hirdetés
hirdetés
hirdetés

Visszatérő stratégiai vezető a HPS-nél

Váradi Miki személyében stratégiai vezetőt igazolt a HPS, érkezésével az elsődleges cél az edukáció és ezen keresztül a szakmai színvonal erősítése.

hirdetés

Váradi Miki karrierje során dolgozott már a Saatchi & Saatchinál, a Publicisnél, Ogilvy-nél és a McCann Budapestnél, valamint stratégiai tervezést tanított a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági karán. Korábban már közel 5 évet töltött a HPS-nél, az ügynökség azonban azóta a duplájára nőtt, Mindennapi munkája során ezért a klasszikus tervezési feladatok mellett a szakmai coaching is szerepet kap - olvasható az ügynökség által küldött közleményben.

Váradi Miki
Váradi Miki

„Mondhatjuk, hogy hazajöttem a HPS-be, hiszen a kapcsolatunk már régre nyúlik vissza.” – kezdte a stratégiai vezető. „Élvezem, hogy a munkaköröm már túlmutat a stratégiai tervezés területén, és részt vehetek a kollégák és az ügyfelek szakmai edukációjában is.” – tette hozzá.

“Mikinek az új feladatkörében lehetősége lesz mind a HPS-ben dolgozó kollégáknak, mind a HPS-sel dolgozó ügyfeleknek átadni a tudását" – mondta el a kinevezés kapcsán Probáld Attila, a HPS üzletágigazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés