hirdetés
hirdetés
hirdetés

Visszatér a Darabos család a Szallas.hu reklámjában

Május 14-én elindulta Szallas.hu nagy nyári kampánya, melynek fő céljai a hazai turizmus fellendítése, a szállásfoglaló oldal iránti bizalom további építése és az élményturizmus népszerűsítése. A szpotok főszereplője, a Darabos család a Szallas.hu tavaly nyári kampányában tűnt fel először.

hirdetés

A tavalyi „Úgy is lett” koncepció folytatásaként elkészülő idei kampány stratégiájának középpontjában a belföldi  élményturizmus népszerűsítése áll, kiegészülve egy egyedi elemmel, a Szallas.hu kedvezménykuponokkal. A hitelesség erősítéseként a spotokban valós, direkt desztinációkat ajánlanak a legnépszerűbb kedvezménykuponok bemutatásával. Ezeknek célja, hogy „megnöveljük az utazással töltött időt, felhívjuk a figyelmet az aktív kikapcsolódásra a közelben lévő programkínálat révén, az utazók pedig jobban megismerjék Magyarország szépségeit, ami egyben a környék forgalmának élénküléséhez is nagyban hozzájárul” - mondta Keresztes Nóra, a cég marketingmenedzsere.

A június végéig futó kampány a Szallas.hu állítása szerint az eddigi legintezívebb kampánya lesz, amelynek elemeivel többek között az RTL Klub, a Comedy Central közönsége, illetve a Nők Lapja olvasói és az internetezők is számos felületen találkozhatnak. Az üzenetek összesen több mint 2000 alkalommal a nagyobb rádiókban (Petőfi Rádió, Sláger Rádió) is megjelennek.

A cég arra is épít, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség is most kezdi a nyári kommunikációját, „így együttesen nagyobb élénkítő hatást gyakorolhatnak a belföldi turizmusra” - olvasható a közleményben.

Az alkotók listája

Megbízó: Szallas.hu

CEO: Szigetvári József

CMO: Papp István

Marketing Manager: Mészáros Judit és Keresztes Nóra

 

Performance Leader: Benes László

 

Kreatív ügynökség: Mito

Lead Creative: Pőcze Balázs

Art Director: Csekk István

Production Manager: László Csaba és Soós Enikő

Client Service Director: Herczeg Noémi

 

Produkció

Produkciós cég: Filmpartners

Rendező: Damokos Attila

Operatőr: Nagy Marcell

Gyártásvezető: Palovits Ildikó

Utómunka stúdió: MelonFx

 

Utómunka: Bereczki Barbara

Vágó: Érdi Zsófi

Zene: Makumi Kamau

Colorist: Gaál Lacó

 

Látványtervező: Tasnádi Zsófi

 

Médiavásárlás: Café Communications

Felelős: Király Anita, médiaigazgató

 

Pr ügynökség: SAKKOM Interaktív

Ügyvezető: Kolma Kornél

Account Director: Árok Bianka

Senior PR Consultant: Kelemen Lili

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés