hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vissza kell hívni a Forbes januári számát, mert beperelte a lapot a Hell

A Hell Energy tulajdonosai nem szeretnék viszontlátni magukat a leggazdagabb magyarok listáján.

hirdetés

„Pert indítottak a Hell Energy tulajdonosai a Forbes Magyarország ellen, annak érdekében, hogy személyes adataikat a Forbes ne kezelje és ne hozza nyilvánosságra a leggazdagabb magyarokat bemutató listában.

A Fővárosi Törvényszéken ideiglenes intézkedést kezdeményeztek, a bírósági döntés alapján a Forbes magazin januári számát, benne az 50 leggazdagabb magyar listájával, a kiadónak vissza kell hívnia, amit a mai napon kezdeményezett a lapterjesztést végző Lapkernél” – olvasható a Forbes közleményében, amiből az is kiderül, hogy a döntés értelmében a Forbes.hu-n megjelenő listán is törölni kellett a Hell Energy tulajdonosának a nevét.

„A Fővárosi Törvényszék ideiglenes intézkedése szélsőségesen értelmezi a személyes adatok védelmét, ha ez a jogértelmezés általánossá válik, az üzleti újságírás teljes mértékben ellehetetlenül Magyarországon. A bíróság mostani érvelése szerint minden cikknél, minden üzleti vezető neve leírása (akár nevének tárolása) előtt engedélyt kellene kérni a személyes adatok kezelésére. A GDPR szabályok ilyen szélsőséges értelmezése sérti a sajtószabadságot és lehetetlenné teszi, hogy az üzleti világról tájékozódjanak az emberek, viszont lehetővé teszi, hogy az üzleti vezetők, vállalkozók csak számukra kedves, őket jó színben feltüntető cikkekhez járuljanak hozzá - írja a közleményben Galambos Márton, a lap főszerkesztője, aki Kreatívnak hangsúlyozta, az igazi per az ügyben még csak most kezdődik majd.

A nyitókép forrása: ITT

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Érdemes fejhallgatóval nézni a videót.

A szervezet szerint a polgármesterek nem a csatornának, hanem a nézőknek tartoznak a szereplésssel.

A Havas hirdetése szerint érdemes jó ügynökséget választani, mielőtt menthetetlenné válik a márkád.

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

Először másfél éve mérték fel a magyarok facebookozási szokásait, most jön a második felvonás.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés