hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vissza kell hívni a Forbes januári számát, mert beperelte a lapot a Hell

A Hell Energy tulajdonosai nem szeretnék viszontlátni magukat a leggazdagabb magyarok listáján.

hirdetés

„Pert indítottak a Hell Energy tulajdonosai a Forbes Magyarország ellen, annak érdekében, hogy személyes adataikat a Forbes ne kezelje és ne hozza nyilvánosságra a leggazdagabb magyarokat bemutató listában.

A Fővárosi Törvényszéken ideiglenes intézkedést kezdeményeztek, a bírósági döntés alapján a Forbes magazin januári számát, benne az 50 leggazdagabb magyar listájával, a kiadónak vissza kell hívnia, amit a mai napon kezdeményezett a lapterjesztést végző Lapkernél” – olvasható a Forbes közleményében, amiből az is kiderül, hogy a döntés értelmében a Forbes.hu-n megjelenő listán is törölni kellett a Hell Energy tulajdonosának a nevét.

„A Fővárosi Törvényszék ideiglenes intézkedése szélsőségesen értelmezi a személyes adatok védelmét, ha ez a jogértelmezés általánossá válik, az üzleti újságírás teljes mértékben ellehetetlenül Magyarországon. A bíróság mostani érvelése szerint minden cikknél, minden üzleti vezető neve leírása (akár nevének tárolása) előtt engedélyt kellene kérni a személyes adatok kezelésére. A GDPR szabályok ilyen szélsőséges értelmezése sérti a sajtószabadságot és lehetetlenné teszi, hogy az üzleti világról tájékozódjanak az emberek, viszont lehetővé teszi, hogy az üzleti vezetők, vállalkozók csak számukra kedves, őket jó színben feltüntető cikkekhez járuljanak hozzá - írja a közleményben Galambos Márton, a lap főszerkesztője, aki Kreatívnak hangsúlyozta, az igazi per az ügyben még csak most kezdődik majd.

A nyitókép forrása: ITT

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés