hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vizuális típus vagyok, csak éppen nem látok

Egy vak fotóművész készített fényképeket a Volkswagen új modelljéről.

hirdetés

Pete Eckert fényfestményeknek nevezi fotóit, a munkamódszere pedig a hangon, a tapintáson és a memórián alapszik. Az Adweek, illetve eredetileg a Volkswagen mikroszájtja mutatta be a fényképeket, amelyeket Eckert az autógyártó cég új modelljéről, az Arteonról készített. (Azóta egyébként egy magyar mikroszájt is készült.)

Eckert nem vakon született. Építészként dolgozott, harminc évvel ezelőtt pedig egy betegség következtében kezdte el fokozatosan elveszíteni a látását. Ebben az időszakban, azaz párhuzamosan a látása elvesztésével fedezte fel a fényképészetet is, illetve alakította ki sajátos munkamódszerét, amelyet fényszobrászatként is jellemeznek.

A címben olvasható idézet is tőle származik, a lenti, magyar feliratos videóban a munkamódszeréről és a képsorozat készítéséről beszél.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés