökéletes a hasonlatom, de ez a gondolat már az OTP arculatváltásakor is felmerült bennem, hogy nagy médiaerővel hülyére lehet-e venni az előfizetőket? Beléjük
sulykoljuk, hogy hidd el, hogy megváltoztunk, innentől mások vagyunk (leszünk). Ez sokkal jobban izgat az ötletek lopkodása helyett. Legalábbis engem. Számomra a most futó
kampány hiteltelen (pont a fent említettek miatt), ráadásul jellegtelen is, mert lehetne mögötte sör, biztosító, rádiócsatorna, stb. Hm?
#
loren (vagy bery)

akkor nem értem a kommentedet, ne haragudj. ez a vodafone film történetesen engem egyáltalán nem emlékeztet egyetlen gösser filmre sem, semmilyen vonatkozásában.
emellett szerintem egész jó, és jól is van elkészítve, kifejezetten bejön.
#
Jézusom, Bery, ezzel az erővel Csuka Mónika és Gyurcsány Ferenc is hasonlít... mindkettőnek van orra.
Azért az eredeti cikk ennél komolyabb hasonlóságról szól.

Időkapszulát én sem értem egészen. Mármint mit nyúltak le?
#
lebowsky,

Álljunk me egy pillanatra!

Én nem gyanúsítottam senkit. Sőt, leírtam, hogy nekem még tetszik is a kreatív, csak néhány hasonló vonást véltem felfedezni.

Szándékomban sem állt, hogy paranoid hangulatot gerjesszek......

Voda:
www.vodafone.hu/egyeni/vodafonerol/media/video/te_pillanatod.mpg

Gösser:
www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931

SZÉP VOLT!

JÓ VOLT!

KÖSZÖNÖM, ENNYI!

Üdv:

Bery
#
Hogy jön ide az Idôkapszula?
#
loren (vagy bery?),

ez így elég parás komment, tudsz konkrétumot mutatni? mert anélkül csak ködösítésnek tűnik, a Carlsberg is gyönyörű természetfotókat használt régebben, akkor a
Gösser ezt tőle nyúlta, hm? engem már egyszer lekutyáztak itt, mert bizonyíték nélkül "inszinuáltam", akkor elnézést is kértem, így szerintem mástól is elvárható,
hogy virítsa amiről beszél, mert ez így elég gáz köpködésnek tűnik, szori
#
Hali,

Ésakkor itt van mégegy...

A Voda egyik legújabb szpotjában – lehet, hogy csupán számomra – de egy sörös brand (Gösser) kommunikációs kampányának vonásit lehet felfedezni. Talán még a
narrátor hangja is ugyanaz..

Nekem egyébként tetszik ez a kreatív!

Ez az a szpot, amikor a Voda-s reklámban a határtalan lehetőségekről hallhatunk, természeti képekbe ágyazottan.

A Gösser „új kommunikációja” hasonló: magas státuszú városi férfiak számára releváns üzenet közvetítése úgy, hogy közben megtartja a márkától már szinte
elválaszthatatlan természeti képeket. A márka ezzel az üzenettel változtatott a fogyasztóval szemben elfoglalt pozícióján: nem csak önmagáról, a márka értékeiről,
múltjáról és szakértelméről beszél, hanem párbeszédet kezdeményez a fogyasztóval. (http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=16931)

Üdv:

Bery
#
vagy nem pikánsabb a djuice kampánya, az Időkapszula?
#
az ikea honlapján a hálószobabemutató is pontosan ugyanezt a technikát alkalmazza...

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés