hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vizuális ügynökséggé formálódott a Rockstar Photographers

A stúdió hamarosan gyakornoki programot és fotópályázatot is indít.

hirdetés

Nemzetközi vizuális kommunikációs ügynökséggé fejlődik a Rockstar Photographers. A két alapító, Buda Lorina és Kálló Péter szándékai szerint nagyobb hangsúlyt fekjtenek a jövőben többek között a branded content típusú feladatokra is.

A Rockstar Photographerst (amely a Rockstar Studios nevet veszi fel) elsősorban a Sziget fesztiválok (VOLT, Balaton Sound, Sziget, Strand) vizuális kommunikációs feladatai miatt ismerhetik sokan, a 20 fős csapat 10 éve készíti a fesztiválok fotóit.

Buda Lorina és Kálló Péter
Buda Lorina és Kálló Péter

Egyik első márkakommunikációs munkájuk az Esernyős ember volt. "Először egy fotóprojektnek indult, amivel nyertünk a 34. Sajtófotó Pályázaton, aztán a fesztiválok számára jelentett egy izgalmas vizuális show elemet, és miután kiderült, hogy nagyon jól működik Budapestet, sőt, akár Magyarországot is népszerűsítő eszközként” - mondja Kálló Péter.

Úgy látják, hogy bár egyértelműen a kommunikáció, azon belül is a vizuális kommunikáció korát éljük, továbbra is kevesen vannak azok, akik hatékonyan, minőségi módon kommunikálnak. “Mivel a csapatunk fotósai, videósai, grafikusai, és a többiek a vizuális tartalomgyártás minden területéről a legjobbak közé tartoznak, ismerik egymást, együtt dolgoznak, így merőben mást tudunk megvalósítani, mintha csak egy-egy kiemelkedő szakember állna rendelkezésünkre.”

A Rockstar Studios készített dokumentumfilm sorozatot orvosi eszközöket gyártó svájci vállalat megrendelésére, de ők feleltek a klímakutatókat bemutató Adatvadászokért is.

Közeli terveik között szerepel egy szakmai workshop-sorozat elindítása is, és hamarosan elérhető a Rockstar Studios gyakornoki programja is. Emellett egy fotópályázatot is létrehoznak a szakmai minőség fejlesztéséért.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés