hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vizsgálatot indít a TV2

Elismerik, hogy "rossz üzenetet hordozott" az Éden Hotel botrányos része. 

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Miután a fél online média szétszedte a TV2 Éden Hotel valósághshowjának pénteki műsorát, és a TV2 vasárnapi közleményét, amely szerint a férfi szereplő Gábor nem erőszakoskodott a női szereplővel, Nórival, hanem csak megpróbálta elcsábítani, a csatorna új közleményben ígéri, hogy kivizsgálják az esetet. 

“A TV2 Éden Hotel című valóságshow-jának pénteki adásában egy olyan jelenet is képernyőre került, amelyben az egyik női szereplőt játékostársa agresszív szexuális közeledésével és verbális kommunikációjával méltatlan, megalázó helyzetbe hozta. Elismerjük, hogy a képsorok közlése nemcsak a televíziónézők, hanem az egész társadalom felé rossz üzenetet hordozott. A szóban forgó jelenet és a kapcsolódó kommentár adásba engedésével a csatorna hibát követett el, ezért Yvonne Dederick ügyvezető igazgató döntése értelmében belső vizsgálatot indítunk. Tesszük ezt annak érdekében, hogy még részletesebben, egyértelműen feltárjuk az ügy körülményeit, adott esetben felülvizsgáljuk a műsor szerkesztési folyamatait. Célunk, hogy tisztázva a helyzetet levonjuk a megfelelő konzekvenciákat. Ha kell, külsős szakértő bevonásával folytatjuk le a vizsgálatot.”

(444.hu)

(forrás: 444.hu)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.